collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431254 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1325 Gepost op: 4 augustus 2015, 09:26:28 »
-


« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2015, 08:22:10 door Puck2015 »

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1326 Gepost op: 4 augustus 2015, 10:11:06 »
Jeetje zeg. Werden jullie vooraf niet gevraagd wie je erbij wilde hebben? Mijn vriendinnet waren idd ook zo flauw om  ik te willen zeggen over de mannen, maar wel steeds toespelingen maken enzo. Heb me die dag ingehouden en er maar niks van gezegd, maar dat was wel lastig. Flauw van je vriendinnen dat ze nu nog zo reageren.
Wanneer trouwen jullie precies? Probeer het voor de tijd wel uit te praten met mensen of een manier te vinden om het los te laten meid. Het belangrijkste is dat jullie genieten van jullie dag.... Dikke knuffel!

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1327 Gepost op: 4 augustus 2015, 10:50:17 »
.

« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2015, 08:21:47 door Puck2015 »

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1328 Gepost op: 4 augustus 2015, 12:53:19 »
Hmm een verrassing is natuurlijk alleen leuk als t ook goed uitgevoerd wordt... das t lastige eraan. Vind t idd wrl heel gek dat je sv  zichzelf en anderen heeft uitgenodigd, maar aangezien je AS er achteraf geen probleem van maakt is dat pu te voor jou ook makkelijker los te laten. Mss moet je je vriendinnen even laten. Het even bij iedereen laten zakken en er dan over een weekje nog eens rustig op terugkomen. Veel mensen snappen niet hoeveel stress en gedoe er (ongemerkt) komt kijken bij (het organiseren van) een bruiloft. Hier ook hoor, met bijv flauwe opmerkingen die zogenaamd grappig bedoeld waren over versiering en andere verrassingen. Ondanks dat ik dit meerdere keren heel duidelijk heb aangegeven bij mijn moeder, bleef ze ermee doorgaan. Ze had t van zichzelf denk ik gewoon niet door. Ik merkte dat laten gaan en loslaten het beste is, ook al kon ik dat pas op de dag zelf hoor.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1329 Gepost op: 5 augustus 2015, 11:03:17 »
Haha precies Lenn! Die thuiskomst was hilarisch :P

Puck, ik vind het ook heel vreemd dat sv zichzelf en andere gewoon uitnodigt, gelukkig heeft je aanstaande zich er niet al te erg aan geïrriteerd en is het voor jou daarom misschien ook makkelijk los te laten nu/straks.
Vriendinnen zou ik ook even laten rusten, misschien over een week een middagje plannen bij jou thuis met wat hapjes en alsnog je excuses aanbieden en uitleggen wat er speelde waarom je zo reageerde? En er dan alsnog een gezellige middag van maken met de meiden. Ze zullen er vast begrip voor hebben als je het rustig uitlegt, en dan komt alles goed :)

Het belangrijkste is de dag zelf, geniet daar volledig van en je zal zien dat je op de dag zelf alles los kan laten, had ik ook!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1330 Gepost op: 5 augustus 2015, 14:48:25 »
Lenn- nn dat is al vaker gezegt maar word niets van aan getrokken.
Gelukkig denk as het zelfde als ik.

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1331 Gepost op: 5 augustus 2015, 20:04:18 »
Bedankt voor jullie reacties, heel lief!
Met vriendinnen gaat het inmiddels ietsje beter. Goed genoeg om niet meer zo erg tegen de bruiloft op te zien in elk geval.

Ik heb de inhoudelijke berichtjes even weggehaald ivm privacy/herkenbaarheid.

Karin wat vervelend.. toch proberen het los te laten (ben er zelf ook niet zo goed in zoals je kunt lezen). Het is jullie dag, dat is echt het aller aller belangrijkste!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1332 Gepost op: 20 augustus 2015, 13:47:58 »
Jeeej het is bij a zo ver..
Dinsdag voor mn jurk geweest en hij is zooo mooi geworden.
As heeft zaterdag zn vrijgezellen feest gehad en die was aardig heen. Ik zat in de nachtdienst en de alcohol walm kwam me te gemied toen ik thuis kwam.

Vandaag spannende dag. Mn zusje is vandaag geopereerd aan een gezwel achter het borstbeen.


 

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1333 Gepost op: 20 augustus 2015, 16:35:35 »
Duim voor jullie dat je zus snel opknapt karin!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1334 Gepost op: 21 augustus 2015, 15:13:08 »
Ja hopen wij ook, ze heeft helaas wel blijvende schade op gelopen.
Gezwel zat vast aan de zenuw van het borstbeen en aan de long waardoor zei altijd wat kortademiger zal blijven

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1335 Gepost op: 28 augustus 2015, 17:40:35 »
Vandaag gesprek gehad met de ambtenaar. Ben benieuwd waar ze mee komt in de speech.

Verder vandaag erg kwaad geweest en nog steeds. Een van me beste vriendinnen belde vanmiddag op om te vertellen dat ze niet op mn bruiloft komt omdat ze morgen op vakantie gaat.

Ze zou eigenlijk de honden komen brengen maandag na de bruiloft.
Ik denk bij me zelf dat had ze voor 4 maanden geleden toch ook geweten.
Ze heeft het nu echt bij me verbruikt, ik hoef ze voorlopig ook niet te zien.


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1336 Gepost op: 29 augustus 2015, 09:47:03 »
Ik snap je boosheid karin, zo zou ik ook reageren! Hoe is het met de laatste voorbereidingen???

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1337 Gepost op: 30 augustus 2015, 07:38:06 »
Jah goed. Vrijdag gesprek gehad met de ambtenaar, ben benieuwd wat ze er van gemaakt heeft. Geloof wel iets met een duitseauto baan 200km plus en een polse vrachtwagen.

Gister is de kever gebracht, gister avond als even een proefritje gemaakt. Geweldig die reacties van de mensen, ohhh kijk een oude kever... En moetje dat jong zien die rijd zeker in de auto van papa die er naast zit. Er zat een hele goede vriend van ons naast toine voor in, en die is 10 jaar ouder als toine dus wel erg leuk. Vandaag gaan we hem poetsen als het droog word.

Dinsdag mn nagels zetten

Woensdag mn jurk ophalen
Donderdag de honden naar hun logeer adres brengen
En vrijdag is DE dag..

Dus zijn de laatste puntjes op de I.

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1338 Gepost op: 30 augustus 2015, 10:38:56 »
Spannend Karin! Nog een paar daagjes! Alvast een hele mooie dag gewenst.

Wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd. Het was een waar sprookje op het strand. Na een donderdag vol regen scheen op onze vrijdag de zon, het was prachtig! De ceremonie op het strand was de mooiste die ik me kon voorstellen, alles klopte.

Mijn lieve man zag er prachtig uit en ik voelde me echt een prinses in mijn jurk. Onze fotograaf was fantastisch en tijdens de fotoshoot hebben we super veel lol gehad. Hij is zelfs achterop onze trouwauto geklommen om een foto van ons in de rijdende auto te maken.

De DJ draaide helaas niet volgens afspraak waardoor het feest niet was wat we gehoopt hadden, maar alsnog hebben we een leuke avond gehad.

De dag na de bruiloft was ik en soort van verdrietig dat alles alweer voorbij was. Ik vond het vreselijk om mijn jurk helemaal vies aan de kast te zien hangen en mijn mooie bruidsboeket te zien verwelken. Wat gaat de tijd dan snel! We hebben nog wel genoten van het uitpakken van de cadeautjes en het terugkijken van de werkelijk hilarische foto's uit de photobooth. Ook druppelen de foto's die de daggasten gemaakt hebben langzaam binnen en krijgen we leuke reacties op de dag.

Nu zijn We klaar voor onze honeymoon. We vertrekken vannacht naar Hawaii en we hebben er MEGA veel zin in!!!
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2015, 11:08:20 door Puck2015 »

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1339 Gepost op: 30 augustus 2015, 18:19:08 »
Puck2015 van harte gefeliciteerd.. En heel veel geluk. En veel plezier op je honnymoon.


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #1340 Gepost op: 30 augustus 2015, 19:29:05 »
Gefeliciteerd Puck! Jammer dat de DJ zich niet aan de afspraken hield, maar gelukkig wel een leuke avond gehad! Benieuwd naar de foto's!!

Leuk dat jullie de kever al hebben om te poetsen, dan zal hij vrijdag vast mooi blinken!! Geniet van je laatste daagjes als niet getrouwde :) Hoop dat je een geweldige dag gaat hebben!! Zal aan je denken!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards