collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1300 Gepost op: 27 juni 2015, 12:08:20 »
83angel, ik heb ook wel dat ik een slaapje doe na het werk. Maar ik sliep nu zo wat 24 uur per dag als ik vrij ben. Maar dat moet ieder voor zich om te bepalen wanneer je gaat.
Ik heb ook totaal geen energie om iets te doen. Zelf de honden uit laten is te veel gevraagd

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1301 Gepost op: 27 juni 2015, 13:59:54 »
Als je veel vermoeider bent dan normaal voor je is, en je echt meer slaap nodig hebt dan normaal. Als je met normale nachten, wel goed genoeg slapen niet kan functioneren, dan zou ik zeker langs gaan. Dus inderdaad wat Karin zegt, als je gewone dingen niet meer wil, omdat je te moe bent... en je het ook niet bijgeslapen krijgt...

Verschillende tekorten kunnen zeer uiteenlopende klachten veroorzaken, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, Karin!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1302 Gepost op: 30 juni 2015, 08:01:58 »
Gister een dag vol onder zoeken gehad. Nu over 3 weken terug voor de uitslag. Was kapot gister. Vandaag een erg slechte dag, maar moet door want me neefje is er en die wil ook de nodige aandacht.
Alleen bedenken wat we met het mooie weer gaan doen..

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1303 Gepost op: 4 juli 2015, 10:21:10 »
Yeeeey vandaag over 2 maanden is het zo ver.

Van de week een erg slechte week gehad.
Tot overmaat van ramp had ik bijna geen hondje meer gehad.
Hummer was woensdag erg benauwd en met spoed naar de dierenarts gegaan. Hond met spoed geopereerd. Nu is het met het met het warme weer helemaal mijn zorge kindje,

14 juli komt de kapper voor me proefkapsel en me cupe. En in de middag gaan we voor de 1e pas van mn jurk. Spannend.


veldhuizen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1304 Gepost op: 8 juli 2015, 18:11:58 »
volgende week vrijdag 17 juli gaan wij trouwen .met kerstavond ten huwelijk gevraagd en nu is het dan bijna zover

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1305 Gepost op: 12 juli 2015, 15:57:55 »
Hee Dames,
Hoe is het met de voorbereidingen?  Hier is het inmiddels al bijna 3 maanden geleden, tijd gaat snel! Nog steeds aan het nagenieten! Heerlijk!!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1306 Gepost op: 12 juli 2015, 20:07:43 »
Hier maandag even afspraak plannen met de trouwambternaar. Disndag  me jurk door passen en me proefkapsel en make upe. As gaat woesdag voor zn pak om door te passen.
24 juli in ondertrouw. En dan gaat het snel!!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1307 Gepost op: 14 juli 2015, 20:19:53 »
Vandaag voor mn jurk geweest.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1308 Gepost op: 19 juli 2015, 21:25:04 »
En hoe was het Karin???

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1309 Gepost op: 20 juli 2015, 19:56:18 »
Jah super. Hij moet op de taile in genomen worden en op de boezem iets uitgelegd. Het is alleen geen streples meer gewoden. Toch gekozen voor een bolero er op. Nu 18 aug weer. Spannend..

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1310 Gepost op: 21 juli 2015, 16:13:43 »
Inderdaad spannend!! :) Komt goed!!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1311 Gepost op: 21 juli 2015, 17:33:07 »
Vrijdag op de dag af is het nog 6 weken tot de bruiloft.
Vrijdag gaan wij in ondertrouw. En dan gaat het snel.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1312 Gepost op: 27 juli 2015, 06:00:19 »
Hier vrijdag in ondertrouw gegaan.
We hebben op het feestgeruis alleen een domper.
Mijn zusje is vrijdag op verdenking longembolie/ klaplong in gestuurd met de foto maken kwam dit er gelukkig niet uit maar wel een gezwel tussen longen en borstbeen te grote van een bal. Ze moet zo ie zo geopereerd gaan worden. Ze gaan vandaag onderzoeken doen om te kijken of het kwaad aardig of goed aardig is. En of het goed weg te halen is of waar het aan vast zit.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2015, 08:09:20 door Karin s »

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1313 Gepost op: 27 juli 2015, 08:04:28 »
Ah nee he Karin! Het zit niet zo mee. Hopelijk is het goed te opereren!
Gefeliciteerd met je ondertrouw!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1314 Gepost op: 28 juli 2015, 06:17:54 »
Gister na een dag vol onzeker heden gister avond eindelijk de uitslag.
Mn zusje heeft een teratoom van 7 a 7,5 cm doorsnee. Hij is gelukkig goedaardig. En goed te opereren.
Ze moet vandaag voor longfunctie test om te kijken hoe veel lucht zei nog heeft, het teratoom duwt tegen haar long waardoor zei heel benauwd is. Vanavond word zei besproken in het MDO. Maar het is zeker dat zei binnen nu en 1 1/2 week geopereerd zal moeten worden.
Dus nog een beetje onzeker of onze bruiloft door laten gaan ja of de nee.
Ik liet dit gister vallen en kreeg als antwoord al moet ik in een rolstoel jullie trouwen gewoon 4 september!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1315 Gepost op: 28 juli 2015, 14:28:38 »
Hee Karin,
Wat onwijs vervelend zo zeg!! Gelukkig is het goed en snel te opereren! Ik duim voor je dat het mee valt voor je zus!
Ik snap je twijfel of je het wel of niet door wilt laten gaan, maar als je zus wilt dat het doorgaat, zou ik daar naar luisteren. Even afwachten natuurlijk hoe de operatie gaat. Hoelang is de herstel tijd na haar operatie?
Duim voor jullie!
Liefs!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1316 Gepost op: 2 augustus 2015, 12:57:55 »
Woensdag het verlossende antwoord gehad. Mn zusje word 20 aug geopereerd. Ze kunnen het via de ribben doen. We hebben een goed gesprek gehad met haar en ons standpunt uitgelecht. Maar ze wil echt niet dat we de bruiloft verzetten. Nu hebben as en ik het er nog eens over gehad en toch besloten om gewoon 4 sept te trouwen.

Alleen nu weer veel gezeur van mb schoonzussen, ze zijn het er niet mee eens dat we geen openingsdans doen, zucht heb al zo vaak gezegd het is onze dag en wij beslissen.
Net zoals ze het er niet meeeens waren dat mn moeder en zo het huis hadden versierd voor de ondertrouw, as en ik hebben nu expres de versiering laten hangen

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1317 Gepost op: 2 augustus 2015, 13:16:50 »
Hee Karin, fijn dat jullie zin goed gesprek met je zusje hebben gehad. Hoop dat ze snel opknapt en jullie samen een mooie dag hebben!

Mijn tip: trek echt je eigen plan, doe waar jullie je goed bij vielen. Geen openingsdans is tegenwoordig echt niet gek meer. Mijn man kreeg het ook benauwd als hij er alleen maar aan dacht. Wij hebben het niet gedaan, vooraf zeurden veel mensen dat t hoorde en achteraf niemand over gehoord.
Hihi lekker dat je de boel hebt laten hangen, beetje stangen hou ik ook wel van. Is er een reden voor dat je moeder en zo je schoonzussen niet gevraagd hebben?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1318 Gepost op: 2 augustus 2015, 14:58:03 »
Lenn mn moeder had mn schoonzussen en schoonouders ook uitgenodigd maar die zijn niet gekomen omdat ze in nijmegen waren voor de intocht van de vierdaagse.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1319 Gepost op: 2 augustus 2015, 15:18:42 »
Dus omdat zij niet konden mocht er helemaal niet versierd worden? Dat is ook wel een beetje flauw natuurlijk. Goed dat je moeder enzo zich daar niet door hebben laten leiden en heeeeeeel begrijpelijk dat jullie t spul ff hebben laten hangen!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1320 Gepost op: 2 augustus 2015, 17:09:25 »
mn moeder mocht niet bij ons thuis versieren maar dat moest ze op de dag zelf maar doen op de loctie. Wat ik begreep us dat ze wel toegezegd hadden om te komen.
Nu ook gezeur over het vrijgezellenfeest van as. Mijn broer en een vriend van as regelen dit. Er is inmiddels een datum bekend 14 dagen voor me bruiloft

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1321 Gepost op: 3 augustus 2015, 12:32:23 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 november 2015, 10:14:19 door Puck2015 »

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1322 Gepost op: 3 augustus 2015, 13:17:41 »
Jeetje puck, het zit jou ook niet mee.
Ja im weet okk niet wat dat is, mn schoonzussen blijven ook maar zagen over het feit dat wij geen openings dans hebben. Ik heb echt gezegt van joh als je zo graag een openingsdans wil opmn bruiloft wat let je zal de dansvloer vast reseveren voor je,
Net zo als van nou je laat je goch niet weg geven door 2 mannen!
Zucht ik wil het zo dus ik doe het zo. Min stiefvader omdat hij toch een beetje mn vader is en mn ook omdat hij mij weggeeft in plaats van mn vader. Die het helaas niet meer kan doen :cry: :cry:

Vandaag over 4 weken is het zo ver,
18 aug voor mn jurk. Zal een emotionele dag worden denk ik. Tuurlijk erg leuk het door passen van mn jurk maar het is ook de sterfdag van mn vader: :dry: ga na net passen nog ergens lunchen met mn moeder.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1323 Gepost op: 3 augustus 2015, 15:52:49 »
He dames! hier weer even een berichtje van mij :) Bij ons ook veel gezeur door schoonzus hoor! Zo erg, dat ze niet aanwezig wilde zijn bij het moment dat de familie ons voor het eerst zag, de foto's in het park en na afloop ook nog liep te zeuren dat er alleen maar foto's waren van mijn nichtje en niet haar twee kinderen.. Tja, jij wilde niet aanwezig zijn bij de foto momenten! Dan mis je die foto's dus ook.. Logisch toch? En waarom.. Omdat mijn nichtje al een jurkje had voordat haar kinderen een jurk hadden! (Ze waren alle 3 bruidsmeisje, mijn nichtje is 12, haar kinderen waren 7&3. Dus jurken zouden sowieso al verschillend zijn ivm leeftijdscategorie.. Maar ze moesten van haar allemaal dezelfde jurk aan, van ons niet, en dus was mevrouw boos). Ach ja, het kon mij die dag gestolen worden ;)
Het is jullie dag, dus doe het zoals jullie het willen, je kan het niet meer terugdraaien en spijt hebben van iets omdat jullie het voor een ander hebben gedaan is zo zonde!

Puck, diezelfde gedachte had ik ook voor de bruiloft! Al dat gezeur van die mensen die hun zin willen opdringen.. Ik kon alleen maar uitkijken naar onze vakantie samen.. En wat hebben we daar dan ook van genoten haha. Lekker weg van alles en iedereen, als man en vrouw. Als ik alle foto's nu terug bekijk kan ik ook alleen maar nagenieten van het ceremonie gedeelte, dat was zo mooi. We hadden echt de perfecte babs uitgekozen voor ons. De rest van de tijd was er wel commentaar of gezeur. Zelfs tijdens het feest durfde ze nog tegen de DJ te zeggen dat als ze wilden dat er mensen op de vloer bleven, ze andere muziek moesten draaien.. En waarom? Omdat zij dat graag wilde.. De vloer stond de hele tijd vol haha en mensen konden gewoon verzoekjes aanvragen die dan direct gedraaid werden dus wat is je probleem? :P

Wij hebben gewoon lekker ons ding gedaan en alles is gegaan zoals wij dat wilden. De ceremonie was perfect, het eten voortreffelijk en het feest geweldig. Zo geweldig dat mijn broer mij over de drempel droeg, en mijn schoonzus over mijn man lag in de auto om hem fatsoenlijk in de gordel te krijgen hahaha hij viel steeds om! Oh en ik had geen schoenen aan en moest over grind lopen daarom droeg mijn broer mij hahaha :P ;)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1324 Gepost op: 3 augustus 2015, 21:44:04 »
Lieve dames, laat je niet gek maken hoor. het is jullie dag en dat moet je echt voor ogen houden. Anderen hebben zich hier maar in te schikken.. al is dat helaas moeilijk.

wat was er zo vervelend aan je vrijgezellendag, behalve het eind puck? Ik herken je hoor met het er geen zin meer in hebben. op de dag zelf had ik me voorgenomen alles los te laten en vooral te genieten, dat is gelukkig goed gelukt. ik hoop dat jou dat ook lukt en dat je later terug kunt kijken op een mooie dag én een heerlijke vakantie samen!

Hahahaha pinkrose... heerlijk die thuiskomt dus!

Is het een idee dat je eens duidelijk tegen je schoonzussen (laat) zeggen waar t op staat Karin? of heb je dat al vaker gedaan en helpt t niet? mss dat iemand anders (je AS of schoonmoeder) er eens wat van kan zeggen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards