collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431936 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #925 Gepost op: 3 februari 2015, 06:47:34 »
wij gaan ook foto's maken op de efteling. feest is in kaatsheuvel dus dat is makkelijk te doen kan me voorstellen dat dat vanuit bergen op zoom wel net iets te ver is. Al wel al gekeken waar je in het park de foto's wilt maken. Wij gaan op de dag van ondertrouw (zal ergens in mei zijn) nog even naar de efteling om te kijken waar we precies heen willen.

pinkrose fijn dat jullie geslaagd zijn voor jullie ringen klinkt als leuke ringen.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #926 Gepost op: 3 februari 2015, 08:56:42 »
De Efteling is zo leuk, AS en ik hadden eerst abbomement van de Efteling.
Inmiddels hebben we die omgeruild voor een abonnement van Disney en twijfelen we dus om later nog eens daar naar toe te gaan voor trouwfoto's.

Ik ben ongelooflijk zenuwachtig vandaag, ik mag om 14,00 m'n trouwjurk opnieuw gaan passen. Ik hoop zo dat voor 1 x gewoon alles goed is.

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #927 Gepost op: 3 februari 2015, 09:31:21 »
wij gaan ook foto's maken op de efteling. feest is in kaatsheuvel dus dat is makkelijk te doen kan me voorstellen dat dat vanuit bergen op zoom wel net iets te ver is. Al wel al gekeken waar je in het park de foto's wilt maken. Wij gaan op de dag van ondertrouw (zal ergens in mei zijn) nog even naar de efteling om te kijken waar we precies heen willen.

pinkrose fijn dat jullie geslaagd zijn voor jullie ringen klinkt als leuke ringen.

Hoi, wat leuk dat jullie het feest hebben ik kaatsheuvel, wij ook. In eerste instantie zou dit chalet fontaine zijn, maar die was failliet gegaan. Hebben nu dus een andere locatie in kaatsheuvel. Welke locatie hebben jullie?

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen 2015
« Reactie #928 Gepost op: 3 februari 2015, 10:06:56 »
*Breekt in*

@Mariëlle; Mag je nog wel trouwfoto's in Disney maken? Ik dacht dat ze dat niet meer wilden omdat de bruid dan teveel op een prinses zou lijken. Toen ik 15 jaar geleden daar stage liep zag ik ook wel eens bruidsparen lopen, maar ik meende dat dit nu niet meer mag.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #929 Gepost op: 3 februari 2015, 10:53:03 »
We hebben de vorige keer geïnformeerd. En t mag wel maar dit is eigenlijk ook alleen omdat we mensen persoonlijk kennen. Het moet overigens ook echt buiten de openingstijden daardoor. Maar we twijfelen nog ontzettend, ik. Vind het een beetje afgezaagd net als de Efteling etc. Het zorgt voor geweldige plaatjes maar ik wil niet zo 100 op een hoop foto's hebben .

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #930 Gepost op: 3 februari 2015, 11:17:46 »
dat is toevallig joontje maar wij hebben ons feest dus in chalet fontaine. Ze hebben een doorstart gemaakt. Wij hebben gisteren de papieren getekent.
Balen voor jullie dat die failliet ging.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #931 Gepost op: 3 februari 2015, 20:13:35 »
Wij hebben een abonnement op de Efteling, dus inmiddels al 3 routes uitgestippeld, een erg mooi weer route, een gewoon weer route en een regen route ;) Tja... je kan er maar op voorbereid zijn :) Onze relatie is eigenlijk ontstaan in de efteling, dus het was logisch dat we daar foto's gingen maken. Zijn er wel 'wat' extra reistijd mee kwijt.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #932 Gepost op: 3 februari 2015, 21:55:26 »
regenroute vind ik wel een idee. wij gaan gewoon extra dagje naar de efteling en stippelen dan route uit. Sprookjesbos gaan we niet overslaan.
Mijn vriend wilde wel niet op de dag van de bruiloft in de carnavalsfestival :)
Mij lijkt het wel leuk om de droomvlucht in te gaan alleen niet praktisch met de jurk.
voor ons is het ook  extra rijden. Eerst vanuit den bosch naar kaatsheuvel dan terug naar den bosch en weer naar kaatsheuvel :)

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #933 Gepost op: 4 februari 2015, 08:25:04 »
dat is toevallig joontje maar wij hebben ons feest dus in chalet fontaine. Ze hebben een doorstart gemaakt. Wij hebben gisteren de papieren getekent.
Balen voor jullie dat die failliet ging.

Het is zeker een gave locatie, ik was er helemaal verliefd op, prachtig! Alleen toen ze failliet gingen hebben ze ons in alle onwetendheid laten zitten, dat ik een maandje later heb besloten verder te zoeken naar een andere locatie. Toen ik die vast had staan, belde chalet op dat ze een doorstart gingen maken..  :blink:

Twijfels nog gehad, maar ons vertrouwen is weg.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #934 Gepost op: 4 februari 2015, 13:17:25 »
Oh leuk allemaal naar de Efteling! hihi
Wij wilden foto's gaan maken in het park om onze locatie, maar zag dat ze op onze dag gesloten zijn :(
Binnenkort even kijken of je er nog via een andere ingang in kan en anders op zoek naar een andere plek. We moeten ook nog iets zoeken voor als het regent..
Aanstaande zondag weer gesprek bij onze locatie! Zo'n zin in! Weer lekker wegdromen en details bespreken :wub:

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #935 Gepost op: 4 februari 2015, 13:17:51 »
Hoe is het trouwens met het passen van je jurk gegaan Marielle?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #936 Gepost op: 4 februari 2015, 14:27:01 »
Over mijn jurk heb ik even gekopieerd uit het juni topic

Ik ben verliefd  :heart: :wub: mijn jurk is gisteren binnen gekomen. Hij was echt perfect! Alles is nu compleet, 16 juni ga ik terug om hem op te halen en dan krijg ik instructies over hoe ik hem aan moet doen, dan is hij gestoomd etc.
Het heeft lang geduurd maar daardoor nog wel korting gekregen en de jurk was echt geweldig. Heb nu ook mooie foto's mogen maken daar. Het komt eindelijk goed .

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #937 Gepost op: 4 februari 2015, 22:07:33 »
Oh Marielle wat fijn zeg! Heerlijk dat het toch goed gekomen is! En nu uitkijken naar de dag dat je hem aan mag voor het echie!  :applaus: Ik mag de mijne 28 februari weer aan. Ik heb dan ook mijn proefkapsel en make up. Ben benieuwd naar het totaalplaatje! Alleen nog steeds niet uit over schoenen...

Welkom nieuwe bruiden!  :biggrin:

Aah efteling is populair haha. Wij gaan bij mooi weer waarschijnlijk in een park foto's maken. Waar wij beide vroeger als kind vaak zijn geweest. Als binnenlocatie zoeken we nog iets.. voor het geval het slecht weer is. We zoeken iets ouds, of verlaten, fabriekshal achtig.. Pinkrose misschien een tip haha?

Haha jufrommelkont, 3 routes  :cool2:

iDo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Re: Trouwen 2015
« Reactie #938 Gepost op: 5 februari 2015, 08:17:30 »
Aaah wat fijn Marielle!

Jullie zijn allemaal al zo ver, ik vind het steeds leuker om dit topic te volgen :D

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #939 Gepost op: 5 februari 2015, 09:20:42 »
Als binnenlocatie zoeken we nog iets.. voor het geval het slecht weer is. We zoeken iets ouds, of verlaten, fabriekshal achtig.. Pinkrose misschien een tip haha?

In welke regio zoek jij? Wij zijn ook op zoek naar een soortgelijke locatie, we willen maar iets in de urban stijl. Heel lastig want dat is hier in Noord-Limburg bijna niet te vinden.

Overigens ben ik ook nog niet over mijn schoenen uit, die vind ik nog lastiger dan mijn jurk haha.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #940 Gepost op: 5 februari 2015, 11:19:39 »
Wat fijn Marielle, weer een zorg minder voor je.
Efteling is prachtig,  jammer dat het voor ons niet in de buurt ligt,  anders hadden wij daar ook foto's gemaakt.  Wij gaan bij mooi weer naar het bos om foto's te maken. 

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #941 Gepost op: 5 februari 2015, 12:27:45 »
Ohh wat fijn marielle dat het gied gekomn is met je jurk.
Wij bebben van het weekend bericht gehad dat de ringen binnen zijn voor het passen.

Ook heb ik positief bericht gehad over mijn schoenen. De schoenen die ik gezien had die niet meer leverbaar waren hadden ze bij de zuster inderneming van de bruidszaak nog. Ik ga 21 feb passen.

Verder is het rustig hier.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #942 Gepost op: 5 februari 2015, 12:52:37 »
Nou Boeltje, die zoek ik ook nog! Als ik wat vind hoor je het direct haha :P


pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #943 Gepost op: 5 februari 2015, 13:39:21 »
Ik weet niet waar jullie vandaan komen, maar de dames die bij de Efteling foto´s gaan maken. Wij hebben binnen foto´s gemaakt bij Arjan van Dijk in het Fort St. Gertrudis in Geertruidenberg. Ligt stukje verder.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #944 Gepost op: 6 februari 2015, 17:32:57 »
Ik weet dat je in eindhoven strijp hebt, moet je maar is googlen, is ook een gave binnenlocatie!

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #945 Gepost op: 6 februari 2015, 19:51:51 »
Wat gaaf dames, foto's in de Efteling! :wub:
De Efteling blijft toch altijd erg gaaf!
En wow, voor sommige van jullie is het echt al bijna zover! Tijd gaat zo hard ineens!  :biggrin:

Super dat het goed is gegaan met je jurk Marielle! Denk dat je erg opgelucht bent dat het allemaal toch goed gelopen is met je jurk? En die korting is nooit verkeerd natuurlijk haha!

Hier hebben we binnen 2 weken ineens enorme stappen gemaakt, echt raar!
26 januari in ondertrouw gegaan (jeeej, echt leuk!) en gesprek gehad met onze fotografe die speciaal om onze ondertrouw te vieren gebakjes had gehaald (wat een topwijf!).
Later in die week hoorde AS van zijn moeder over een actie bij een herenmodezaak (tweedelig pak voor 100 euro), alleen die actie was alleen die dag nog. Dus hij 's avonds snel naar die zaak geweest met zijn moeder en is hij gewoon geslaagd :D Ondanks dat hij qua kleding echt moeilijk is haha.
En deze week onze droom trouwauto vastgelegd, een afspraak met de DJ gepland en een kapster en visagiste gevonden en vastgelegd.
Heerlijk als het allemaal eens op rolletjes gaat :D

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #946 Gepost op: 6 februari 2015, 20:10:39 »
vandaag zitten denken dat we in een maand tijd bijna onze hele bruiloft hebben geregeld. Zondag kijken voor ringen. Gaan naar een atelier waar je zelf mee kunt helpen om ringen te maken. Ook kunnen ze daar ringen voor je ontwerpen. Eens kijken wat daar uit komt. Ik moet wel zeggen de prijs van ringen valt me een beetje tegen had niet verwacht dat ze zo duur waren maar ja je draagt ze wel je hele leven.

Ik heb nog niet over een binnenlocatie nagedacht denk dat ik ook maar gewoon ga kijken naar mooie plekjes in de efteling waar je droog foto´s kunt maken :)

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #947 Gepost op: 7 februari 2015, 11:48:04 »
Je gaat lekker RockCowBride! ;)
Angel, het kan idd heel snel geregeld worden allemaal, als je maar weet wat je nodig hebt en wat je wil :D

Hier een druk weekend, hele weekend werken en zondag na het werk gelijk door naar onze trouwlocatie het eea bespreken :D Zin in!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #948 Gepost op: 7 februari 2015, 13:30:36 »
Jaa, opluchting is niet het goede woord.
Ik was zo ontzettend gestrest van te voren, sliep slecht, was chagrijnig etc. En nu valt er echt een last van m'n schouders dat alles goed is en dat het echt mijn droom jurk is.

Rockwowbride, leuk al die vorderingen ineens! Het word zo serieus ineens. Top van je fotograaf ook dat is echt wel heel leuk.

Pinkrose, veel plezier morgen bij de locatie!

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #949 Gepost op: 9 februari 2015, 10:54:28 »
Pinkrose, hoe was het bij de lokatie?
Marielle, fijn dat het weer helemaal goed is met je jurk!

Hier vorige week pasafspraak voor mijn jurk gehad, en afgelopen weekend vrijgezellenfeestje! Echt een superdag gehad, en het wordt allemaal heel echt zo! Nu wel weer focussen op de dingetjes die we nog moeten regelen: muziek, vervoer, menukaartjes, en bedenken of we bedankjes willen of niet (we gaan wel kaartjes sturen na de bruiloft, maar vraag is dus of we op dag zelf nog iets doen). En de wedding wands moeten we nog maken, en misschien eens een openingsdansje oefenen (tenzij we een schuifelnummer doen, dat moet nog wel lukken). Proefsessie make-up en kapsel 2 weken terug gehad, oogmake-up gaat ze nog een keer op proef doen, want daar bleef ik over twijfelen, en paste eigenlijk toch niet bij me. Hoop dat dat de volgende keer wel mooi wordt en bij mij past!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards