collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431876 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1200 Gepost op: 24 april 2015, 16:22:21 »
Ik zit na eerste snelle ronde op 30 oid. Maar mijn vriend heeft geen vader meer, en zijn moeder komt niet. Ik heb nog slechts 1 oma, en mijn vriend heeft helemaal geen grootouders meer. Dus dat scheelt al wel wat foto's.

Verder heb ik niet heel veel behoefte aan heel veel 1 op 1 foto's. Slechts een paar, verder lekker bv 1 foto met mijn 3 broers. Hoef er geen 3 apart. Is juist leuk bij elkaar. Alhoewel, mijn ene broer is getuige van mijn vriend. Mijn 2e broer is BABS en mijn broertje is mijn getuige, haha, dus in die hoedanigheid gaan we ook nog apart met ze op de foto :D Maar we beginnen met wat foto's voor vertrek, dan na de ceremonie, dan na de taart, bij de lunch. En na de kerk is er ook nog tijd. En kan natuurlijk wel achter elkaar door, even wat personen wisselen en weer wat klikken...

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1201 Gepost op: 25 april 2015, 07:05:15 »
Ohh zo.
Nee naar beginnen wij niet aan.
De fotograaf van ons is een hele goede vriend die eigenlijk nooit kan stoppen als hij zn camera in de hand heeft. Dus dat komt wel gied. Heb alleen aan gegeven dat ik samen met mijn familie en met as zijn familie een foti wil apart

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1202 Gepost op: 25 april 2015, 11:10:37 »
Nou blijkbaar is mm lijst dus niet lang ;-). In vergelijking met lenn-nn

Ik ben nu weer twijfelen over de muziek nummer in het gemeentehuis. Dus ben nu weer het internet aan het kijken voor mooie muziek. Pfffff

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1203 Gepost op: 26 april 2015, 06:50:43 »
Wij hebben dinderdag avond ook weer zitten neuzen. Onze muziek is nu ook totaal anders als dat we gedacht hadden. En ja toch een ooeningsdans

Binnen komst: Adel: Make you feel my love

Tekenen van de huwelijks akte: Brayan Adams:  (everything i do) i do it for you

Vertrek: Lucie Silvas: Nothing Else Matters

Feest: openingsdans : Lionel Richie: Endless Love
« Laatst bewerkt op: 26 april 2015, 11:52:31 door Karin s »

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1204 Gepost op: 26 april 2015, 07:32:22 »
We willen geen zoetsappige muziek, want zo zijn we zelf ook niet. Maar als je Google bekijkt is het allemaal rustige muziek.

Maar ja je wilt ook niet dat het een discotheek wordt in het gemeentehuis.  :blush:

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1205 Gepost op: 28 april 2015, 14:54:31 »
Hmm zal toch nog eens onze Foto lijst nakijken of ik wat kan schrappen...  :blush:

Wat betreft muziek... het is idd veel zoetsappig als je het googlet. Hebben jullie geen nummers die jullie ergens aan doet denken rietje?
Hier had ik as de nobele taak gegeven muziek uit te zoeken, maar hij heeft zich er nog niet echt mee bezig gehouden helaas.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1206 Gepost op: 29 april 2015, 10:51:38 »
Even een vraagje over de muziek dames... heb gisteravond samen met as een heleboel muziek beluisterd voor bij de ceremonie. Maar wat wij ons afvroegen... wordt altijd het hele nummer gedraaid? Kan me voorstellen dat dat na afloop bij t weglopen wel gaat.. maar bij binnenkomst en bij t tekenen dan?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1207 Gepost op: 29 april 2015, 11:16:48 »
Lenn-nn zal er aan liggen of je live muziek hebt ja of nee

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1208 Gepost op: 29 april 2015, 11:40:21 »
Hebben geen livemuziek, gewoon van cd

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1209 Gepost op: 29 april 2015, 12:04:12 »
Zou het dan ff navragen op locatie

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1210 Gepost op: 29 april 2015, 17:05:21 »
Hee dames!! Het was een prachtige dag!! Heb genoten! Zo van de week even een verslagje van de dag posten :)

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1211 Gepost op: 29 april 2015, 17:52:01 »
Mijn verslagje en de eerste foto's staat bij onderwerp getrouwd!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1212 Gepost op: 29 april 2015, 18:14:26 »
@Foto's, ik zit op 14 haha
Hoef niet perse AS met zijn ouders, en dan ik er nog apart bij ofzo. Gewoon hij met zijn ouders en ik met die van mij etc. Vind het een beetje vreemd alleen met zijn ouders of broer en zus erop te gaan haha.

@Muziek, ik denk niet dat ze elk nummer helemaal afspelen. Ligt er ook aan hoe lang je erover doet om naar je AS toe te lopen natuurlijk haha :P Wij lopen van binnen naar buiten toe richting het water, en heb nog 3 bruidsmeisjes voor mij lopen. Dat duurt wel wat langer dan wanneer je alleen een zaaltje in moet lopen. Gewoon even navragen! Wij hebben er een speciale dag voor wanneer we alles bespreken o.a. muziek en versiering etc.

@Jufrommelkont, fijn dat je een geweldige dag hebt gehad! Ik ga zo gelijk het stukje opzoeken en lezen! :D

« Laatst bewerkt op: 29 april 2015, 18:16:22 door Pinkrose »

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1213 Gepost op: 29 april 2015, 22:02:53 »
Hoi dames!

Jufrommelkont wat een leuk verslag en een prachtige foto's!

Onze dag komt steeds een beetje dichterbij! Nog maar 3,5 week werken en dan een weekje vakantie voor de trouwdag. Heerlijk ik kijk er naar uit!

Gisteren heb mijn jurk weer afgepast, dit keer met schoenen. Hij past en zit super. Knelt niet ofzo maar m'n figuur komt wel mooi tot z'n recht :)

Laatste dingetjes regelen. AS heeft meivakantie en die is goed op stoom!  :biggrin: hij heeft 8 jaar aan foto's doorgespit voor een foto-diapresentatie.

Lenn, die vraag over de muziek heb ik me ook afgevraagd. Wij hebben voor het binnenlopen nu zo opgelost: nummer uitgezocht met een instrumentaal stukje erin, het nummer is dan al voor ongeveer 2/3de afgespeeld wanneer wij pas naar binnen gaan.
Wij moeten nog een vrolijk nummer voor het einde.. En dan die drie nummer nog op cd branden om te testen in de kerk.
Wij zijn ook niet van de al te zoetsappige nummers. Wij hebben nu: lover of the light - mumford and sons (binnenkomen), sky full of stars - Coldplay (tekenen), en nummer drie is dus nog een ? .

Goed dat jullie over die fotolijst beginnen voor de fotograaf. Die heb ik een hele tijd geleden al opgesteld maar nog eens even kijken of ie up to date is. Onze fotograaf zegt dat er tijd is voor zon 12 a 15 groepsfoto's.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1214 Gepost op: 30 april 2015, 07:37:17 »
mijn vriend vind een lijstje met foto's onzin. Ik moet hem hierin nog maar even ompraten :). Of gewoon zelf een lijstje maar maken.

volgende week mag ik mijn jurk weer gaan passen. Hier nog 71 dagen ik heb er echt heel veel zin in. Bijna alles is nu geregeld alleen nog de puntjes op de i.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1215 Gepost op: 1 mei 2015, 12:47:32 »
Zucht de tandarts heeft me flink zeer gedaan. Ze hebben met spoed mn verstandskies moeten verwijderen. :cry: :cry:

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1216 Gepost op: 1 mei 2015, 12:58:23 »
Balen Karin! Hoop dat t snel heelt!

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1217 Gepost op: 1 mei 2015, 18:38:03 »
Vervelend Karin, heb er helaas ervaring mee  :dry:

@fotolijstje, ik heb daar niks aan gedaan, ik zie op die dag wel hoe en wat. Neem aan dat het wel goed komt, ik weet met welke personen ik graag op de foto ga.

Ben ook echt aan het aftellen nu, vandaag nog 4 weken. Wat vliegt de tijd zeg, heb er zoooo veel zin in!  :applaus:

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1218 Gepost op: 1 mei 2015, 22:35:52 »
Nog 3!

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1219 Gepost op: 8 mei 2015, 11:52:40 »
*Ik breek even in*

Wij hebben hier wel met een fotolijstje gewerkt en vond dat zelf echt prettig vandaar dat ik het even met jullie deel. Doordat wij van tevoren bedacht hebben met wie we foto's wilden maken konden we ze in een logische volgorde zetten. Zo hebben we de opa's en oma's en kleine kinderen eerst gedaan zodat zij niet telkens heen en weer hoefden te lopen/ niet lang geduld hoefden te bewaren. Het lijstje hebben we aan de ceremoniemeester gegeven, hij heeft iedereen telkens opgeroepen zodat het supersnel ging :)

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1220 Gepost op: 8 mei 2015, 12:05:47 »
Nog 1 maand en 1 week! Heb er zo'n zin in! Hoop alleen dat ik dan geen last meer heb van mijn rug.. Zit nu thuis en kan helemaal niks :( Vorig jaar ook al gehad, toen bijna een hernia gehad en bleek een fikse ontsteking te zitten.. Nu weer precies dezelfde pijn dus uit voorzorg maar thuisgebleven met de pijnstillers na een week te hebben gewerkt met pijn.. Het is ook wat he! ;)

Morgen komt schoonzus even langs om te helpen diy-en.. Ik heb een grote houten doos met slotje op de kop weten te tikken die we gaan gebruiken als enveloppendoos.. Alleen is hij zwart en ik wil hem wit hahaha dus dat word verven :P Ik heb ook nog een slinger gemaakt met jute vlaggetjes en er cards op geschreven, die moet er ook aan komen.
Verder komt zondagavond onze zangeres met gitarist om wat nummers te bespreken die ze gaat zingen bij het openen van ons feest. 17 mei komt AS nichtje (kapster) voor mijn proefkapsel en 22 mei heb ik mijn proefmake-up. En dan is het al bijna zover!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1221 Gepost op: 8 mei 2015, 12:21:30 »
Hier vandaag over 5 weken!! Tijd gaat zo snel nu..vanmiddag op pad voor het pak van AS.. Spannend! Morgen voor bedankjes kijken, komende week voor lingerie. Dan de week erop jurk passen, eerste week juni proefmakeup en dan is denk ik alles rond... leuk leuk!

Fotolijstje:  inmiddels contact gehad met de fotograaf, hij vond ons (lange) lijstje oke en ging idd even kijken wat de meeste handige volgorde was zodat mensen het minst moesten lopen. Fijn dat het jullie zo goed beviel Idoann, hoop bij ons ook! Kan me iig niey voorstellen dat we nu nog iemand kunnen vergeten...

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1222 Gepost op: 8 mei 2015, 19:09:43 »
Ik zou het foto lijstje ook aanraden! Heb het ook gedaan, maar achteraf toch spijt dat ik sommige er niet op had staan (o.a. vrienden, ceremoniemeesters en getuigen) dus liever te veel dan te weinig!


Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1223 Gepost op: 10 mei 2015, 17:24:06 »
Wij gaan inderdaad ook met een lijst werken, is toch fijn, dat kan je wel voorbereiden, achteraf kan je inderdaad net iemand gemist hebben.

Nog minder dan 2 weken!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1224 Gepost op: 13 mei 2015, 13:08:22 »
Dames, ik heb even een oppepper nodig..
Onze ouders en broers/schoonzussen zijn 'iets' voor onze trouwdag aan het regelen. Ze doen er heel geheimzinnig over (daar kan ik al niet tegen, maar goed) en willen dus niks zeggen. We hebben aangegeven geen stukjes te willen en ik doe mn best te geloven dat ze dat respecteren. Maar, ik heb ook het idee dat ze bezig zijn voor versieringen voor op de locatie. Ik heb altijd wel een duidelijke mening wat ik wel en niet wil maar omtrent versieringen hebben ze dus niks gevraagd. Ik zat zelfs nog te denken om het zelf te doen eigenlijk. Maar nu heb ik dus voor de zekerheid de moeders een berichtje gedaan dat als ze de versieringen maken we dit graag in onze kleuren willen (wit, zilver/glitter en blauw. Mijn moeder vind dit niet mooi, maar het is toch onze dag?) en absoluut niet in t roze. En wat antwoord de moeder van as? 'Helaas alles is geregeld verassing dus'.
Maar ik wil wel voor in de locatie zelf iets maken met deze kleuren dus dan wil ik dat buiten ook, anders vind ik dat niet mooi. Mijn moeder heeft t nog niet gelezen maar die zal zich hier vast bij aansluiten.
Hoe los ik dit op?
Sorry voor mijn klaagzang, maar kan er even niet het leuke in zien

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards