collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1050 Gepost op: 2 maart 2015, 19:40:19 »
@boeltje, ik heb wel gewone witte pumps.  Met een hakje van  4 cm,  heel beschaafd dus.

Kijk tuurlijk wil ik niets liever dan mijn jurk aan kunnen doen en toch een mooie dag te hebben,  maar als dat onmogelijk gemaakt wordt,  dan niet.  Weer hebben nu nog een laatste optie om het door te laten gaan,  maar als dat niet lukt,  dan wordt het een nee.  Ik heb geen zin in een dag waarbij ik constant moet opletten en steeds maar weer woordenwisseling krijg. 

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1051 Gepost op: 3 maart 2015, 16:15:32 »
Ik duim voor je Saphira, ik logde voornamelijk in vandaag om te kijken hoe het gaat met jouw bruiloft! Ik hoop zo voor je dat het gewoon door kan gaan! Ik vind het goed idee om kaarten mee te laten nemen als 'toegangsbewijs'. Misschien dat wij ook zoiets kunnen doen! Ik heb ook gewoon geen zin in allemaal ongenodigden op de bruiloft. Latne ze maar naar de kerk komen. De receptie is voor ons, zodat wij de dag ook kunnen delen met de mensen die we niet allemaal als daggast hebben, maar die voor ons er wel echt toe doen! En dat moeten er dus niet zoveel zijn dat we ze helemaal niet kunnen spreken. Dan streeft het alsnog zijn doel voorbij. Dat andere mensen daar anders over denken, dat is dan maar jammer.

Voor wat betreft de gastenlijst, ik zei tegen mijn AS dat het helemaal geen probleem was, tot mijn familie er een duidelijke mening over had. Dus dat we dat niet een probleem moeten maken, als wij er het probleem niet in zien. Ik wil prima mijn collega's uitleggen waarom ze niet uitgenodigd worden, en dan zal er zelfs aan die kant niemand beledigd zijn. Dus, dat is weer uit de lucht!

Succes met de CM! Saphira! Ik zal morgen weer inloggen, en hopelijk kunnen we dan met jullie blij zijn dat het toch goed komt! x

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1052 Gepost op: 3 maart 2015, 21:49:36 »
Benieuwd wat het wordt Saphira... succes!

Ff kleine ego: jaaaaaaaa we hebben een fotograaf! Vanavond kennismakingsgesprek gehad, hij is bijna 2,5 uur hier geweest. Had erg mooie fotos en leuke ideeën ook! Voelt goed!

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1053 Gepost op: 4 maart 2015, 13:25:18 »
Succes Saphira! Veel aan jullie gedacht de afgelopen week, ik hoop zo voor jullie dat er een oplossing komt!

« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2015, 12:42:22 door Puck2015 »

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1054 Gepost op: 4 maart 2015, 13:43:04 »
Vandaag over precies 6 maanden is het zo ver.
De ringen zijn inmiddels in huis. Zo af en toekijk ik er eens na en dank dan oh zou ik hem stiekum even om doen. Whaha

Sephira hoe is alles afgelopen??

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1055 Gepost op: 4 maart 2015, 16:50:53 »
 Wij doen wel een openingsdag maar word  meer schuifelen met af e  toe een draai. Vond danslessen nemen te duur. De de heeft een bellenblaasmachine die dan ook aan gaat.

Sahara ik hoop dat het alsnog goeds gekomen.

Gisteren zouden we gesprek hebben met fotograaf maar die was helaas ziek.
ik heb ook witte pumps vond ik achteraf toch mooier.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1056 Gepost op: 4 maart 2015, 17:02:27 »
Wij gaan iets heel fouts doen iets wat niemand verwacht met de openingsdans de makarena ofzo iets.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1057 Gepost op: 4 maart 2015, 19:56:46 »
Nou dames,  mag ik jullie eerst allemaal bedanken voor alle steun en lieve woorden. 
We gaan 1 mei trouwen,  sv houdt nog steeds niet op,  maar we hebben nu al zoveel mensen bereid gevonden om ons te helpen en hem over controle te houden,  dat we er meer vertrouwen in hebben. 


littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1058 Gepost op: 4 maart 2015, 21:14:53 »
Saphira: Ik heb je verhaal een beetje gevolgd en wat fijn om te lezen dat jullie huwelijk nu wel doorgaat! Zet em op meid! Jullie krijgen een fantastische dag en jij gaat er beeldschoon uitzien in je trouwjurk! Ik kan niet wachten tot ik het verslag van jullie dag mag lezen!
Groetjes,
Littlelady

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1059 Gepost op: 5 maart 2015, 08:56:32 »
 :applaus: :applaus: saphira! Wat fijn dat jullie dag doorgaat!

betty schoentje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1060 Gepost op: 5 maart 2015, 09:37:42 »
dinsdag 3 maart  ging ik uit eten met mijn vriend en ik kreeg een menu kaart toen ik hem open dee stand er lieve betty in het menu een lief verhaal aan het einden WIL JE MET ME TROUWE
en zat hij daar op zijn knie met een glimbling ring  :biggrin: :biggrin: :biggrin:
gister aan mijn 3 zoontjes en aan zijn dochter vertelt en ze waren alle 4 zooo blij echt een genot als iedereen zo blij voor ons is  :applaus: :clap:
ik ben 1 maand bezig met het plannen van de bruloft van mijn buurvrouw haar zoon en nu meteen ook  voor die van mij in augustis wil hij trouwen dus word heel druk jaar maar heb er mega veel zin in
jullie ook alemaal van harte en heel veel geluk sammies

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1061 Gepost op: 5 maart 2015, 12:23:46 »
@Saphira, jaaaa gelukkig gaat het nog door! Ben zo blij voor je! Gelukkig hebben jullie het vertrouwen weer een beetje terug! En nu lekker overal nog van gaan genieten hoor ;)

@Schoenen, ik heb ivoren pumps, 10cm hak maar ik las iets over doorzakken in het gras en daar had ik nog niet over nagedacht haha. Wij trouwen buiten, op het gras dus haha. Eh misschien nieuwe schoenen shoppen en die voor het avondfeest dragen? Nieuwe smoes voor meer schoenen :P

@Fotograaf, Ik ben zelf fotografe en het is heel fijn werken als jij de stijl hebt die jou klant aanspreekt. Dan kan je lekker je ding doen en je eigen stijl van nabewerken volgen. Dus kijk goed naar het portfolio en wat je aanspreekt. Dan maak je een afspraak en kijk je of de klik er is, dan kom je ook ontspannen over op de foto's. Je kan ook vragen of er een aanbetaling gedaan moet worden, je het hele bedrag in 1x moet betalen of dat het betalen na afloop is. Ook of je de hele dag de fotograaf hebt, of alleen bij bijv de ceremonie. Vaak valt er ook nog wel te onderhandelen over prijs en uren fotografie ;) Vraag ook hoeveel een album maken kost, dit bedrag ligt vaak erg hoog terwijl je zelf hele mooie afdrukken kan laten maken via internet en zelf kan plakken in een goed album. Of zelf een digitaal album maken!

@Betty, wat een leuk aanzoek! Welkom in het topic en veel plezier met de voorbereidingen!

@Hier, van het weekend gaan wij een loveshoot/pre-weddingshoot doen! Erg zin in :D Leuke foto maken voor op ons kaartje, dan kan die afgemaakt worden en zijn we daar klaar mee :D
Ik heb gisteren ook mijn avondfeest jurkje binnen gekregen! Super leuk :D Kort, wit, strapless en klein beetje bling in de vorm van een bloem aan de zijkant. Kan ik tenminste fatsoenlijk dansen met mijn man hahaha
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2015, 12:31:51 door Pinkrose »

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1062 Gepost op: 5 maart 2015, 12:28:13 »
Welkom Betty! Nog een augustus bruid :biggrin:

Saphira wat super om te lezen! Nu volop genieten van de laatste voorbereidingen, voor je het weet sta je stralend met een grote glimlach in je prachtige jurk naast je man.  :applaus: :applaus: :applaus:

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1063 Gepost op: 5 maart 2015, 12:31:12 »
@RockCowBride, hier ook niemand die ernaar vraagt hoor!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1064 Gepost op: 5 maart 2015, 12:52:42 »
Oh en ons gastenboek is ook binnen! Ik ga hem toch niet helemaal zelf maken..
Hij is wit met allemaal kleine hartjes erin gedrukt, en twee grote harten waar een foto en de datum in kan. Heel mooi! De binnenkant is gewoon effen, dus daar wil ik nog wel iets van vakjes maken waar mensen kunnen schrijven en waar ik later hun foto bij kan plakken.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1065 Gepost op: 5 maart 2015, 12:58:13 »
Oh saphira wat fijn dat je dag toch door gaat.
Je zult er prachtig uit zien.

Hier belde me moeder van de week. Uhmmm ka ik heb je bedankjes al besteld. Oh oke. Wat krijg je van me?

Antwoord: stilte aan de lijn,  :blush:

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1066 Gepost op: 5 maart 2015, 12:58:59 »
Oh saphira wat fijn dat je dag toch door gaat.
Je zult er prachtig uit zien.

Hier belde me moeder van de week. Uhmmm ka ik heb je bedankjes en gastenboek al besteld. Oh oke. Wat krijg je van me?

Antwoord: stilte aan de lijn,  :blush:

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1067 Gepost op: 5 maart 2015, 13:12:37 »
Saphira!! Gefeliciteerd! Het wordt fantastisch! Want het gaat toch door! En daardoor moet het nu nog bijzonderder zijn als jij straks klaar staat in je jurk etc! Echt super, en ook van die mensen die jullie gaan helpen! Heerlijk! Ben supersuperblij voor jullie!! :applaus:

Welkom Betty!  ^_^

Oh wat handig Karin, wij moeten de bedankjes nog regelen! Hier nog 11 weken, het gaat zo snel! Over 3 weken wil ik de kaarten op de bus doen! Dus dit weekend nog maar eens aan de tekst en het lettertype gaan zitten!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1068 Gepost op: 5 maart 2015, 14:22:44 »
Oh dat is handig Karin! :D

Bedankjes zijn hier half klaar haha, de zakjes zijn er, de doilies die erop komen ook.. Alleen nog de inhoud bedenken! Wat gaan jullie als bedankje geven? Iemand nog ideeen? Ik zat te denken aan een bloembol en een kaarsje met houder? Bloembol in een zakje met kaartje met de tekst 'Watch our love grow' en het kaarsje voor net zo'n gezellige avond als wat wij hebben gehad. Maar weet niet of het wel leuk is blush

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1069 Gepost op: 5 maart 2015, 16:34:59 »
Dank jullie wel.  Nou inderdaad,  zelfs ik,  de nuchtere niet van haar stuk te krijgen,  krijg nu toch een aanval  van zenuwen  :blink:  zaterdag naar de dansschool voor de openingsdans,  laayste hand aan de misboekjes en dan helemaal niets meer.  Alleen nog wachten ........  Bedankjes maken we zelf,  maar dat Is een uurtje werk.  Het materiaal Is er al. 

Pinkrose,  dat is er heel leuk. 

Lees nu net over pumps en doorzakken,  dat Is wel iets waar ik nog over moet nadenken,  aangezien wij in het bos foto's van maken bij mooi weer. 

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1070 Gepost op: 5 maart 2015, 19:03:19 »
Gefeliciteerd Saphira!! Wat super dat het toch gewoon doorgaat!!  :applaus:

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1071 Gepost op: 5 maart 2015, 20:02:26 »
Jeej Saphira, wat fijn voor je!

@  doorzakken in het gras: als het niet te nat is moet een bredere hak toch wel kunnen? Onze fotograaf had als idee om in het bos foto's te maken. Hij zei dat ik dan het beste makkelijke schoenen mee kon nemen om te lopen, om die dan op de plek van foto om te wisselen met mijn mooie schoentjes... Misschien is dat voor jou ook een optie Saphira? Moet je alleen op de plek zelf blijven staan...  O:-)

Welkom Betty!
@  bedankjes;  AS vond het flesje water met paracetamol erg leuk, ik ben meer van een gelukspoppetje ofzo... Oh en bedrukte m&ms doen we erbij, want zo hebben we ook aangekondigd dat we gaan trouwen!

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1072 Gepost op: 5 maart 2015, 22:04:10 »
fijn saphira dat het door gaat ik ben blij voor je. Ik hoop dat je echt een schitterende dag hebt.

@bedankjes wij hebben kaarsen met schelpen erop omdat we ook een beetje strandthema hebben.

wij doen geen traditioneel gastenboek we kopen een grote fles waar mensen briefjes in kunnen stoppen.

doorzakken in het gras. Anders eens kijken voor een sleehak. het is niet altijd handig platte schoenen onder een jurk te doen als die is afgespeld op hakken dan kan je er nog weleens op gaan staan.


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1073 Gepost op: 6 maart 2015, 16:18:34 »
@pinkrose; hahahah ik las dat je er een bloemkool bij deed.. Ik dacht waarom dat? Maar het is een bloembol :) leuk idee!! :)
Wij hebben ook een flesje met paracetamol en een flesopener met onze naam en datum erop.

@saphira; Fijn dat het doorgaat!!! Nog eventjes en dan is het al zover!!


Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1074 Gepost op: 6 maart 2015, 17:33:49 »
Bedankjes: wij geven zaadjes van zinia's als bedankje. Die groeien in onze moestuin en daar worden we erg vrolijk van. En dan ook een tekst erbij 'Let love grow'.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards