collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431941 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #800 Gepost op: 29 december 2014, 14:00:38 »
@lanne, wat ontzettend balen!!!! Ik zou er ook om kunnen huilen hoor! Je hebt gewoon een mooi beeld in je hoofd, kiest niet voor niets die trouwlocatie en dan komen ze hiermee...  :angry: :angry: :angry: En van degene van de kaarten is het helemaal stom! Zou willen dat ik een goede oplossing voor je had, maar helaas die heb ik niet :(

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #801 Gepost op: 29 december 2014, 15:24:40 »
Ianne, wat balen! Kwa locatie kan ik je niet helpen, maar opzich geniet je die dag sowieso, kans dat het je echt opvalt en stoort op de dag zelf valt denk ik wel mee. Maarkwa kaarten: weet je zeker dat je met deze persoon verder wilt? Er zijn hier op het forum ook een aantal meiden die professioneel kaarten ontwerpen, misschine een oproepje doen of die kunnen helpen? Ze hebben sowieso al een aantal geboortekaartjes voor dit forum ontworpen

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #802 Gepost op: 29 december 2014, 19:26:35 »
Dankjulliewel voor de reacties!
AS heeft inmiddels contact gehad met de gemeente, maar meer info volgt. Het schijnt dat degene die dit bedacht heeft het namens de ambtenaren van de burgerlijke stand zegt te sturen, maar die wisten ook van niets tot vandaag. En degene die er wel meer van weet is op vakantie!
Wat betreft degene die de kaarten ontwerpt: ze is speciaal voor ons iets aan het ontwerpen en ik denk dat we er niet gemakkelijk onderuit kunnen. Maar na een mail en telefoontje blijkt ze er toch te zijn, en heeft ze inmiddels de aanpassingen doorgevoerd. En we zijn met het ontwerp uiteindelijk toch heel erg blij! Hopen dat ze zich nu wat beter aan haar afspraken houdt!

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #803 Gepost op: 30 december 2014, 12:36:58 »
@Ianne Wat een vervelende situatie met dat stadhuis zeg. Ik snap dat je er goed over in de rats zat. Hopelijk hebben jullie snel meer informatie. En fijn dat het met het kaartje toch goed lijtk te komen. Frustrerend he als mensen zo moeizaam communiceren. Hier heel herkenbaar t.a.v. de bloemist. GRRRRR.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #804 Gepost op: 30 december 2014, 13:40:53 »
Ooh ik zou ook huilen hoor Lanne. Je kiest niet voor niets die locatie omdat je er een beeld bij hebt van de dag zelf. Maar ik denk dat je er op de dag zelf weinig van meekrijgt. Misschien dat je ze in het begin even ziet staan maar zodra alles begint ben je alleen maar aan het genieten van alles en iedereen. Hopelijk krijg je snel meer info over wanneer en waar ze beginnen en doen.
Gelukkig is het met de kaarten goed gekomen!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #805 Gepost op: 1 januari 2015, 10:05:49 »
Iedereen een super mooi en liefde vol 2015. Op naar de mooiste dag van onze levens. Nu gaat het opschieten voor alle 2015 bruiden..

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #806 Gepost op: 1 januari 2015, 18:17:41 »
Gelukkig nieuwjaar dames!

Dat dit voor ons allemaal maar een geweldig jaar mag worden, met mooie, zonnige bruiloften, heel veel liefde, geluk en in goede gezondheid!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #807 Gepost op: 2 januari 2015, 12:53:21 »
Gelukkig nieuwjaar allemaal,  op heel veel mooie bruiloften en veel liefde,  geluk en voorspoed. 

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #808 Gepost op: 2 januari 2015, 20:06:53 »
Gelukkig nieuwjaar!

Herdertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
  • 30-04-2015 was onze dag <3 !!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #809 Gepost op: 2 januari 2015, 21:09:51 »
Bedankt voor jullie welkom en gelukkig nieuwjaar!

Ik had verwacht dat er veel meer mensen in april zouden trouwen! Had altijd het idee dat het voorjaar in Nederland altijd zo mooi was :)!

Spannend wordt het allemaal zeg! Ik heb het idee dat we alles geregeld hebben (behalve trouwpak en ringen), maar ben zo bang dat we iets vergeten!

Minder dan 4 maanden nog!!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #810 Gepost op: 2 januari 2015, 21:40:07 »
Je hebt nog tijd genoeg om alles na te lopen. Je zult zien dat je echt niets vergeten bent.
er trouwen er niet veel in april,ik in april en mei. Dus eigenlijk 2 dagen,maar 1 mei is voor ons onze "echte" trouwdag. De andere alleen maar omdat het van de wet het zo moet.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #811 Gepost op: 3 januari 2015, 06:53:58 »
Wat ik hoorde bij ons op de locatie is dat 5-5-2015 een gewilde dag is.

Wat wij al hebben geregeld zijn de grote lijnen.

Locatie ceremonie staat vast
Locatie diner / feest staat vast
Ondertrouw staat vast
Trouwauto staat vast
Ringen staan in bestelling komen rond maart binnen
Live Muziek ceremonie en feest staat vast
Jurk komt als het goed is begin juli binnen voor de 2e pas
Trouwkaarten staan in bestelling
Bedankjes staan in bestelling
Gastenlijst in nu definitief. De save the date kasrtjes zijn de deur uit.
Kapper staat vast
Mec up staat vast
Nagel styliste staat vast

Geloof dat we een heel eind zijn.

Mijn AS gaat in maart april voor zijn pak.

We hebben lang zitten twijfelen wat we met mijn neefje wilde kwa kleding maar nu maarbesloten om hem geen pak aan te doenn maar gewoon iets moois. Laten we over aan me schoonzus.

Volgende week dinsdag ben ik jarig en weet dat ik voor me verjaardag nog iets voor de bruiloft krijg maar wat?? Geen idee. Spannend.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #812 Gepost op: 3 januari 2015, 12:36:06 »
Gelukkig nieuwjaar allemaal dames!! Op naar ONS jaar! :D:D
Inmiddels de proefdrukken van de kaarten binnen, hier moet nog het een en ander aan veranderd worden. Wil zelf een briefje bij de kaart doen dat mensen hun foto's kunnen delen via wedpics. Een app/site waardoor je alles kunt verzamelen. Daarnaast rijdt er een avondbus waar mensen voor 5 euro mee heen en terug kunnen, aangezien wij niet in onze eigen woonplaats feesten leek mij dit gemakkelijk. goedkoper dan een taxi voor iedereen. Vonden het iets te duur om dit mensen cadeau te doen, maar tot nu toe reageert iedereen er goed op en zijn ze er blij mee.
Verder moet ik de aankleding nog regelen, wil voor heliumballonnen gaan.
En de trouwringen moeten nog. Levertijd is max 4 weken, dus wacht nog even op een aanbieding.
Ook bezig geweest met de bedankjes, deze moet ik van de week even laten proefdrukken :) Hebben een eigen etiket voor een flesje water met daarbij 2 paracetamollen. :)

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #813 Gepost op: 5 januari 2015, 10:44:34 »
Nog maar 4 nachtjes. :)
Zo leuk. De negatieve stress is nu wel weg. Nu vooral gezonde spanning en kijk er zo naar uit. Mensen om ons heen zijn allemaal erg lief. Iedereen leeft met ons mee. :)

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #814 Gepost op: 5 januari 2015, 11:29:22 »
Oh ik83, spannend!!!

Wij gaan morgen de bruidstaart ontwerpen, heb er echt heel erg veel zin in.
Uitnodigingen worden inmiddels gedrukt en de spanning neemt wel toe haha


Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #815 Gepost op: 5 januari 2015, 13:32:42 »
Spannend hoor ik83.

Hier nog 3 maanden en 27 dagen. Kaarten liggen klaar,  maar gaan pas de eerste week van maart op de bus. De 20ste nog een keer mijn jurk passen. As en zijn getuigen gaan op pakken jacht, ze willen allemaal in dezelfde kleuren, ik ben erg benieuwd.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #816 Gepost op: 5 januari 2015, 15:29:56 »
Komt allemaal wel heel dicht bij nu haha.
Waarom wacht je zo lang met het versturen van de kaarten?

Hier werd namelijk aangeraden de uitnodigingen zeker 12 wk voor de bruiloft te versturen ivm verlof vragen. Moet bij veel bedrijven vaak 3 maanden van te voren.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #817 Gepost op: 5 januari 2015, 16:32:27 »
Hier adviseerde ze juist 6 tot 8 weken van te voren en niet eerder.
Lekker tegenstrijdig he al die adviezen.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #818 Gepost op: 5 januari 2015, 16:42:43 »
Ja soms word je er echt moe van haha.
Wij versturen de uitnodigingen februari/maart trouwen pas in juni. Maar familie en vrienden blijven maar vragen welke dag we trouwen dus dan lost dat zichzelf ook weer op  :applaus:

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #819 Gepost op: 5 januari 2015, 17:07:14 »
Hahaha ja zeer verwarrend, hier werd ook gezegd 8 weken van te voren.
En we hebben nog 1 dilemma te gaan, as wil van 1 gezin de ouders voor de hele dag uitnodigen en de 2 oudste kids (18/20) alleen voor de avond. Ik vind dat niet kunnen, of alles de hele dag of je nodigt de kids niet uit. Wat vinden jullie.

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen 2015
« Reactie #820 Gepost op: 5 januari 2015, 17:27:34 »
Waarom niet?? Ze zijn volwassen en kunnen overdag prima voor zichzelf zorgen denk ik ;-)
Mijn ouders komen beiden uit een grote familie en toen mijn ooms en tantes 25 jaar getrouwd waren, hoorden mijn ouders er ook vanaf de middag bij en wij pas 's-avonds. Mijn broertje en ik waren toen nog kinderen en mijn ouders regelden dan oppas voor ons.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #821 Gepost op: 5 januari 2015, 20:47:08 »
Wij hebben ook ooms en tantes overdag en hun kids savonds pas hoor :) Jullie dag, jullie kiezen :)

iDo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Re: Trouwen 2015
« Reactie #822 Gepost op: 6 januari 2015, 09:03:51 »
Hahaha ja zeer verwarrend, hier werd ook gezegd 8 weken van te voren.
En we hebben nog 1 dilemma te gaan, as wil van 1 gezin de ouders voor de hele dag uitnodigen en de 2 oudste kids (18/20) alleen voor de avond. Ik vind dat niet kunnen, of alles de hele dag of je nodigt de kids niet uit. Wat vinden jullie.

Dat doen wij ook. Ouders de hele dag en hun dochters + vriend alleen 's avonds. Zij zijn 20+ dus dat vind ik toch anders.

En met andere vrienden/zwager-schoonzus andersom. Kinderen overdag erbij (in totaal 3 kleine kinderen) en 's avonds zonder kinderen. Daarnaast komen mijn neefje en nichtje van 10+ de hele dag+avond en verder geen kinderen. Lekker veel onderscheid dus, maar dat is dan jammer.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #823 Gepost op: 6 januari 2015, 09:56:15 »
Ja, en andersom hebben wij veel vrienden met echt hele kleine kindjes (0-1-2 jaar). We hebben gezegd dat ze er smiddags bij mogen zijn maar dat ze savonds bij het diner niet meer welkom zijn. Alleen dan uiteraard vriendelijker verwoord. Ik vind een 5 gangdiner niet echt de plek voor baby's. En wil ook niet dat het zo'n kindercresh wordt tijdens ons hopelijk sfeer volle diner.
Overigens hadden alle vrienden daar prima begrip voor. En neemt uiteindelijk niemand zijn kleine kiddo mee overdag en savonds.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #824 Gepost op: 6 januari 2015, 10:03:48 »
Mijn schoonzus en zwager zeiden dat al meteen. Wij hebben dat verder niet aan hoeven geven gelukig.
En mijn zus en vriendin gaven dit ook zelf al aan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards