collapse

Auteur Topic: trouwen juni 2015  (gelezen 136495 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #275 Gepost op: 14 juni 2015, 00:27:55 »
Oh mijn nichtje van 12 heeft trouwens een kleine mental breakdown gehad, het mopje. Ze heeft zondag (vanmiddag dus al) een grote voorstelling met haar dansschool (ze zit op de vooracademie van de dansopleiding) en maandag is ze mijn bruidsmeisje. Nu was ze met de repetitie haar dansschoentjes vergeten en kwam ff alle stress naar boven. Zo sneu! Oh en mijn broer werd laatst emo zei mijn schoonzus vanmiddag toen ze hier was haha! Hij zei ineens: Ze wordt nu wel heel groot en volwassen he? Mijn schoonzus zo van: Eh, wie? E.? (Dochter) Hij weer: Nee.. Joyce.. Hahaha Hij herinnerde zich dat al mijn eerste keren zoals hij het noemde bij hem waren. Eerste keer alcohol, eerste keer logeren, eerste keer oorbellen (en tweede, stiekem haha) en vriendjes nam ik altijd als eerste mee naar hem toe om te ontmoeten enzo.. Hij werd er helemaal emo van! Zo lief! En mijn schoonzus stond er maar van: Eh ja, ze is al een tijdje groot en volwassen hoor! Muts, doe niet zo raar! Hahahaha ben heel benieuwd hoe hij reageert als hij mij in mijn jurk ziet!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #276 Gepost op: 14 juni 2015, 06:16:42 »
Haha wat fijn pinkrose dat je zn goede band hebt met je broer.

Ik heb helaas door niet zulke leuke omstandigheden een heel stuk moeten missen. Dus mijn broer is er geel koel onder. Mijn moeder daar in tegen..

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #277 Gepost op: 14 juni 2015, 09:46:30 »
Ja de dag gaat echt supersnel voorbij. Had vooraf van verschillende kanten te horen gekregen dat ik echt moest genieten omdat t zo voorbij zou zijn dus heb wel een paar keer echt even voor mezelf erbij stil gestaan.. maar de tijd vliegt. En idd, die blaren heb ik ervoor over, al mogen ze nu wel weg van mij hoor, hihi.

Haha bij ons vroeg werkelijk iedereen de dagen ervoor of we t al spannend vonden. Dat hadden we beide niet, maar daardoor gingen we ons wel afvragen of we dat zouden moeten zijn zeg maar..
Maar je houdt t toch niet tegen
 De tijd tikt door, het wordt vanzelf morgen Pinkrose! En ook morgen hoor. Hier hoorden we de dag ervoor van schoonmoeder dat mijn zwager zich voor t avondfeest wilde omkleden omdat hij geen geschikte blouse kon vinden die hij zonder jasje kon dragen. Mijn man ( :blush: ) heeft toen wat met hem gesmst, zwager gooide t toen op de warmte maar hij ging zich Hoe dan ook omkleden. Ja, alle daggasten waren in pak en iedereen zweette dus het zij zo. Nee, hij niet. Heeft mijn man nog gestuurd dat hij dat echt niet leuk zou vinden en kreeg hij geen reactie meer. Dikke frustratie daardoor wel bij ons, maar had sochtends op de dag zelf besloten het los te laten. En wat bleek? Hij kleedde zich niet om! Erg fijn hoor!
Ohh haha en mijn man moest sochtends eerst een auto naar mijn ouders brengen, dan zou mijn vader hem naar zijn huis brengen waar de fotograaf al snel kwam en zou mijn vader doorrijden naar mij om daar wat foto's te maken. 8 uur ging hij thuis weg, half tien belde de fotograaf of ik wist waar die was. Hihi mijn ouders zijn nooit zo van de tijd dus ik had al zo'n vermoeden dat ze nog niet klaar waren. Maar t gevolg was dus dat mijn as bijna anderhalf uur te laat bij zijn ouders thuis was (en toen nog moest douchen etc.). Schema van de fotograaf in de war, ik heb geen foto's terwijl mijn make up wordt gedaan... Ach ja.
Hihi wat ik probeer te zeggen... maak je niet druk als dingen niet (lijken te gaan) lopen zoals je wil, je kunt er op dat.moment toch niks aan veranderen... maar vaak lost t zichzelf op!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #278 Gepost op: 14 juni 2015, 10:04:23 »
Mooie instelling lenn-nn want je kunt er toch niks meer aan veranderen. En het belangrijkste is dat je getrouwd bent.

Zo sta ik er ook in (5/6 dagen voor DE dag)

Vrijdag een week voor de trouwerij was mn jurk pas klaar. Iedereen zat te zeuren, ben je niet bang dat hij niet klaar is ...... Je wordt er zelf uiteindelijk toch wel een beetje zenuwachtig door.

Ook hebben we vrijdag de openingsdans geoefend, helaas moet het toch een ander nummer worden. Ivm de jurk . Ach en al gaat de openingsdans niet goed, we hebben het geprobeerd en ik wil juist geen schuivelnummer dus dan moet je een risico nemen.


@pinkrose! Heel veel plezier! Geniet van jullie dag!!!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #279 Gepost op: 14 juni 2015, 10:10:45 »
Haha ja dat is echt niet hoe ik normaal ben hoor, maar wilde echt genieten en dan moet je je gewoon niet deuk gaan maken. Maar t is gelukt en pakte goed uit!
Oh haha heel herkenbaar. Ik heb afgelopen april pas mn jurk uitgezocht.. en mijn man begin mei zijn pak. Konden de jeuk 2 weken en het pak 1 week van te voren ophalen... je had iedereen eens moeten horen.. maar het is gelukt hoor! En volgens iedereen zagen we er prachtig uit, haha!
We hadden geen openingsdans, dat wilde hij niet. Heb wel lekker op de dansvloer staan swingen met vriendinnen en mn moeder hoor. Jurk liet ik lekker slepen over de vloer toen, vond t wel prima. Heb we nog een nummer geschuifeld met mijn man... lekker verplicht met een smoes naar voren gelokt door de band en toen moesten we wel.. ik vind t geweldig! Zolang we niet te snel draaiden, kon ik mijn jurk met sleep gewoon laten hangen die kwam er wel achteraan. Hoop voor je dat je wel een leuke alternatieve dans kunt doen dan nu!

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #280 Gepost op: 14 juni 2015, 21:52:13 »
Inderdaad,  ontspan en geniet! Laat kleine dingen je dag niet verpesten!  Lekker dat jullie ook lekker relaxt gebleven zijn Lenn!!

Pinkrose, veel plezier!!!

pas 2015...

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #281 Gepost op: 14 juni 2015, 22:34:50 »
Oh nog minder dan en week..heb er zo zin in!
Iedereen belt, apps of vraagt of we al zenuwen/stress/spanning hebben maar nee nog niet eigenlijk?!

Jullie?

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #282 Gepost op: 14 juni 2015, 23:26:25 »
Helaas is de stress toch toegeslagen.

Mm jongste zoon is niet fit vandaag. Maar heb morgen een drukke dag gepland met afspraken buiten de deur. Dus hij moet morgen wel weer beter zijn. Want anders gaat mm planning in de war.

Normaal zou ik allang slapen maar lig nu toch te piekeren.


Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #283 Gepost op: 15 juni 2015, 06:22:00 »
Ohh als dit allemaal lees dan krijg ik nu al zin jn mijn dag. Maar helaas miet ik nog even 2 maanden wachten. Maar de stress slaat bij mij nu ook wel toe hoor. As heeft nog steeds zn vrijgezellen feest niet gehad. Terwijl ik aan gegeven had dat het voor 20 juli moest omdat hij gaat paintballen en hij moet in een konijnen / hazen pak. En ja blauwe plekken zijn ook niet 123 weg.

Maar er word gewoon niet naar mij geluisterd. En er word geen datum door gegeven aan ons.  :angry:  :angry: Dus het is erg lastig om dingen te plannen die nog gepland moeten worden rond km de bruiloft.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #284 Gepost op: 15 juni 2015, 08:52:06 »
Haha pas2015, heel herkenbaar... hadden wij net zo.

Rietje toch, wat een slechten timing heeft je jongste zoon... is hij vandaag weer fitter? Stressen heeft echt geen zin, je doet er toch niks aan... maar ik snap het wel hoor!

Ach Karin, de tijd zal nog snel genoeg gaan. Let maar op! 20 juli duurt nog een dikke maand, dus ze hebben nog wat kansen... heb je niet 1 van de heren die mee gaat waar je een goede band mee hebt? Dat je hem uitlegt hoe en wat en dat je heel graag wil weten of het voor de 20e juli is? Als hij niet wil of mag zeggen wanneer precies kan hij misschien wel aangeven of het idd wel voor die datum is.. stelt je misschien iets gerust? Wij wisten de datum wel, vond dat ook wel erg fijn idd. Anders geef je ook aan dat je afspraken moet gaan plannen voor de organisatie van de bruiloft en dat je daarvoor wel moet weten wanneer het kan... hihi ik kan altijd heel veel bedenken waarom ik iets zou moeten weten.. maar je moet t wel aan de juiste persoon kunnen vragen natuurlijk... en anders.. t zal vast goedkomen meid. Ik herken je gevoel helemaal en bij ons is ook alles goed gekomen..

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #285 Gepost op: 15 juni 2015, 13:16:55 »

Ja lenn-nn mijn broer.
Ik heb ik ook aan gegeven maar dan zit mn moeder er weer tussen met de snep. Nee hoor ze hoeft niets meer te regelen. Grrrrrrrr ja wel ma!

Haha pas2015, heel herkenbaar... hadden wij net zo.

Rietje toch, wat een slechten timing heeft je jongste zoon... is hij vandaag weer fitter? Stressen heeft echt geen zin, je doet er toch niks aan... maar ik snap het wel hoor!

Ach Karin, de tijd zal nog snel genoeg gaan. Let maar op! 20 juli duurt nog een dikke maand, dus ze hebben nog wat kansen... heb je niet 1 van de heren die mee gaat waar je een goede band mee hebt? Dat je hem uitlegt hoe en wat en dat je heel graag wil weten of het voor de 20e juli is? Als hij niet wil of mag zeggen wanneer precies kan hij misschien wel aangeven of het idd wel voor die datum is.. stelt je misschien iets gerust? Wij wisten de datum wel, vond dat ook wel erg fijn idd. Anders geef je ook aan dat je afspraken moet gaan plannen voor de organisatie van de bruiloft en dat je daarvoor wel moet weten wanneer het kan... hihi ik kan altijd heel veel bedenken waarom ik iets zou moeten weten.. maar je moet t wel aan de juiste persoon kunnen vragen natuurlijk... en anders.. t zal vast goedkomen meid. Ik herken je gevoel helemaal en bij ons is ook alles goed gekomen..

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #286 Gepost op: 15 juni 2015, 14:58:25 »
Hier dacht ook idd iedereen dat we de laatste week voor t truien, die we bewust vrij hadden genomen, niks meer te doen hadden. Je hebt natuurlijk ook de grote dingen vast staan (locaties, fotograaf, muziek). Maar met veel dingen hebben we de laatste week nog wel een afspraak gehad om even alles door te lopen. En we moesten ons ringendoosje nog opmaken. En wilden toch zelf een Enveloppendoos maken. En je moet ondergoed wassen. Tassen pakken. Muziek voor tijdens de ceremonie testen. Spullen die je die dag meeneemt klaar leggen. Onze auto moest gepoetst en versierd. Het lijken allemaal dingetjes van niks, maar ongemerkt waren we de hele week druk.
Mensen zien dat niet..
Misschien is het een idee dat je het je broer eens vraagt zonder dat je moeder in de buurt is? Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in die reactie van haar.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #287 Gepost op: 16 juni 2015, 09:16:58 »
Ja he Lenn-nn, ik was van plan de laatste dag van tevoren niets meer te hoeven, en zelfs dat is niet gelukt, toen hadden we ook nog tig piepkleine dingetjes, waarmee gewoon de hele dag gevuld werd... Het lijkt allemaal niks, onbelangrijk en klaar, maar stiekem, blijven er tot het laatste moment nog dingen moeten...

Herdertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
  • 30-04-2015 was onze dag <3 !!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #288 Gepost op: 16 juni 2015, 09:58:29 »
Wij hadden het de laatste dag juist het drukst van allemaal, met dingen die eerder niet konden. Tenten opzetten in de tuin van mn ouders, de kerk versieren, tafels en stoelen onder tent zetten en inrichten enzo. Wat we eerder hadden kunnen doen maar waren vergeten was de cupcake standaarden en bedank cadeautjes naar de locatie brengen, dat moest dus ook nog... Ik heb heel erg lopen stressen de laatste dag, en was die laatste dag ook voor het eerst zenuwachtig, vooral omdat er nog zoveel moest gebeuren. Maarja, toen ik eenmaal in bed lag werd ik weer rustig en waren de zenuwen gelukkig weg :)

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #289 Gepost op: 16 juni 2015, 13:13:52 »
Gisteren was mm zoontje toch ziek. Maar hij is vandaag toch weer naar school.

Dus gisteren veel dingen in huis gedaan qua opruimen of schoonmaken.
Maar met kinderen kan je elke dag weer opnieuw beginnen met opruimen/schoonmaken.

Vandaag het noodtasje klaar gemaakt en spullen gekocht.

Zit nu al een tijdje naar een leegbriefje te kijken, want ik moet een tekst bedenken voor bij de wensboom.

Dus kan iemand me helpen?



Voor donderdag heb ik alleen beneden poetsen van de woonkamer op de planning en spullen naar de feestlocatie brengen.
Ik wou juist zo weinig mogelijk doen de laatste dag.


Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #290 Gepost op: 16 juni 2015, 16:58:00 »
Het was fantastisch! Hele dag mooi weer, de ceremonie was echt super mooi, het eten voortreffelijk en het feest super gezellig! Alleen de fotoshoot liep in het water, 1 fotografe had een kapotte camera en kon halverwege al niet meer fotograferen, en de ander was er de hele tijd niet bij. Moest haar steeds zeggen joehoe gaan we nog foto's maken. Gaan we nog hierheen? Gaan we nog foto's maken? Maken we nog foto's met de familie? Kijk eens, ze dansen zo leuk, kan je hier een foto van maken? Echt vervelend. Hoop echt dat er een paar mooie foto's bij zitten. Oh en we waren zo veel vergeten he hahaha. Ik had mouwtjes met drukknopen die ik met de ceremonie om wou doen, vergeten. De bloemenmeisjes waren de mandjes met rozenblaadjes vergeten. We waren de knuffel van ons zoontje vergeten (na de ceremonie wel opgehaald want hij bleef erom vragen en ging hem zoeken) heck, ik was zelfs bijna mijn sieraden vergeten om te doen whahaha. Maar desondanks heb ik er toch van genoten. Echt de hele dag. Het was geweldig. En bij mij is de tijd niet omgevlogen haha heb elke minuut meegemaakt en was er aan het eind van het feest ook wel klaar mee :P
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2015, 17:09:08 door Pinkrose »

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #291 Gepost op: 18 juni 2015, 10:22:44 »
Wat fijn dat je ook zo´n mooie dag gehad hebt!!

En ik heb ook ieder moment heel bewust beleeft, maar toch gaat het gewoon snel, tis ook maar 1 dag he....  :)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #292 Gepost op: 11 juli 2015, 09:14:34 »
Ja ja dames, we hebben het er allemaal opzitten!
Naar wat ik hier gelezen heb heeft iedereen een mooie dag gehad toch? Fijn he! Tijd gaat zo snel...
Allemaal nog aant nagenieten of alweer druk in t normale.leven? Ik moet nog wel wennen om 'man' te zeggen hoor, maar verder alles oké.

Alleen.. hebben nog niks van de fotograaf gehoord. Vooraf zei hij dat hij met een week de foto's klaar zou hebben. Dat vond ik al wel vlot... maar nu zijn we 4 weken verder en we horen niks. Heb al 2x gemaild, een appje gestuurd, een gewoon sms je, heb gebeld... maar hij reageert nergens op. Inmiddels vind ik het niet zo leuk meer eigenlijk... maar weet ook niet o goed wat ik nog kan. Iemand tips?

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #293 Gepost op: 11 juli 2015, 12:18:42 »
Wat vervelend dat de afwikkeling met de fotograaf zo stroef verloopt. Staat er niks over de aflevering op hun website of op papier?

Wij krijgen als het meezit onze foto's aankomende week, nam nogal wat tijd in beslag omdat wij alle foto's die de fotografen ( hadden er twee ) krijgen.
Ben zoooooo benieuwd.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #294 Gepost op: 12 juli 2015, 15:12:15 »
Vreemd Lenn, ik als fotografe houd altijd 2 weken aan, dit is ruim genoeg en zou ook uiterlijk 3 weken aanhouden.. Heb je geen adres? Gewoon langsgaan anders.. Of bellen naar de zaak, berichtje achterlaten op de website. Ik vind het niet erg netjes hoe jullie behandeld worden. Kijk, er kan altijd wat tussenkomen maar laat dan dan even weten aan de klant, dan weten die ook waar ze aan toe zijn.

Hier is het normale leven alweer een tijdje begonnen ;) Onze huwelijksreis was fantastisch, we hebben zo genoten. Volgend jaar gaan we weer naar hetzelfde hotel, en naar onze vrienden die we daar gemaakt hebben :)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #295 Gepost op: 15 juli 2015, 14:30:52 »
Hebben vanmiddag de foto's gekregen ... Dikke dikke dikke domper.
De fotograaf heeft afgelopen weekend een crash gehad tijdens het overzetten van de foto's en dus missen we een deel. Onze shoot, de ceremonie en een paar statiefotos staan er nog op. Maar de meeste statiefotos, de foto's met onze ringen en het naar buiten lopen met bellenblazen zijn allemaal kwijt. Voorstel van de fotograaf is om of de foto's overnieuw te doen of flink wat van de prijs af te doen. Vind het kei zonde dat we die foto's allemaal missen.. maar zie het ook niet zitten om dat allemaal nogmaals te schieten. Moeten mijn haar en make up weer gedaan, de jurk weer aan... Iedereen was speciaal naar de kapper geweest etc... dat krijg je nooit meer zo mooi. En het speciale gevoel van dat moment is ook weg ben ik bang. Toen hij weg was even flink zitten janken en nu dus dikke twijfel wat we moeten. Jullie een idee?

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #296 Gepost op: 18 juli 2015, 14:00:54 »
Gelukkig heb je de fotoshoot en de ceremonie foto's nog! Onze fotoshoot is totaal niks geworden, hebben niet eens foto's van onze ringen! Alleen foto's van ons met de auto met de auto, en ceremonie.. Foto's van familie en vrienden alleen maar met ouders en broers en zussen. Ik heb geen foto van mij en mijn broer samen.. Wij laten daarom ook waarschijnlijk de foto's opnieuw maken door een andere fotografe omdat wij niks hebben van wat we wilden. Mijn make-up ga ik dan zelf doen en mijn haar ook, misschien dat ik het ons nichtje nog een keer vraag te doen maar die moet er ook 2 uur voor rijden.
Als je het niet ziet zitten zou ik echt een flinke mindering op het bedrag laten maken. Hij kan er niks aan doen, of nja weinig, maar zo kan je geen reportage afleveren. Zorg altijd voor een back-up. Hoop dat jullie eruit komen, ik baal ook nog steeds flink!
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2015, 14:03:23 door Pinkrose »

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #297 Gepost op: 18 juli 2015, 16:56:15 »
@Lenn-nn, wat vervelend. Ik zou ze persoonlijk nog een keer laten doen, maar wel de kosten voor make-up etc bij de fotograaf neerleggen. Daarnaast ook nog korting vragen, want dit gaat natuurlijk nergens over. Hij is als het goed is professioneel fotograaf en hoort dit soort dingen te voorkomen door een back-up oid.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #298 Gepost op: 18 juli 2015, 17:25:57 »
We hebben t erover gehad en willen de foto's niet overnieuw maken. Dat zou inhouden dat ik mijn nagels weer moet laten doen, make up, kapsel... dan ben ik alles bij elkaar zo 5 uur kwijt voor een uurtje foto's. Daarnaast zou ik ook mijn jurk moeten laten reinigen en een nieuw boeket laten maken. Bovendien ben ik heel bang dat je het terug gaat zien op de foto's. Het gevoel erbij is toch anders, en anders denk je er later alsnog aan als je de foto's ziet. Ouders zagen het ook niet zitten. Moet je ook bedenken dat alle dames kosten hebben gemaakt voor haar en of make up die dag. Als je alles wil vergoeden en van zijn prijs af trekt  houd hij niks over of moet hij zelfs nog geld toe leggen.
Gaan nu maar in onderhandeling wat hij van de prijs af wil doen.

Nu het een beetje gezakt is en we het er met meerdere mensen over gehad hebben krijgen we steeds meer het gevoel dat zijn verhaal niet klopt. Tijdens de statiefotos heeft hij van kaart gewisseld omdat de 1e vol waren. Precies vanaf dat punt is hij alle foto's kwijt. En van het kaartje kon hij ze ook niet meer afhalen want hij had er al overheen geschoten  wij denken nu dat hij de foto's gewoon overschreven heeft en dit als smoes gebruikt. Maar ja hoe maak je dat hard.

Vind idd ook wel dat hij een steek heeft laten valken door op 1 opslagapparaat te vertrouwen. Lekker achterlijk als professional.

Pinkrose jullie hadden dat met de kapotte camera toch? Dat is idd echt zuur. Als wij echt weinig foto's hadden gehad dan hadden we idd wel alles overnieuw geschoten denk ik.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #299 Gepost op: 19 juli 2015, 18:17:02 »
Oh lekker dan, er al overheen geschoten hebben. Hij maakt natuurlijk ook geen backups voor zichzelf? Ik heb altijd alles op 2 schrijven (laptop en externe harde schrijf) en op cd/dvd voor mezelf.

Ja 1 van onze camera mensen had de camera kapot, en de ander was een uur bezig met foto's maken bij de auto om vervolgens alles af te raffelen. Ook moest ik iedere keer overal achteraan om foto's van te hebben. We hebben bijv. alleen maar foto's met de ouders en broers en zussen. Geen andere gasten, daar moest ik nog om 19:30/20:00 achteraan toen het feest zo'n beetje begon te beginnen.. Tijdens het feest gingen mijn oom en tante helemaal los, echt super gaaf (oom lag op zijn knieën op de grond te schudden met de schouders en tante er boven haha) en ik moest echt 4x tegen haar zeggen, kijk eens, kan je hier een foto van maken? Zegt ze: Ja waarvan? Mijn oom en tante die hier dansen, kijk dan hoe gaaf! Wat moet ik doen dan? Ja kijk dan, voor je neus! Foto maken alsjeblieft, anders stoppen ze er straks mee.. En met veel moeite kwam ze van de kruk om 1 foto te schieten.. Heb geen foto's van het feest, het diner, en ooms/tantes neven en nichten en vrienden.. Zelfs niet 1 met mijn broer en mij samen, baal daar zo van..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards