collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431310 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1225 Gepost op: 13 mei 2015, 13:45:55 »
@lenn: He wat een vervelende situatie. Sommige verrassingen kunnen heel leuk zijn. Maar dit klinkt alsof je er vooral heel onrustig van wordt. Ik denk dat ik dit soort thema´s niet zou bespreken via een appje. Maar ik zou je moeder gewon even opbellen en misschien ook je schoonmoeder nog. Dan kun je precies je twijfels uitspreken. Als je de boel echt niet vertrouwd dat zou ik met de locatie overleggen. Uitiendelijk ben jij hun betalende klant, en zouden ze jou op de hoogte moeten brengen als je dat vraagt, van wat de gasten voor v´verrassingen´hebben bedacht.
Hebben jullie nog een fijne ceremonimeester? Kan die nog een bemiddelende rol spelen?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1226 Gepost op: 13 mei 2015, 16:41:20 »
Lenn wat een nare situatie.
Ik zou inderdaad gewoon heel duidelijk aangeven dat je best snapt dat hun jullie willen verrassen maar daarbij ook zeggen dat jullie het echt heel vervelend zouden vinden als ze dan niet jullie thema kleuren gebruiken. Dat dat best een smet op je dag zou zijn.

Hier afgelopen dagen nogal gezeik gehad helaas.
AS had z'n vrijgezellenfeest gehad en we hadden afgesproken geen opdrachten met betrekking tot meiden. (Ik binnenkort niet mer jongens) hebben de gene die het regelden toch opdrachten met meiden gegeven. Hij moest iemand kussen anders kreeg hij geen drinken. Dus toen kreeg ik allemaal foto's van jongens uit de vriendengroep en heb ik echt heel boos naar m'n AS gebeld dat als het zo moest hij maar weg moest blijven.
AS voelde zich dus mega kut omdat hij wist hoe ik hier over dacht. Savonds nog mrt degene die het regelde gepraat maar die vonden ene kusje niet zo erg t was immers zijn vrijgezellenfeest.

Voel me bedrogen Door m'n eigen vrienden wat een pest gevoel.
Gelukkig verder wel heel veel positieve dingen ook. Ongeveer alles is af dus nu kunnen we gaan genieten. Nog 5 weekjes en 2 dagen!!

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1227 Gepost op: 13 mei 2015, 16:54:47 »
@Marielle: God! Wat een naai streek zeg. Dat was destijds ook mijn worst night mare. Ik zou het ook echt niet tof hebben gevonden. Was het een kusje op de wang of mond? Vind het echt niet tof van die vrienden dat ze dat hebben geregeld. Zou er flink van over de zeik zijn. Heb je er ruzie over gehad met je vriend? Dikke knuffel!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1228 Gepost op: 13 mei 2015, 18:33:36 »
Kusje op de mond dus ja flinke ruzies gehad zelfs getwijfeld om de bruiloft af te zeggen. Maar nu voelt hij zich zo mega schuldig en doet hij echt z'n best. Weet ook wel dat hij van mij houd en van niemand anders maar vriendelijk was ik niet. Maar hij doet z'n best. Elke avond koken, kaarsjes aan filmpje kijken haha, best erg maar goed hij mag z'n best doen

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1229 Gepost op: 13 mei 2015, 18:51:20 »
Sjee Marielle wat een rotsituatie... erg flauw van de jongens om dat dan toch te doen. Hoewel je as natuurlijk ook had kunnen weigeren... denk/hoop dat mijn as dat iig had gedaan.. lekkere vrienden... kan me je reactie helemaal voorstellen, hoewel ik niet alleen mn as er voor zou laten boeten. Die 'vriend' had ik ook nog even flink moeite laten doen. Ook vanuit hier een knuffel voor jou!
Maar nu gaat gelukkig jullie feest nog wel door?

Hier mn moeder inmiddels gebeld. Ze hebben echt geen roze en verder moesten we ze vertrouwen. Heftig gesprek wel even hoor, maar denk dat t duidelijk is.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1230 Gepost op: 13 mei 2015, 20:09:07 »
Vandaag te horen gekregen dat ik zaterdag om 11:00 klaar moet staan. Oef ik ben benieuwd.. Me zussen en schoonzussen kennende loop ik flink voor lul

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1231 Gepost op: 13 mei 2015, 22:41:24 »
Spannend Karin!

Fijn lenn dat t toch uitgesproken is, scheelt hopelijk wel zorgen!
AS weigerde ook maar had flink wat gedronken, vrienden hadden een meid opgenaaid en stonden klaar met camera. M'n broer heeft t gefilmd en dat zag ik net. Op t moment dat AS iets wil zeggen geeft dat meisje hem ineens een kus en daar hebben ze foto's van gemaakt. AS duwde haar gelukkig weg. Moet zrggen dat ik hierdoor wel m'n boosheid op AS kwijt ben maar extra pissig ben op z'n vrienden.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1232 Gepost op: 13 mei 2015, 22:53:55 »
Oei Karin, veel plezier!

Dat maakt het verhaal idd wel in t voordeel van je AS Marielle, maar... lekkere vrienden!! Ergens wel fijn dat je broer het gefilmd heeft, nu heb je wel een helder beeld hoe t echt gegaan is. Aan de andere kant..  had je broer ook in kunnen grijpen. Maar kan me er iets bij voorstellen hoe boos je bent denk ik. Echt niet tof. Zijn ze nog wel welkom op jullie bruiloft?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1233 Gepost op: 16 mei 2015, 10:44:43 »
Grrrr word er geegd dat ik om 10:00. Klaar moest staan. Krijg ik om 09:00 een app met spullen die ik nog moest halen. Erg dubbies.
Kortebroek
Blikopener
Balonnen
1 snoepje
3 hondenkoekjes
1 haar elastiekje
4 was knijpers
Iets om muziek mee te maken
Regen poncho

Zo gezegt zo gedaan,
Zit in nu om 10:45 nig steeds op de pbank te wachten..

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1234 Gepost op: 16 mei 2015, 11:41:43 »
Ze maken het spannend Karin!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1235 Gepost op: 16 mei 2015, 12:35:39 »
Jeetje Karin. Maar goed dat je al verwachtte dat je er flink van langs zou krijgen... ;) hoop dat ze je niet te lang hebben laten wachten en dat je een leuke dag hebt!
 
Hoe is t nu Marielle?

« Laatst bewerkt op: 16 mei 2015, 12:40:43 door Lenn-nn »

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1236 Gepost op: 16 mei 2015, 15:41:11 »
Jeetje Karin, ook handig zeg. Hopelijk heb je wel een leuke dag!

Hier is het momenteel rustig. Als het aan mij ligt zijn ze ook echt niet meer welkom op de bruiloft. Maar besloten om de uitnodiging toch niet in te trekken omdat ik geen gezeik wil in de vriendengroep.

Hoe staan alle voorbereidingen er voor bij iedereen?

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1237 Gepost op: 17 mei 2015, 00:04:11 »
Snap je wel Marielle. Gezeik is op zo'n korte termijn ook niet tof.

Wij moeten alleen de bedankjes en kaartjes voor t gastenboek nog. Maar voor de bedankjes hebben we gelukspoppetjes besteld die nog binnen moeten komen en dan doe ik er een organzazakje met m&ms  bij aan dus dat komt nog. En de gastenboekkaartjes maak ik ook zelf. Met van die vragen voor een gelukkig huwelijk enzo, leek me leuker dan een standaard gastenboek.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1238 Gepost op: 17 mei 2015, 12:03:01 »
Hey meiden,

Ik heb een super dag gehad.
Werd uiteindelijk om 11:30 opgehaald door mijn schoonzussen zwager en neefje.
We zijn afgezet in nijmegen waar we bij mijn zus hebben verzameld. Helaas kon er 1 vriendin en tevens ceremoniemeester niet bij zijn omdat zei vorige week weer een TIA heeft gehad. Ze hadden een gezellige Hi thea georganiseed dit wilde ze eigenlijk in het park doen maar omdat het weer het niet toe liet hebben we dit bij haar gedaan. Tijdens de hi thea moest ik balonnen opblazen.
Na de hi thea kreeg ik een kykord met allemaal opdrachten. En een check list die in het teken stond van de bruiloft.
Begonnen met de opdracht kleding. Werd in een broekpak geheesen van beren stof met hartjes daar moest een knal roze jas op en een pruik met roze en blauw. Ook kreeg ik een kleine rugzak waar spulletjes in moesten die ik moest verzamelen.
Na het maken van de groepsfoto op weg naar het centraal station waar de eerste opdracht moest uitvoeren. Het regelen van drankjes. Ze hadden allemaal flesjes drank en ik moest raden wat wat was. Uiteindelijk moest ik gaan mixen. Omdat door de drank alles plakte hebben ze doekjes gehaald wasr een stickervel bij zat.
Als spontane opdracht hadden ze bedacht dat ik mannen boven de 7 of hoger een sticker moest plakken en tevens mee op de foto moest. Nou daar gingen we hoor op pad met een stickervel.

De tweede opdracht was cadeau verzamelen door middel van ruilen met een appel en een ei. Uiteindelijk geeindigd bij de bloemen zaak en ja hoor een bosje bloemen weten te strikken.

Vervolgens moest ik mijn bruidsboeket maken van vouwpapier. 

Ook moest ik een bruidscacke maken en de uitnodigingen dus we staan nu giga groot met krijt op de straat in de stad. Verder moest ik muziek maken en snoepjes uitdelen en mensen een mooie en liefde volle dag wensen.

Ook kwam er een foto opdracht aan te pas. Ik moest op zoek naar een knappe neef een oude oma een gekke oom en een dier.
Met de oude oma heb ik wel heel erg gelachen. Er zat een dame op het terras die aan gesproken kwamen we tot de ontdekking dat de dame jarig was. Oke met zn alle gezongen voor de damen op een vol terras. Mensje helemaal verrast. Geweldig.

Vervolgens moest ik placemats maken en met 10 witte auto's op de foto.


Aan gekomen bij de waalkade en toe aan de eindopdracht. Na deze voorgelezen te hebben moest ik de trap af richting waalkade en daar stond mijn grote liefde met een super mooie bos rozen en jah hij ging op zn knieën. Ik heb nooit echt een aanzoek gehad. Ik was zo verrast en emotioneel.

Na deze trannen trekker zijn we heerlijk wezen eten bij humfry's. Echt een aanrader.


Helaas kan ik geen foto's plaatsen.

 
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2015, 16:11:03 door Karin s »

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1239 Gepost op: 17 mei 2015, 20:10:44 »
Pff snap je helemaal Marielle, ik zou echt woest zijn op ze. Gelukkig heb je het ware verhaal op film gezien en is het weer goed met je AS. Ik had de vorige keer dat ik had gelezen nog een reactie getypt, maar blijkbaar niet verzonden *muts* hahaha
Wij hebben wel al heel veel geschrapt in de gastenlijst. Mensen die we nu niet meer spreken hebben we ook gewoon geen uitnodiging gestuurd.. Scheelt gewoon weer even zo'n 10-15 mensen voor het feest!

Klinkt als een leuke, drukke dag Karin! En wat lief dat je alsnog een aanzoek hebt gehad! Ik had gehuild hahaha.

Gisteren een deel van de bedankjes alvast gemaakt, alleen nog een koekie en een bloembol erin en we zijn klaar :)
Vandaag mijn proefkapsel gehad, en het is zo mooi :wub: hihi


Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1240 Gepost op: 19 mei 2015, 00:16:59 »
Haha pinkrose.... muts...

Oei Karin  heftig dagje. Zou nieta voor mij zijn, maar fijn dat jij t leuk vond! En alsnog een aanzoek is wel wauw!

Hier gaat t verhaal familievoorbereiding door... dacht ik vorige week het met mijn moeder uitgesproken te hebben en dat ze me snapte... waren we vanavond even bij hen en nu deed ze weer geheimzinnig en flauw. Ze wilde foto's van ons, maar niet zeggen waarvoor of wat voor foto's. En toen ik zei dat ik op t feest niet in een stoel de lucht in gehesen te worden, vonden ze dat dat erbij hoorde en ik me maar vast moest houden. Ik weer grrr.. nu zat mn vader erbij, die deed ook flink mee met flauw doen en mn broertje, die zich stil hield. Daar heb ik apart nog ff mee gepraat, hij is tof en snapt me. Toen ik zei dat ik niet zomaar foto's af wilde geven deed mn moeder zo gemaakt teleurgesteld dat ze dan maar wat anders moesten verzinnen. Niet vl gevoelig voor. Helaas wel voor de andere flauwe opmerkingen  dus weer huilbui. Zijn dit preweddingsverschijnselen? Als klap op de vuurpijl moest ze daarna 'op pad met mijn broertje' die me snel toefluisterde dat ze naar mijn schoonouders gingen. Daar moesten wij ook nog heen eigenlijk... toch maar gegaan, daar even met mijn moeder gepraat weer. Ze vond dat we hen gewoon moesten vertrouwen en dat ze echt het beste voor ons wilden en ze ons respecteerden dat we geen stukjes wilden maar dat ze wel iets voor ons gingen maken en dat we ze die ruimte en dat vertrouwen moesten geven.. heb uitgelegd dat ik dat moeilijk vind en dat die flauwe opmerkingen van eerder daar niet bij helpen. Weet niet of ze me nu snapte, maar ze heeft iig geprobeerd het ook mijn schoonouders duidelijk te maken. Die waren hoogst verbaasd, hoewel ik mijn schoonmoeder vorige week al had gezegd dat ik haar reactie op mijn berichtje niet leuk vond omdat ik niet wist of en in hoeverre ik hen kon vertrouwen. Beetje jammer dat ze daar dus niet echt naar geluisterd lijkt te hebben.. morgen moet as bij hen helpen klussen, benieuwd of ze er nog op tterugkomen.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1241 Gepost op: 20 mei 2015, 19:50:48 »
@ Lenn, erg herkenbaar, maar bij mij is het echt goed gekomen. ze hebben echt naar mijn wensen geluisterd en het was precies een verrassing naar mijn smaak, dus hoop dat het goed komt!!

@Karin, leuk vrijgezellenfeest!! :)

@marielle, ik zou die situatie ook echt niet tof vinden!! Mijn man (hihi klinkt zo grappig..) gaat binnenkort met een vrijgezellenfeest naar een stripclub,,,, echt niet tof!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1242 Gepost op: 21 mei 2015, 16:32:57 »
@marielle: wat een klote situatie, jammer dat zijn vrienden zo iets hebben geflikt. Maar je moet ook kijken naar je vriend, hij ging er ook in mee. Hij had het ook kunnen weigeren.

Laatst moest ik een optreden doen bij een animatieteam, daar stond in het script dat ik een man moest kussen, dat heb ik dus niet gedaan, heb ook laten weten dat ik dat niet doe.

@Lenn-nn: misschien moet je vertrouwen op je ouders, ze zijn op de hoogte dat je het niet leuk vind, ze gaan je echt niet voor lul zetten op je trouwdag. Ik hou ook niet van stukjes maar ik vertrouw erop dat ze het "leuk"maken ipv de verschrikkelijke foto's van vroeger erbij halen.

Het was echt heel onzeker of ik nog wel een vrijgezellenfeest zou krijgen ivm zieken en zwanger/bevallen meiden. Maar er is toch nog besloten door mn moeder een vrijgezellenfeestje te geven aan mij.
Nu werd me gevraagd om meer meiden te vragen want er zijn 3 afgevallen ivm ziekte. Dus vond het echt lastig om meiden te vragen, zoiets vraag je niet zomaar. Maar mn buurvrouw en collega waren meteen enthousaist. Want ik had eerst alleen maar namen doorgegeven van meiden die de hele dag mee mochten. Dus ben echt mega benieuwd naar het vrijgezellenfeestje.

Qua voorbereiding gaat het goed, het zijn nog kleine dingetjes. Maar het meeste is geregeld. Maar ik heb de lijst aangevuld met dingen zoals voortuin netjes maken, ramen wassen, schoonmaken. Want dat zijn toch wel dingen die gedaan moeten worden.

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1243 Gepost op: 27 mei 2015, 09:30:28 »
Willen jullie meehopen/duimen op droog weer vrijdag. De vooruitzichten zijn niet al te best. Warm wordt het sowieso niet, maar dat vind ik niet zo erg als het maar droog is.

We hebben er zin in!!  :applaus: :applaus:

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1244 Gepost op: 27 mei 2015, 09:40:41 »
En duim dan mee voor zaterdag!  :biggrin:

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1245 Gepost op: 27 mei 2015, 10:53:58 »
Oeh nog maar een paar dagen dames! Al zenuwachtig?
Ik duim voor jullie mee!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1246 Gepost op: 27 mei 2015, 12:04:21 »
Tuurlijk duim ik voor jullie!!! Alvast heel veel plezier!!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1247 Gepost op: 27 mei 2015, 16:15:47 »
Shit zooi. Dubbel pech vandaag.
Ben vanmorgen door mn rug heen gegaan. Tot overmaat van ramp zijn onze bedankjes niet meer leverbaar en ook nog eens de kaarten voor de daggasten niet goed. :cry: deze opnieuw besteld komen morgen binnen. Hoop dat deze wel goed zijn.




Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1248 Gepost op: 27 mei 2015, 17:03:06 »
Ahh shit Karin, niet tof. Dit mag je wel driedubbel pech noemen... nu veel pijn?
Fijn dat de kaarten wel snel nageleverd kunnen worden.. wat hadden jullie als bedankje in gedachten?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1249 Gepost op: 27 mei 2015, 18:24:18 »
Ik kan nog geen eens naar de keuken lopen om wat te drinken te pakken, zit nu weer op 500 mg naproxen das maximale dosis en 8 pcm.

We hadden een bedankjes taart. Maar dan in het theama van de kever. Dus een hele grote cever spaarpot boven op en op de taart puntjes een sleutelhanger met cever.
Ze zijn nu aan het kijken of ze misschien via een collega nog de taart kan regelen. Heb inmiddels wel een ander bedrijf gevonden die ook de taart kan leveren maar niet zo als wij hem in gedachten hebben.

Ja dat is een voordeel van de kaarten via greetz bestellen.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards