collapse

Auteur Topic: trouwen juni 2015  (gelezen 136485 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #250 Gepost op: 17 mei 2015, 20:15:11 »
Haha hier precies hetzelfde gevoel Lenn! De tijd gaat nu echt snel! Nog maar 4 weken hier!

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #251 Gepost op: 18 mei 2015, 12:40:26 »
Vrijgezellenavond was best wel leuk, zat alleen niet zo op de vragenlijst te wachten van ken je vent maar goed.

Morgen tweede doorpas van mijn jurk :-)

Donderdag komt de Babs lang voor kennismakingsgesprek en hoe we de ceremonie willen hebben.

Zaterdag mijn proefkapsel, heb er zin in.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #252 Gepost op: 18 mei 2015, 12:52:23 »
Haha, die vragenlijst hadden wij ook, en daarna moesten we elkaars vragen beantwoorden, om te zien of we hetzelfde zeiden.

Maar wat is je favoriete film??
Heb ik niet....

Wat is je lievelingsgerecht?
Hangt van mijn bui af?!

Wat is zijn lelijkste outfit?
Hij heeft geen lelijke kleren!

Maargoed, moesten een antwoord geven, dus dan ga je iets zitten verzinnen, en dat vond ik best stom, dat konden we nooit goed hebben :P Maar verder was het erg leuk!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #253 Gepost op: 21 mei 2015, 15:17:13 »
Halllo!

Hoe gaat het met de bruidjes to be? Het is bijna zover! Volgende maand al.

Al bijna klaar met de voorbereidingen? Wij hoeven echt nog maar een paar kleine dingetjes. Vooral de controle afspraken.

DJ: we hebben dinsdag de muziek keus door gegeven was wel lastig want mn vriend heeft een hele andere muziek smaak.

We moeten nog steeds de fotolijst samen stellen, heb al een aantal erop gezet.

Zaterdag gaan we de kleren voor de kinderen kopen. De laatste dingen zoals schoenen en shirts.

Jullie ook nog andere leuke dingen op de planning staan ipv de trouwerij komende periode? Wij zijn in de meivakantie 1,5 week op vakantie geweest, even iets anders dan de trouwerij.

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #254 Gepost op: 26 mei 2015, 16:09:39 »
Vandaag weer naar Almere geweest voor de doorpas, jurk zou ook klaar zijn vandaag.
Nou mooi NIET dus  :censored:
Vorige week zou hij eigenlijk al klaar moeten zijn geweest maar toen waren ze hem vergeten in te korten, spelden zaten er gewoon nog in, hoezo blunder.
Vandaag dus weer heen en zou hij mee naar huis kunnen, NOT, moet nog een stuk van de bovenlaag van de onderjurk af en de bandjes moeten nog strakker gezet worden.
Ben hier zoooooooooooo niet blij mee.

Afgelopen zaterdag mijn proefkapsel met make-up gehad, heel tevreden over  :biggrin:

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #255 Gepost op: 26 mei 2015, 21:23:26 »
Shit zeg Bengaaltje, dat is niet tof. Wordt nu ook wel een beetje kort dag, is het niet? Hoe was t gesprek met de baby? Of is dat as donderdag pas?

Hier idd ook nog maar een paar dingetjes. Muziek testen, bedankjes maken, manchetknopen open voor mijn as bestellen en schoenen inlopen.

 :applaus: :applaus:hier had as het er uit zichzelf over om na de bruiloft toch nog een paar daagjes weg te gaan. Lekker in NL maar wel ff samen na genieten. Wat is t toch ook een leukerd :blush:

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #256 Gepost op: 26 mei 2015, 22:14:47 »
Onze huwelijksreis gaat niet meer door.. AS krijgt ineens geen vrij meer van zijn werk. Mooi balen.. Ben er flink pissig over.
Wel proefkapsel en make-up gehad en is me goed bevallen :)
3 juni gesprek met babs.
Oh en we zijn vorige week verhuisd hahaha nu dus druk bezig het nieuwe huisje op orde te krijgen ;)

Mij jurk is ook nog niet klaar, er moet nog een plooi goed gemaakt worden (was eruit?) en het elastiek van mijn onderrok moet veranderd worden. Zit nu een smal elastiek in en wordt een brede zodat hij beter blijft zitten.

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #257 Gepost op: 26 mei 2015, 22:19:30 »
Wordt inderdaad kort dag aangezien ik volgende week vrijdag ga trouwen.
Ze zorgen er maar voor dat hij zaterdag klaar is, vertrek niet eerder uit de winkel.

Gesprek was afgelopen donderdag met de Babs, ben benieuwd wat ze van de speech gaat maken, ik lees hem vooraf.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #258 Gepost op: 27 mei 2015, 05:51:39 »
Wat balen zeg Pinkrose, kan me voorstellen dat je flink pissig bent. Hadden jullie nog niets geboekt?
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!

Heb je goed Bengaaltje, hebben to h tijd genoeg gehad inmiddels. Slim van je om de speech vooraf te lezen, vind ik voor onszelf ook wel een goed idee (of krijg je hem standaard altijd vooraf te lezen?).

Ik heb volgende week mijn proefmakeup. Kapsel wilden we eigenlijk zelf proberen, maar nog geen tijd gehad om te oefenen dus mss toch maar eens op zoek naar iemand... lekker op tijd haha

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #259 Gepost op: 27 mei 2015, 15:44:10 »
Het is eigenlijk niet de gewoonte om de toespraak van te voren te lezen.
Maar omdat ik voor de tweede keer trouw en ik weet wat er toen fout ging wil ik dit voorkomen, maar goed ook want ik heb al 5 fouten ontdekt in de speech.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #260 Gepost op: 27 mei 2015, 16:50:44 »
Oh jeetje al 5 fouten ontdekt.. Goed van je dat je het hebt onthouden van de vorig keer en hem dan nu mag lezen van te voren Bengaaltje!
Ik duim voor je mee dat je zaterdag vrolijk met je jurk naar huis kan!

Lenn, we hadden 8 heerlijke luxe dagen Turkije geboekt.. Grr.. :(

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #261 Gepost op: 27 mei 2015, 17:05:45 »
Ah oke. 5 fouten... Oei oei zeg. Maar goed dat je hem naleest dus.

Ohh Pinkrose, dat is echt mega zuur. Er valt echt niet over te praten op zijn werk? Zeker omdat jullie al geboekt hadden?

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #262 Gepost op: 29 mei 2015, 14:40:25 »
Nog een weekje te gaan, de weersvoorspelling is gunstig zoals het nu lijkt  :biggrin:

Morgen voor de vierde keer naar Almere, kijken of ze mijn jurk nu wel klaar hebben  :censored:

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #263 Gepost op: 30 mei 2015, 19:00:48 »
Ik trouw op 4-9 en hebben ook al heel veel geregeld. Hier roept ook iedereen oh wat ben je vroeg.
Wij heb en nu geregeld:

Ondertrouw
Trouwlocatie
Feestlocatie
Vervoer
Jurk
Pak
Ringen
Kaarten
Catering
Taart
sierraden
Machatknopen
Proef kapsel
Proef mekupe
Nagels
Ceremonie meesters
Vrije dagen
Muziek


Eigenlijk op de kleine dingen na is alles geregeld.
Ik moet zeggen dat ik dat wel erg prettig vind. Omdat ik een hele grote stress kip ben 
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2015, 19:03:09 door Karin s »

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #264 Gepost op: 31 mei 2015, 00:42:38 »
AS heeft toch vrij gekregen! :D De manager had niet doorgegeven aan de hoge baas dat het om een huwelijksreis ging, maar een gewone vakantie. Toen ze dit hoorden hebben ze nog een keer overlegd en omdat hij altijd goed zijn werk doet en alles snel oppikt krijgt hij toch zijn vrije dagen :D
Dus ik ben weer helemaal blij hahaha

Onze nieuwe onderburen trouwen 5 juni, toevallig!

Jaa het ziet er goed uit volgende week Bengaaltje! :D

Oh Karin wij hadden ook alles al snel hoor, als je van alles achter elkaar uit zoekt kan het ook wel heel snel. Ik vind het ook fijn hoor om nu al een tijdje alles geregeld te hebben. Nu alleen de laatste check emails en telefoontjes plegen en dan kan het beginnen.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #265 Gepost op: 31 mei 2015, 08:37:07 »
Oh wat fijn pinkrose! Nu kunnen jullie dus toch heerlijk even samen ertussenuit!

En Bengaaltje, blij met je jurk? Was nu alles in orde?

Denk dat het heel persoonlijk is hoe snel je alles geregeld hebt. Wij zijn vrij laat heb ik t idee als ik t met anderen hier vergelijk, maar daardoor is nog steeds wel alles naar wens. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Gisteren zijn we op stap geweest om het pak van AS op te halen. Zijn broekspijpen moesten iets nauwer en korter gemaakt worden. Hij het pak aan ( :wub: :wub: :wub:) waren zijn pijpen te kort gemaakt... beetje jammer. Volgens die vrouw konden ze het gelukkig nog wel terugdraaien, dus nu gaat ze de pijpen weer langer maken. Ze zei dat als je de pijpen eerst nauwer maakte het lastig te bepalen was wat er nog precies van de lengte af moest. Hadden ze eerst even gebeld dan waren we daar even voor gekomen.. maar goed. Vrijdagavond een nieuwe poging, haha.

 :applaus: :applaus: :applaus: Vandaag de laatste meidag. Dat betekend dat als ik t goed heb, we over 5 dagen ons eerste juni bruidje veel plezier mogen gaan wensen!!! Whaaaah dan wordt t wel heel echt!
Ah mijn schatje zei gisteravond dat hij heel veel zin had om met me re trouwen. Niet zo zeer de dag zelf, daar was hij wel een beetje zenuwachtig voor, maar wel om getrouwd te zijn. Dat is toch superlief? :blush:

Verder iedereen alles geregeld inmiddels?

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #266 Gepost op: 31 mei 2015, 14:40:54 »
Ah dat is echt super lief Lenn! Hier heeft AS er ook zin in, alleen worden sommige mensen hier ineens heel vervelend en nu gaan ze bij hem klagen. Het moet gaan zoals zij dat willen anders gaan ze zelf hun eigen ding doen. Ze doen maar als het ze niet aanstaat :)

Morgen is het alweer juni, onze maand dames! En voor ons dan nog maar 2 weken.. En dan is het al zover! Oh heb er zo'n zin in! Vandaag word mijn jurk nog gefikst, en dan binnenkort nog een keertje aan :wub: En As moet nog even zijn overhemd passen (met pak natuurlijk :wub: ) en mini man ook nog zijn pakje passen en dan kan het beginnen hoor!

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #267 Gepost op: 31 mei 2015, 14:50:43 »
wij hadden ook vrij snel alles al geregeld. nog 6 weken hier voordat we gaan trouwen maar hoef bijna niks meer te doen. Wij hebben de eerste 2 maanden gewoon alles geregeld. Nu nog alleen de kleine dingen regelen

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #268 Gepost op: 9 juni 2015, 13:26:27 »
Heel goed hoor dat jullie lekker vroeg zijn! Waren wij ook wel, op het eind zijn er toch ineens nog kleine dingetjes die moeten, en daar heb je dan tenminste gewoon de tijd voor, en zonder gestress enzo! Heerlijk toch!?

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #269 Gepost op: 11 juni 2015, 16:48:13 »
Morgen weer de volgende die gaat trouwen!

Qua weer ziet het er goed uit!


Ik heb volgende week de hele week vrij. Echt de laatste dingen nog die geregeld dienen te worden.

Jurk mag ik morgen weer passen, daarna gaan we voor het eerst oefenen voor de openingsdans.

Vanochtend nog contact gehad met de feestlocatie. Echt de laatste dingen geregeld. Zoals er ook plastic bekers zijn voor de kinderen. Opeens ga je erover nadenken.

Gisteren is de visagiste langs geweest,  mn wenkbrouwen zijn weer bij gewerkt. Dus echt bezig met de laatste dingen.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #270 Gepost op: 11 juni 2015, 20:20:53 »
Morgen mijn wenkbrauwen en wimpers laten doen, zaterdag mijn nagels en dan ben ik klaar voor maandag! Ooh het komt zo dichtbij nu!

Morgen is Lenn-nn haar grote dag! Het ziet er goed uit kwa weer! Alvast heel veel plezier gewenst, geniet er van! Ben je al een beetje zenuwachtig? ;)

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #271 Gepost op: 13 juni 2015, 14:05:34 »
Een geweldige dag toegewenst maandag Pinkrose!! Ik ben benieuwd naar jullie outfits!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #272 Gepost op: 13 juni 2015, 15:31:29 »
Hee dames!
Gisteren onze trouwdag... Ge-wel-dig!!! Het wad inderdaad stralend weer, smiddags lekker buiten onder de parasol gezeten dus dat was goed te doen. Savonds was het in de zaal erf warm dus heb me doodgezweet (en daardoor nu allemaal blaren op mn rug van de jurk die schuurde) maar het is het helemaal waard hoor!
Was helemaal niet zenuwachtig eigenlijk. Alleen sochtends ff een half uurtje tot mijn as weg ging, daarna de hele dag zo druk... maar super! Echt genoten!

Spannend Pinkrose dat je de volgende bent !!!!(toch? Of vergeet ik nu iemand? Jij al zenuwachtig?;)

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #273 Gepost op: 13 juni 2015, 17:23:35 »
Gefeliciteerd Lenn-nn!! Fijn dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben!! Wat gaat het snel voorbij hè!?

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #274 Gepost op: 14 juni 2015, 00:22:13 »
Gefeliciteerd Lenn! Fijn dat het zo'n prachtige dag was! Dan zijn die blaren het wel driedubbel waard ;)
En tof dat je niet zenuwachtig was! Ik ben het al wel een beetje hahaha. Klopt, I am next! Aaaah! Hahaha
Het is nu al officieel  20 minuten zondag, dus morgen ben ik al aan de beurt.. Heb er wel ontzettend zin in hoor! Mijn schoonmoeder is al superzenuwachtig en dat slaat een beetje over naar mezelf haha maar komt goed!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards