collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431884 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #950 Gepost op: 9 februari 2015, 12:01:00 »
Gister eendatum door gekregen voor me vrijgezellen feest. Ben benieuwd.
Volgende week naar Diana voor me schoenen.
Verder staat het hier op dit moment een beetje stil
Maarmoet wel zeggen dat ik steeds meer bezig ben met dingen die door me ceremoniemeesters geregeld gaan worden. Wat ze hebben van de week een afspraak staan op de locatie en daar word heel geheimzinnig over gedaan.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #951 Gepost op: 9 februari 2015, 23:50:45 »
Dankje ladies! Het was erg leuk, nog even alles doorgelopen en dingen bevestigd. Zo'n 6 weken voor de bruiloft hebben we een proefavond en dan moeten we ook de muziek meenemen en dan mag ik los gaan met de decoraties. Ze hebben zelf een hele zolder vol vintage/landelijke deco dus mag alles zelf uitzoeken :biggrin:
Dezelfde dag heb ik AS nichtje gevraagd voor mijn haar, ze is kapster en ik vond het wel speciaal om haar te vragen omdat we best close zijn. Ze voelde zich heel vereerd en speciaal :D

Oh wat leuk lanne je vrijgezellenfeestje al gehad! Wat hebben jullie gedaan?

Oh en Karin jij ook al binnenkort je vrijgezellenfeestje? :D Spannend!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #952 Gepost op: 9 februari 2015, 23:55:53 »
Oh en ik ben echt aan het aftellen.. Onze manager heeft me ipv een jaarcontract een halfjaar contract gegeven, dus 30 juni is mijn laatste dag. Aangezien ik daarna een vast contract moet krijgen en ze hier bij dit bedrijf er niet aan doen ben ik daarna dus weg. Nu heb ik vanaf 8 juni vakantie opgenomen en hoef dus nog maar 17 weken te werken :O Gaat zo snel als ik eraan denk! Ik werk alleen de maandag en dinsdag middagdiensten, de rest vd week late diensten van maar 2 uurtjes in de avond/nacht. Dus nog maar 17 weken 2 dagen echt werken, nog maar 8 keer in het weekend werken.. En daarna lekker focussen op onze mooiste dag en heerlijke vakantie samen om daarna met een nieuwe start ergens anders te beginnen! Dit is zo'n rot bedrijf! Onze oude baas is sinds januari nu weg, en er zijn gewoon al 6 mensen weg gegaan! Ooh nog maar 17 weken :wub:

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #953 Gepost op: 10 februari 2015, 09:26:36 »
Wij zijn zaterdag nog naar de Efteling geweest. Was heerlijk rustig zo in het begin van het jaar en met de kou viel het reuze mee gelukkig. Alleen was het wel heel jammer dat de houten achtbaan het niet deed vanwege nachtvorst, onze kleine meid was juist net zo trots dat ze daar eindelijk groot genoeg voor was. Dat wordt van het jaar dus nog een keer naar de Efteling :biggrin:

AS is vorige week geslaagd voor een pak. Het eerste pak dat hij aan had was gelijk goed. Wel leuk gezien bij mij ook de eerste jurk gelijk DE jurk was.
Nu heb ik nog een kortingsbon liggen van 100 euro voor een trouwpak bij de honeymoon shop in Rotterdam. Nu mijn AS geslaagd is zullen we die niet meer nodig hebben. Iemand hier misschien interesse? Anders gaat hij bij het oud papier. Het is wel echt een fysieke bon, geen code, dus moet dan nog wel over de post.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #954 Gepost op: 10 februari 2015, 14:17:34 »
Leuk alle vorderingen!

Lanne, hoe was je vrijgezellenfeest?

Pinkrose, van de ene kant vervelend van je baan, maar zo te horen toch niet helemaal erg als je daar weg moet?

Hier even alles rustig. Ik denk inmiddels wel te weten wie m'n vrijgezellenfeest aan het organiseren zijn, maar ze ontkennen nog alles.

Ik ging me vandaag inschrijven voor de vierdaagse van Nijmegen. En bij achternaam vond ik het zo raar dat ik dan niet eens meer deze achternaam heb haha. Ofja ik heb hem nog wel maar niet meer als eerste.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #955 Gepost op: 10 februari 2015, 14:52:51 »
ik kan juist niet wachten tot ik mijn andere achternaam kan gaan gebruiken.
Ik heb niks met mijn achternaam. Ik heb al jaren geen contact meer met mijn vader.

Leuk dat ze al bezig izjn met plannen. Bij mij had er zich al 1 verraden dat ze mee mocht en dat kon ze alleen weten als ze dat te horen had gekregen van diegene die hetorganiseert. Ze waren druk bezig met de datum. Ik heb ze maar succes gewenst met er voor te zorgen dat wij de datum niet weten.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #956 Gepost op: 10 februari 2015, 15:01:39 »
Ik heb al een aardig tijdje niet meer meegekletst omdat er van allerlei andere dingen spelen/speelden thuis, maar wat heerlijk om te zien dat iedereen zo is opgeschoten.

@Jasmine: wat fijn dat je AS zijn pak heeft! De mijne heeft m twee weken terug gekocht. Ik mocht niet mee, dus voor mij ook wel spannend! Was jij wel mee?
@Vrijgezellenfeesten: Spannend zeg, dat jullie al langzaam een beetje meer weten over het vrijgezellenfeest. En Lanne, goed te horen dat het zo leuk was. Wat hebben jullie gedaan? Wij hadden die van ons het laatste weekend van januari. Ik wist het wel dat het toen was, maar als dan al je vriendinnen ineens voor je neus staan is het toch een soort van verrassing. Heb het echt geweldig leuk gehad!
@Marielle_90: Lijkt me ook wel ff wennen. Ik houd gewoon lekker de mijne. Wel zo makkelijk vind ik. Maar ik snap van Angel wel heel goed dat het voor haar wel een ander verhaal is.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #957 Gepost op: 10 februari 2015, 15:04:08 »
Leuk al die vorderingen,  hier is het nu meer de details invullen.  Misboekjes zijn klaar om naar de drukker te gaan en ik weet inmiddels wanneer ik as thuis moet houden voor zijn vrijgezellen feest.  Tja achternaam....  Ik heb wel bij de gemeente aangegeven dat ik de achternaam van as ga gebruiken,  omdat hij dat graag wilt.  Maar persoonlijk hoeft het van mij niet.  Het is niet verplicht,  dus ik zie nog wel hoe ik dat doe.  Ik kan er in ieder geval niet aan wennen.   Kaarten liggen ook klaar voor verzending,  dus die gaan tussen nu en 2 weken ook op de bus.  Pak is klaar,  jurken zijn klaar.  Bloemen ook.  Alleen de taart nog niet.  En ik moet de gemeente nog achter hun kont aan zitten.  Ze hebben maar  2 getuigen opgeschreven ipv de 4 die we hebben  opgegeven.  En ze zijn zo lekker goed  bereikbaar pffff. 

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #958 Gepost op: 10 februari 2015, 16:00:56 »
Ik had ook wel een vermoeden dat mijn vrijgezellenfeestje afgelopen weekend was, had aantal data die ik vrij moest houden van werk, maar het was toch een beetje een verrassing! We zijn eerst gaan lunchen, toen bonbons maken (ik ben niet zo van het actieve, dus was echt prima uitgekozen), dat was leuk en alle chocola erg lekker, vervolgens uit eten en daarna nog gaan stappen, en daar kwamen later op de avond de mannen nog erbij, dus samen de avond/nacht afgesloten! Ik vond het echt super, heb genoten!

Ik neem wel de achternaam van mijn AS aan, maar na mijn eigen naam. Ben erg gehecht aan mijn eigen achternaam, maar vond het ook wel mooi die van AS aan te nemen, vandaar deze variant!

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #959 Gepost op: 10 februari 2015, 16:34:42 »
Nee ik was er niet bij bij het uitzoeken. Nou ja, ik was thuis op amper 20 meter afstand :biggrin: Hij had alleen zijn moeder meegenomen. Ik wil ook echt nog niet weten hoe zijn pak eruit ziet. Pas op de dag zelf. Hij had wel gelijk ook een nette broek en een jasje gekocht voor de andere bruiloften waar we dit jaar naartoe gaan en toen hij dat jasje aandeed thuis viel mijn kaak al bijna op de vloer :jawdrop: Stond hem zó goed, hij leek ineens 10 kg lichter haha. Maakt me dan wel heel nieuwsgierig hoe zijn trouwpak zal staan! Ik denk niet dat ik moeite zal hoeven doen of een verliefde blik te hebben op de trouwfoto's :blush:

Ik ben al een beetje gewend aan het gebruiken van de achternaam van AS. We hebben al samen een dochter die ook zijn achternaam heeft. Daardoor wordt ik al regelmatig aangesproken met zijn achternaam, omdat iedereen er dan schijnbaar vanuit gaat dat je al getrouwd bent. Vind het wel een beetje jammer dat je officieel eigenlijk toch altijd je meisjesnaam blijft houden, maar kan me voorstellen dat het anders veel te veel rompslomp is voor de overheid.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #960 Gepost op: 11 februari 2015, 10:53:15 »
Oh en ik ben echt aan het aftellen.. Onze manager heeft me ipv een jaarcontract een halfjaar contract gegeven, dus 30 juni is mijn laatste dag. Aangezien ik daarna een vast contract moet krijgen en ze hier bij dit bedrijf er niet aan doen ben ik daarna dus weg. Nu heb ik vanaf 8 juni vakantie opgenomen en hoef dus nog maar 17 weken te werken :O Gaat zo snel als ik eraan denk! Ik werk alleen de maandag en dinsdag middagdiensten, de rest vd week late diensten van maar 2 uurtjes in de avond/nacht. Dus nog maar 17 weken 2 dagen echt werken, nog maar 8 keer in het weekend werken.. En daarna lekker focussen op onze mooiste dag en heerlijke vakantie samen om daarna met een nieuwe start ergens anders te beginnen! Dit is zo'n rot bedrijf! Onze oude baas is sinds januari nu weg, en er zijn gewoon al 6 mensen weg gegaan! Ooh nog maar 17 weken :wub:

Oh ja ik ken het gevoel. Ook mijn contract hebben ze niet verlengt omdat ik een vast contract moet krijgen, minn laatste werk dat is 31-juli.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #961 Gepost op: 11 februari 2015, 10:59:15 »
Ik ga idd de achternaam van mijn as aan nemen en daarna mijn meisjes naam.

Ik had gezegt dat ik de datum voor het vrijgezellgen feest wilde weten omdat ik hem vrij moest vragen. Het is bij ons erg lastig om te ruilen of uit te plannen. Verder is het een verassing wat we gaan doen.

« Laatst bewerkt op: 17 februari 2015, 12:21:02 door Karin s »

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #962 Gepost op: 11 februari 2015, 11:30:16 »
@Jasmine: Leuk zeg dat je AS er nu al zo mooi uitzag. Ik denk dat mijn AS er ook prachtig uit zal zien. Ik vind dat ook echt mooi hoor mannen in een mooi pak! Zo chique :D
@Karin en Pinkrose: Vinden jullie het niet super balen (ondanks een stomme baas) dat jullie contract niet wordt verlengt? Ik ben eind dit jaar mijn funding kwijt (mijn onderzoek wordt maar 3 jaar betaald en alle uitloop moet ik zelf maar uitzoeken) en ik kan er soms best een beetje buikpijn van krijgen :S

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #963 Gepost op: 11 februari 2015, 11:37:54 »
Ik ga proberen op iedereen te reageren, sorry als ik iemand vergeet :P

Erg gaaf Pinkrose! Leuk dat de locatie zo met je meedenkt!
Haha, 17 weken klinkt nog erg lang maar die zijn volgens mij voorbij voordat je het in de gaten hebt. Ik denk dat dat aftellen dus niet zo lang meer duurt hihi. Nu hopen dat er weer wat leuks op je pad gaat komen!

Haha, de Efteling blijft ook gewoon altijd leuk, zowel voor jong en oud! Jammer dat de houten achtbaan dicht was Jasmine (ik probeer al een dag op de naam van die achtbaan te komen, maar ik weet hem echt niet meer (robin hood??) en ik wil niet googlen haha), maar nu heb je wel een heel goed excuus om nog een keer te gaan haha. Vind je dochter vast niet erg :P

@Pak: Toch wel heel bijzonder.. De mannen zeggen dat ze niets om een pak geven en dat het maar onzin is enz, maar owee als je wilt weten wat voor pak ze hebben gekozen. Ik wilde ook niet mee, maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig wat voor iets het is geworden. Ik denk dat ik al helemaal begin te kwijlen als AS een blouse aanheeft. :wub: Als ik AS plaag met z'n pak dan wordt hij helemaal mysterieus over hoe het eruit ziet enz. Hebben jullie hubby-to-be's dat ook?

@Vrijgezellenfeest: Leuk al die vrijgezellenfeesten! Hebben jullie ook nog speciale/gekke dingen of activiteiten moeten doen dames? Of verwachten jullie dat jullie dat nog moeten doen? Ik kan me namelijk eigenlijk niets indenken wat de dames voor mij zouden organiseren.. Ik begin ook eigenlijk steeds vaker te twijfelen of de dames mij eigenlijk wel echt goed kennen en weten wat ik leuk vind.. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je daarover gaat nadenken en dan ineens je afvraagt wie je nou echt kennen?

@Achternaam: Gekke gedachte he, dat we straks allemaal een andere achternaam (erbij) hebben!
Ik ga net zoals Karin beide namen gebruiken, met de naam van AS vooraan en dan mijn meisjesnaam.
Dat was volgens de ambtenaar van de gemeente ook het meest gebruikelijk. Maar wel leuk dat er zoveel variatie nog bij de dames hier te vinden is!

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #964 Gepost op: 11 februari 2015, 11:57:42 »
@vrijgezellenfeest ik heb geen idee wat we gaan doen laat me mooi verassen. Ik heb wel aangegeven dat we graag op dezelfde dag ons vrijgezellenfeest hebben en later op de avond elkaar in een kroeg kunnen ontmoeten. Ik hou wel van stappen maar de meeste dames die mee gaan niet.

@pak mijn vriend moet hem nog gaan uitzoeken hij gaat samen met zijn moeder en zus. Ik wil niet weten welke hij heeft gekocht. Ik mag het van hem wel weten mvaar vind het een leuke verassing.

@naam ik ben er nog steeds niet over uit. Ik draag het liefste alleen zijn naam maar op paspoort blijft mijn huidige naam ook staan daardoor vind ik het een beetje raar. Ik heb niks met mijn achternaam ik ben toe aan een nieuwe. Ikvind het jammer dat je altijd je meisjesnaam blijft houden.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #965 Gepost op: 11 februari 2015, 13:54:18 »
@ vrijgezellenfeest, die heb ik niet, maar as wel. hij gaat oa karten en bowlen. Ik moet zorgen dat hij thuis is en dus weet ik zijn datum al.

@pak, die hebben we samen uitgezocht, dat wilde hij graag. ik weet dus al wel wat hij draagt, maarhet blijft evengoed wel speciaal op de dag zelf.

@werk, mijn baan loopt op 1 April af en het is nog onzeker of ik wel contract verlenning krijg. Voor mij persoonlijk maakt het me niet zoveel uit, aangezien ik het al ranzend druk heb met mijn eigen bedrijf en ik er dus niet echt rouwig om ben, als er besloten wordt om te stoppen.


Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #966 Gepost op: 11 februari 2015, 15:15:37 »
@Naam, kan niet wachten tot ik zijn achternaam mag gebruiken :biggrin: Heb niks met mijn familie, behalve met 1 broer, maar die is ook niet van mijn vader en voelt zich net zoals ik haha.

@Karin, jij ook al! Jij mag 1 maandje langer dan ik hihi.
@Bruid_op_onderzoek tuurlijk is het jammer dat ik straks geen werk meer heb, maar zoals het nu gaat hier ben ik blij dat ik straks weg ben. We werken in teams en hiervoor was mijn collega (en vriendin) de sjaak, ze kreeg overal altijd de schuld van ook al was er bewijs (camerabeelden) dat zij het niet was. Nu is zij weg (geen contractverlenging in december) en ben ik telkens de sjaak. Ik krijg steeds te horen dat het werk niet goed was terwijl ik die dagen niet eens gewerkt heb bijvoorbeeld. Collega is ook erg goed in huilen bij de baas, zij hoeft nu maar wat te zeggen tegen de manager en alles wordt geloofd, ik zeg ergens wat van en krijg te horen: tja, jammer dat ik er niet bij was om te zien.. Wijs ik hem op de camerabeelden word alles weggewuifd en moet ik weer aan het werk. Dus ben wel toe aan een andere uitdaging eerlijk gezegd!

@Jasmine, lekker he je man in pak ;)

@Pak, ik was wel mee. Wilde hij graag. Kon hij gelijk controleren of ik het wel mooi vond.. Al vind ik hem sowieso al super sexy in pak :wub:

@Rockcowbride, ik denk niet eens dat er hier een vrijgezellenfeest georganiseerd word.. Wordt dat wel dan hoop ik idd heel erg dat de mensen die het organiseren ons een beetje kennen. Daar ben ik dan wel een beetje bang voor als ik er over na ga denken hahaha


Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #967 Gepost op: 11 februari 2015, 22:05:55 »
Heej dames!
Al een poosje niet meer gereageerd maar wel lekker meegelezen hoor!
Hier zijn de eerste stappen voor het vrijgezellenfeest ook gemaakt. Wij hebben zelf aangegeven wie we erbij wilden hebben (werd ons gevraagd) en of er nog datums waren wanneer we niet konden. Weten inmiddels wel wanneer het wordt en hebben ook aangegeven dat we graag samen eindigen. Leuk om te lezen dat meer mensen hier dat aangegeven hebben! Heb natuurlijk al wel Door laten schemeren wat we wel en niet op prijs stellen

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #968 Gepost op: 13 februari 2015, 11:17:21 »
Ook ik ga vandaag over 14 weken de naam van mijn AS krijgen. Ik wil dat zelf ook wel graag, stiekem denk ik dat hij daar ook echt wel voorkeur voor heeft, al laat hij mij helemaal zelf kiezen. Het zal best wennen zijn! Maar we zijn dan toch 1 familie, 1 naam.... Ik hou erachter uiteraard mijn meisjesnaam, aangezien toch steeds meer instanties maling hebben aan huwelijken, en ze toch je meisjesnaam blijven gebruiken.


Maar, nog maar 14 weken  :applaus: Het schiet op!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #969 Gepost op: 13 februari 2015, 11:35:36 »
@Pinkrose: Jeez, wat een sh*t situatie dan zeg! Ik kan me voorstellen dat je er niet rouwig om bent dan! Dan kan je echt beter lekker opzoek gaan naar iets anders.

Bij ons schiet het echt super op! Nog 5 weken vandaag!!!!!!! Joehoe!!!! Zijn nu bezig met de allerlaatste dingetjes. Moet de bedankjes nog ff in elkaar zetten (tasjes met lucifers voor de sterretjes, love tea (van Pukka zag het in de UK in de winkel liggen en dacht die moet ik hebben!) en vergeet met niet zaadjes - de bloemen zitten ook in mijn boeket en corsage. En de litergieboekjes moeten nog even netjes mooi worden gemaakt. Gaan we volgend weekend doen. Het gastenboek moeten we nog maken. Daarvoor gaan we een plank beschilderen en daar allemaal houten hartjes opplakken die mensen kunnen tekenen. Had zoiets op Pinterest en Etsy gezien maar dat was zo duur dat ik het zelf maar ga maken. En volgende week gaan we de openingsdans oefenen :D Wij gaan dansen op Heaven is a Place on Earth van Belinda Carlisle. Welke hebben jullie? Als afsluiting hebben we (for the very) first time van Robin Becks.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #970 Gepost op: 13 februari 2015, 16:25:49 »
Hee Dames!!

@ Vrijgezellenfeest: we hebben beide een lijstje doorgegeven en hebben beide 3 datums door gekregen die we vrij moeten houden, ben benieuwd!!

@ Pak; Ik ben ook niet mee geweest, ben wel heeeel benieuwd hoe hij eruit ziet!!

@ Achternaam: Ik krijg zijn naam en daarna mijn naam. In het onderwijs blijf je je meisjes naam gebruiken, dus alleen zijn naam is niet praktisch.

@ Aftellen: Nog 9 weken!!!!!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #971 Gepost op: 13 februari 2015, 16:52:39 »
Wij lopen momenteel vast met de taart,  de lokatie wil dat we hem bij hun bakker bestellen,  maar dan betalen we evengoed nog 4,00 p.p. Ik zou de taart dus eerst zelf maken,  maar dan komen de totale kosten inclusief schotelgeld op 5,00 p.p.  Maar de taarten die hun bakker maakt zijn zo ouderwets.   Dus weten we het even niet meer. 

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #972 Gepost op: 13 februari 2015, 19:45:22 »
@Bruid_op_onderzoek, precies! Ben zo toe aan wat anders! Oooh nog maar 5 weken, spannennnnnnd! :P

@Jufrommelkont, Nog 9 weken, ook al zo snel!

@Saphira, Kun je niet met de bakker zelf bespreken wat je wensen zijn? Bij onze locatie kunnen wij gewoon foto's mailen en dan maken ze alles na wat jij wil zeg maar. Misschien dat een gesprek met de bakker zelf meer resultaat oplevert dan via de persoon van de locatie?

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #973 Gepost op: 13 februari 2015, 21:21:14 »
@saphira, ik maak mijn taart ook zelf, maar hoef hier niets voor te betalen. Ben nu 80 euro kwijt voor een taart van 42 personen.

@pinkrose, het gaat inderdaad snel!! Maar ben blij als het zover is hoor!! Heb er zoveel zin in!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #974 Gepost op: 13 februari 2015, 23:57:59 »
We waren dus al bij de bakker geweest en dat werden we al helemaal niet vrolijk van.  Zo ouderwets.  Helaas rekent onze lokatie dus daar wel geld voor.  Anders had ik het liever zelf gemaakt. 

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards