collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431302 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #900 Gepost op: 19 januari 2015, 12:36:07 »
Heb weer even bijgelezen! Heerlijk om te lezen dat iedereen wat zenuwachtiger aan het worden is. Dat begint hier ook met nog iets minder dan 3 maanden! Deze week is wat dingen gaan bestellen om alles op tijd binnen te krijgen :)

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #901 Gepost op: 21 januari 2015, 11:52:56 »
Mooie ringen Saphira!

Hebben ze gisteren nog gebeld over je jurk Marielle?

Wij regelen ook wel alles samen, alleen kan as zich niet goed dingen inbeelden hoe het er in het geheel uit gaan zien. Daar heeft hij gelukkig mij voor ;) Hahaha
Het enige wat hij zelf heeft geregeld is de auto. Die heeft hij op een beurs uitgezocht terwijl ik in de proefmake-up zat.
Ik heb ook maandag zelf maar gemeente Dinkelland gebeld om de voorkeuren voor de babs door te geven, en gisteren gemeente Enschede gebeld en onze ondertrouw vastgelegd!
Ik had de aanvraag al gedaan en een mail gehad dat ik kon bellen voor de datum, dus hem opgebeld zegt hij: Op welke datum wil jij in ondertrouw dan? Mij maakt het niet uit.. Nja daar schoten we dus niks mee op haha dus zelf maar wat verzonnen, en 10 april is it! Weer 2 belangrijke dingen van het lijstje!



Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #902 Gepost op: 21 januari 2015, 14:30:36 »
Pinkrose, lief dat je het vraagt. Uiteraard hebben ze weer niet gebeld. Ging er ook niet meer van uit als ik heel eerlijk ben.

Leuk dat je datum vast ligt!

Wij gaan morgen overnachten en overmorgen onze trouwringen maken! Ik moet die van AS maken en hij de mijne.
Verder gaan wij 9 maart (mijn 25e verjaardag) in ondertrouw, heeft AS geregeld want die datum kan hij makkelijk onthouden haha.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #903 Gepost op: 21 januari 2015, 15:53:14 »
Pff balen Marielle :( Hoop dat ze snel bellen en anders er zelf maar weer achteraan gaan.. Vervelend hoor!

Ooh wat leuk! Heel veel plezier alvast! :D
En leuke datum voor ondertrouw! Heel handig voor je as idd ;)

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #904 Gepost op: 21 januari 2015, 16:03:10 »
Mm das balen marielle.
Wij gaan op 24-7-2015 in ondertrouw. Eerst na se gemeente en dan door naar de vierdaagse feesten in Nijmegen

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #905 Gepost op: 21 januari 2015, 16:27:14 »
Toch maar even zelf gebeld.
3 februari heb ik nu een pas afspraak staan. Mag alleen op dinsdag of donderdag komen geen idee waarom dat. Ze zei alleen dan hebben we alle tijd voor je.

Ben benieuwd.

Oh leuke datum Karin! Ik loop zelf de vierdaagse maar is wel gezellig om t zo even te "vieren"

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #906 Gepost op: 21 januari 2015, 16:41:36 »
Wat raar dat het alleen op die dagen kan? Wel goed dat je eindelijk een afspraak hebt. 

Hier een getuige die het laat afweten. Vakantie is toch belangrijker.  Pffff.


RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #907 Gepost op: 21 januari 2015, 18:10:50 »
Jeetje wat raar Marielle.. Wel goed dat ze zeggen dat ze dan alle tijd voor je hebben, maar wel een beetje vreemd dat het allemaal op zo'n rare manier gaat..

Mooie ringen Saphira!
Wel balen van je getuige! Ik zou getuige zijn van iemand juist een grote eer vinden.
Wat jammer dat je getuige er zo gemakkelijk over denkt..

Even een blije egopost!
Ik ben echt de dagen aan het aftellen!
Maandag gaan wij in ondertrouw  :biggrin:
Heb er al helemaal zin in hihi! Na de ondertrouw een gesprek met onze fotografe en 's avonds gezellig samen met AS uit eten om te vieren dat we die dag 7 jaar samen zijn.
Het komt nu allemaal zo dichtbij  :blush:

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #908 Gepost op: 21 januari 2015, 20:10:06 »
Komt zeker dichtbij, hier nog 14 weken  :applaus:

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #909 Gepost op: 21 januari 2015, 22:46:16 »


Toch maar even zelf gebeld.
3 februari heb ik nu een pas afspraak staan. Mag alleen op dinsdag of donderdag komen geen idee waarom dat. Ze zei alleen dan hebben we alle tijd voor je.

Ben benieuwd.

Oh leuke datum Karin! Ik loop zelf de vierdaagse maar is wel gezellig om t zo even te "vieren"
Ohh Marielle dan kom je bij mij voor het huis lans met de dag van Elst..
Hahaha

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #910 Gepost op: 22 januari 2015, 09:29:52 »
Spannend Saphira! 14 weken, jeetje het schiet nu echt op zeg.

Wel een vreemd verhaal dat je getuige liever ip vakantie gaat :dry: ze kan toch ook een week later op vakantie gaan, snap echt niet dat er mensen zijn die zo reageren.

Rockwowbride: veel plezier maandag!!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #911 Gepost op: 22 januari 2015, 11:41:10 »
Morgen nog maar 12 weken! Over 12 weken dus in de stress met mijn bruidstaart, hihi :)

Inmiddels besloten wat ik wil met de versiering, dus nu kan alles besteld worden! Moeten alleen de gastenlijst nog definitief maken, en weet maar niet wat we moeten doen met de collega's. Ik heb net een nieuwe baan en AS is op zoek naar een nieuwe baan omdat hij het op zijn werk nu niet naar zijn zin heeft. Hij is nu met een sollicitatie bezig, dus wachten die even af. En dan kiezen of alle collega's zonder aanhang, of een aantal met aanhang en bij mij misschien wel helemaal niemand.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #912 Gepost op: 22 januari 2015, 12:37:26 »
Vreemd dat het alleen op die dagen kan, maar hopelijk over 2 weken eindelijk geen stress meer!

Oh nee Saphira das helemaal mooi zeg :( Jammer dat er zo makkelijk over wordt gedaan.. Ik had die vakantie wel een week uitgesteld hoor, zoiets speciaals om getuige te mogen zijn!

Leuk leuk RockCowBride! Klinkt als een leuk gezellig dagje! :D Veel plezier alvast!!

Oh nog maar 12 en 14 weken, de tijd vliegt dames!
Leuk de versiering bestellen!

Qua collega's nodig ik er maar 2 uit, waarvan er 1 ondertussen al ontslag heeft gehad haha. Maar zijn de enigen waar ik goed mee kan en wat mee heb. AS nodigt er ook maar een paar uit, ook alleen degene waar hij goed mee kan en veel spreekt. Verder geen collega's. Ik ben na ons trouwen weg bij mijn bedrijf, (heb maar halfjaar verlenging gekregen ipv jaar wat ze beloofd hadden) en er zijn hier echt groepjes en daar heb ik het niet zo op haha.


Bruidje82

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #913 Gepost op: 23 januari 2015, 10:57:08 »
Zo even alles door gelezen, tijdje niet meer online geweest  :blush: Zondag ga ik naar de love & Marriage beurs in Groningen. Ben zeer benieuwd. Ik heb een aantal dingen waar ik graag voor wil kijken. Zoals lingerie, schoenen en bijvoorbeeld ideeën op doen voor de huwelijksreis.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #914 Gepost op: 23 januari 2015, 11:40:23 »
Tja,  kreeg eenhel verhaal dat ze haar vakantie al had aangepast en dat ze dan niet op vakantie kon omdat wij op 2 dagen trouwen. En ze liever alleen op de trouwdag zelf erbij was,want dan kon ze wel op vakantie. Daarna begon ze npog over de kleding die we gevraagd hadden aan de getuigen, dat was te veel dresscode voor haar.  Ehmm volgens mij is dresscode voor alle gasten, maar wij hebben het alleen gevraagd aan de getuigen.  Al met al ben ik blij dat ik van haar af ben, wat moij betreft komt ze helemaal niet meer.


Veel plezier zondag bruidje 82, ben er ook geweest toen het hier in de buurt was en is erg leuk. Veel ideeen op gedaan.

Rockcowbride, veel plezier maandag.

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #915 Gepost op: 23 januari 2015, 14:45:20 »
Saphira, raar hoor van die getuige! Weet niet hoe ver jullie beiden "trouwdagen" uit elkaar liggen maar kan me niet voorstellen dat je dan je vakantie niet daaromheen kan plannen. En die dresscode-reden is ook vaag! Maar als jullie met of zonder haar maar een geweldige dag hebben (dagen dus!). Wij hebben ook een specifieke dresscode voor onze getuigen (jacquet voor de mannen), maar ook van begin af aan gezegd dat we het erg zouden waarderen als ze dat dragen, maar als ze het echt niet willen dat we ze dan liever blij in iets anders zien dan chagrijning in jacquet (ook vanwege de kosten). En idd, algemene dresscode is voor iedereen, maar invulling is persoonlijk. Wat was de dresscode eigenlijk?

Hier morgen nog 8 weken! Binnenkort maar eens op zoek naar muziek, dat lijkt me leuk maar ook heel lastig om iets moois uit te kiezen. We hebben we een aantal "onze liedjes", maar die zijn niet perse geschikt voor tijdens de ceremonie;)!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #916 Gepost op: 23 januari 2015, 14:49:46 »
Oh grr Saphira daar was ik ook heel snel klaar mee.. Prima als het je te veel moeite is dan kom maar niet! Lekker iemand anders uitzoeken die het wel waardeert meis! En anders 1 getuige? Ik heb er ook maar 1 ;)

Veel plezier zondag Bruidje82!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #917 Gepost op: 24 januari 2015, 17:31:49 »
Er zitten precies 3 dagen tussen, dus dat valt toch wel mee lijkt mij. Dresscode was aanpassen op degene bij wie je getuigen bent. Dus as getuigen in zijn kleur, mijn getuigen in wit.

Ik heb inmiddels een tweede getuigen en die maakt nergens een probleem van, het enigste watzij wilde weten was"of ze wel een broek aan mocht". gaat ons alleen om de kleur, dus dat mag hahaha

Maar we hebben alleen de kleding gevraagd voor 1 dag. Namelijk de 2de, omdat die voor ons belangrijker is. De eerste dag is omdat het van de wet moet. En ik het niet passend krijg op 1 dag.

Onze dag wordt evengoed top, ook zonder haar. Maar ben wel helemaal klaar met haar.
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2015, 17:52:58 door saphira »

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #918 Gepost op: 28 januari 2015, 06:35:03 »
Van de week weer een flinke tegen valler gehad ol het werk:cry: :cry:. We zitten er op dit moment over te denken om de bruiloft een jaar uit te stellen. Het lijkt ons niet gegund om dit jaar te trouwen.

Dresscode bij ons: kom zo als je zelf!
Ik vond dat een geweldige uitspraak op de rouwkaart van me neefje.
Dus die in spijkerbroek komt prima.

« Laatst bewerkt op: 28 januari 2015, 06:39:45 door Karin s »

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #919 Gepost op: 29 januari 2015, 19:41:28 »
Balen Karin!! Hopelijk kun je wel dit jaar trouwen. Vaak zit je ook met kosten als je het niet door laat gaan :(

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #920 Gepost op: 1 februari 2015, 14:46:21 »
Hoi allen sinds 4 weken weet ik ook dat ik in 2015 ga trouwen. Onze datum zal zijn 10 juli. We hebben hierdoor maar een half jaar de tijd om alles te regelen. In de 3 weken dat we er nu mee bezig zijn hebben we het grootste deel al geregeld. Gemeentehuis staat vast en locatie hebben we morgen het gesprek om het definitief te maken. Fotograaf is geregeld, jurk al uitgezocht vond ik toch wel echt leuk om te doen. Ringen word nog een lastig iets. Wil de trouwring van mijnodig moeder van het huwelijk met mijn vader  bedrukken in onze ringen en dan met wit goud erbij. We hebben wel al wat bekeken 1 juwelier zei letterlijk je kunt beter de ring hier geven en dan krijg je de goudprijs als korting op de nieuwe ring het gaat me niet alleen om het geld maar ook om het emotionele bij die zaak was ik snel klaar. En ik heb net onze huwelijksnacht geboekt in de fata morgana suite van de efteling wel veel te duur eigenlijk maar wel een droomde van een droomdag

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #921 Gepost op: 1 februari 2015, 15:15:47 »
Leuk, welkom 83angel, ik zou die ring niet zomaar om laten smelten, er zijn vast juweliers die er iets moois van kunnen maken zonder zoiets harteloos te zeggen. Wel leuk om te slapen bij de Efteling.

Hier weer even rust met betrekking tot de bruiloft. Alles is geregeld dus kunnen nu rustig alles afmaken, diy projectjes vorderen goed, kaarten worden gedrukt en worden begin maart verstuurd.

fluffyfishy

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: Trouwen 2015
« Reactie #922 Gepost op: 1 februari 2015, 20:38:09 »
Hoi,

Ik ga in juni 2015 ook trouwen! Ik lees hier vooral mee, maar heb nu een vraag.
Wij hebben op het feest een photobooth en ik ben nu op zoek naar enveloppen waar de gasten hun fotostrips in kunnen bewaren. Ik krijg ze nog niet gevonden, misschien dat jullie mij hierbij kunnen helpen?

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #923 Gepost op: 1 februari 2015, 21:42:19 »
Ah balen Karin! Hopelijk kunnen jullie nog wel trouwen dit jaar.. Verzetten kost geloof ik weer wat..

Welkom 83angel! Leuk he al dat geregel, en het gaat idd best snel hoor ;)

Pfoe dat zou ik zo niet weten Fluffyfishy.. Misschien op ebay ff zoeken?

Wij zijn geslaagd voor ringen! :D :wub: Ik heb een ring met 5 steentjes (we zijn op onze dag 5 jaar samen) en 1 grote er boven, en as heeft een tricolore zegelring :wub:
En 8 februari afspraak bij onze locatie om wat details uit te werken zoals taart, versiering, diner etc.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #924 Gepost op: 2 februari 2015, 17:13:32 »
@83angel, Welkom!!! Gaaf zeg de fata morgana suite!! Wij gaan foto's maken in de efteling, wilden het liefst ook daar slapen, maar om om half 2 's nachts weer terug te rijden van bergen op zoom naar de efteling zagen we niet zitten ;)

@Fluffyfishy, kijk eens op tadaaz, zij hebben in dat formaat ook kaarten volgens mij..

Wij zijn op dit moment veel aan het afwerken, nog 10.5 week, dus de tijd begint te vliegen. Net alles weer bekeken en besproken, en we kwamen tot de conclusie al veel gedaan te hebben.  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards