collapse

Auteur Topic: trouwen juni 2015  (gelezen 136548 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #200 Gepost op: 2 maart 2015, 19:54:02 »
Dank je wel voor het meedenken Saphira!
Ik heb inmiddels een ander (Fries) gedicht gevonden voor op de kaart  :biggrin:

Ik las net allemaal vreselijke berichten Saphira....jeetje mina, niet te bevatten!
Hebben jullie het gesprek al gehad met jullie ceremoniemeester..?

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #201 Gepost op: 2 maart 2015, 20:15:03 »
Nee dat gaan we nog doen.  Deze week nog. 

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #202 Gepost op: 4 maart 2015, 14:31:19 »
Gisteren zijn onze trouwkaarten de bus ingegaan, ben benieuwd wat ze ervan vinden ( eigengemaakte )

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #203 Gepost op: 5 maart 2015, 12:28:16 »
Leuk Bengaaltje! Ben ook benieuwd naar de reacties! Ze vinden ze vast erg mooi!
Ook fijn dat je reportage gewoon door kan gaan!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #204 Gepost op: 5 maart 2015, 12:50:20 »
Wij gaan dit weekend een loveshoot/pre-weddingshoot doen, zin in! :D Leuke foto maken voor op onze uitnodigingen, dan kan ik die afmaken en zijn ze klaar :D

Heb gisteren ook mijn avondfeest jurk binnen gekregen! Hij is kort, wit, strapless en met een beetje bling in de vorm van een bloem aan de zijkant. Kan ik lekker dansen met mijn man :D

Ook hebben we ons gastenboek binnen! Ga hem toch niet helemaal zelf maken, maar we hebben een hele mooie met allemaal kleine hartjes ingedrukt en twee grote open harten waar een foto of datum in kan. De binnenkant is gewoon effen dus daar wil ik nog wel iets van tekst en foto stukjes in maken (als je begrijpt wat ik bedoel haha)

fluffyfishy

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #205 Gepost op: 6 maart 2015, 15:23:38 »
Zo ik ben al een hele tijd niet meer online geweest.
Saphira: wat een hoop gedoe heb jij gehad, zeg... Gelukkig las ik dat de bruiloft toch doorgaat..!

Bengaaltje: al reacties gehad?
Ik denk echt dat veel mensen bij ons niet de moeite nemen om te reageren op de kaart. Ik hoor ook weinig mensen vragen naar de bruiloft, toch jammer.. Wij gaan de uitnodigingen eind van deze maand op de post doen.. Wanneer jullie?

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Heb alleen het gevoel dat we in te rustig vaarwater zijn gekomen. De laatste tijd weinig geregeld en heb toch het gevoel dat we nog een hoop moeten doen. Ons to-do lijstje:

Fotograaf een tweede afspraak maken om onze wensen te bespreken
Naar de locatie om onze wensen te bespreken
Naar de bloemist voor boeket en corsages
Weddingwands in elkaar zetten (nog wachten op lint..)
Mijn torselet moet omgezoomd worden. Is nu te hoog, komt boven de jurk uit op mijn rug.
Uitnodigingen versturen
Kinderreceptie uitnodigingen maken ( werken beide in het onderwijs )
Bedankjes in elkaar zetten
Schoenen inlopen

En nog 101 andere kleine zaken..
Stress soms echt. Maar is zeker een haalbaar lijstje..

Hoe is t bij jullie? Wat moeten jullie allemaal nog doen?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #206 Gepost op: 9 maart 2015, 07:08:05 »
Hier alles redelijk rustig op dit moment.

Wij gaan de kaarten eind mei bestellen dan kunnen ze daarna meteen op de bus. Moet alleen nog even adres stickers halen zo dat we de enveloppen iet met de hand hoeven te schrijven.

Schoenen ben ik al aan het in lopen als as niet thuis is.

Wat moeten we nog regelen.

Ceremonie door spreken op locatie

Menu door spreken op locatie

Tijds schema met de foto graag door spreken ( is vriend van ons) dus kan een keer tussen door hoef ik niet perse een speciale afspraak voor te maken

Tijdschema met chauffeur van de trouw auto door sprken ( is mijn stiefvader) dus kan ook ff tussen door met een bakkie

Gesprek met de ambtenaar, maar die neemt contact op met ons 6 weken voor het trouwen

Trouwpak voor as ( gaat hij 21 maart voor)

Afspraak maken met kapper voor proefpaksel en me cupe (is me eigen kapper dus kan met knipbeurt)


Verder zijn de kleine regel dingen voor me ceremoniemeesters.


Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #207 Gepost op: 9 maart 2015, 12:23:37 »
Gisteren onze loveshoot gehad, zo leuk! AS lag constant in een deuk, de mafkees.. Hij kan ook niet ff serieus doen hoor :P

Wij hebben het ook erg rustig nu.. 6 weken voor de bruiloft hebben we nog en afspraak met onze locatie voor de muziek, ceremonie, taart, proef eten en drinken en versieringen.
Ik ben nu nog bezig met onze uitnodigingen aan het maken, daar moet de foto van de loveshoot nog op en ff kleine tekst in geschreven/geplakt worden..
En een keer afspraak maken voor proef make-up, kapster is ons nichtje dus daar gaan we gewoon op visite en dan gaan we wat proberen :D
Verder weet ik het ook eigenlijk niet meer haha
Oh ja nog gesprek met de babs maar die neemt zelf contact op vlak voor de bruiloft :P

Dit hebben we allemaal al geregeld nu:
- Locatie incl diner, taart, drank, versiering en nanny
- DJ voor feest
- Fotografe
- Kapster
- Visagiste
- Auto
- Jurk, pak en mini pak ;)
- Sluier, hoepel, schoenen en sieraden
- Trouwboeket en corsages voor mijn mannen
- Babs
- Datum ondertrouw
- Versiering huis
- Eh..

Oh ja de bedankjes moeten nog maar daar hoef ik alleen kaarsjes voor te halen en bloembollen vlak voor de tijd..
Zakje, doilies en labels heb ik hier al thuis liggen.

Oh mijn schoonouders hadden een cadeaubon gehaald voor ons om uit eten te gaan. 4 gangen diner in een dorpje hier in de buurt. Ze boden aan om dan op ons zoontje te passen, zo lief! Heb gelijk gereserveerd voor als we in ondertrouw gaan :heart:
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2015, 16:31:39 door Pinkrose »

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #208 Gepost op: 11 maart 2015, 11:05:51 »
Vandaag de officiele bevestiging van Aqua zoo gehad, toch wel fijn dat het nu helemaal weer rond is.
Onze ceremoniemeesters komen as zondag om alles met ons door te nemen, ben benieuwd hoe spraakzaam dat ik dan alweer ben ( mogen wordt mijn bovengebit getrokken en komt er een prothese in, en ja ik zie er best wel tegenop )

Op 3 april gaan we voor kleren kijken voor de bruidskinderen, hebben er zin in. De week erna ga ik mijn jurk pasklaar laten maken ( eerste afspraak )

Waar zijn jullie momenteel mee bezig?

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #209 Gepost op: 14 maart 2015, 10:28:04 »
Leuke foto's pinkrose! Ik hoop ook juist dat onze trouwfoto's plezier uitstralen en lekker ongedwongen zijn!

Hier nu ff druk. We moeten natuurlijk nog het een en ander, maar as heeft deze week gehoord dat hij over anderhalve week voor vier weken naar t buitenland moet. En nu wíl ik dus voor hij gaat het meeste geregeld hebben... Denk ook maar voor de tijd de uitnodigingen de deur uit, eind april is hij pas terug dus dat vind ik te laat om ze nog te versturen... en wil dat wel graag samen doen. Beetje stress dus, maar kan ik er ook niet te lang bij stilstaan dat ik hem vier weken moet missen....

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #210 Gepost op: 14 maart 2015, 20:22:39 »
Fijn Bengaaltje! Hoe gaat het nu met je mond?

Oh Lenn 4 weken is lang! Ik moest al huilen toen die van mij een lang weekend weg ging hahaha
Logisch dat je alles van te voren zo goed als klaar wil hebben!

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #211 Gepost op: 14 maart 2015, 21:26:40 »
Op zich wel redelijk, hechtingen zijn wat irritant en een paar pijnlijke drukplekken.
Moet wel heel erg wennen aan dat plaatje tegen mijn gehemelte pfff.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #212 Gepost op: 14 maart 2015, 22:21:40 »
Ja vind t verschrikkelijk pinkrose, vorig jaar moest hij twee weken weg en toen heb ik de helft van de tijd niet of nauwelijks gegeten. Kon gewoon niks wegrijden toen. Benieuwd hoe dat dit jaar gaat... Hoop er maar het beste van...

Oh Bengaaltje, wat klinkt dat pijnlijk! 'Fijn' dat de pijn tor nu toe meevalt. Heb zelf vaak aften, weet hoe pijn die kunnen doen en hoe weinig je ook kunt hebben in je mond qua pijn. Kun je wel eten/ drinken?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #213 Gepost op: 15 maart 2015, 12:23:17 »
Bengaaltje, hopelijk wen je er snel aan! Fijn trouwens da je gewoon bevestiging hebt nu van de locatie!

@lenn-nn ik snap je gevoel helemaal AS was tot begin dit jaar beroepsmilitair, uitgezonden naar Afghanistan geweest, elk jaar 3 of 4 x 3 weken aan een stuk weg en in september kreeg hij te horen dat hij van januari tot eind mei naar Mali zou moeten  dus toen samen besloten dat hij ging solliciteren op een burgerfunctie bij defensie en nu gelukkig geen oefeningen of uitzendingen meer

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #214 Gepost op: 15 maart 2015, 20:17:03 »
Kan nog niet kauwen, dus ben vloeibaar aan het eten. Al moet ik zeggen dat ik vandaag wel een zalmslaatje naar binnen heb kunnen werken :-)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #215 Gepost op: 19 maart 2015, 09:00:01 »
Oh jakkes Marielle, 5 maanden weg!!! Snap heel goed dat hij een andere functie heeft gezocht... maar daarvoor al die weken al steeds weg..  werd het makkelijker Hoe vaker hij weg was? Het is hier gelukkig echt maar incidenteel, tweede keer in twee jaar nu. Maar beer... ga me die tijd maar heel druk maken om van alles te knutselen voor de trouwdag... .

Hoe is het nu Bengaaltje? Alweer een beetje vastere voeding gegeten? De mond heelt wel snel toch?

Oeii heb ik het goed dat er meerdere bruidjes over precies 3 maanden gaan trouwen? Leuk leuk!

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #216 Gepost op: 19 maart 2015, 09:40:50 »
Gaat goed met mijn mond, sinds gisteren voor het eerst macaroni gegeten wat goed ging, vandaag piepers en spinazie proberen naar binnen te krijgen.

Bij mij is het minder dan drie maanden, gaat snel hoor  :applaus:

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #217 Gepost op: 19 maart 2015, 10:54:51 »
Fijn Bengaaltje!

Hier inderdaad nog precies 3 maanden vandaag.

Overigens vond ik het niet makkelijker worden maar alleen maar moeilijker. We hebben t samen fijn thuis en als hij weg moest waren we er allebei ziek van. Elke keer weer dus dit is beter.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #218 Gepost op: 19 maart 2015, 12:27:50 »
Ah fijn Bengaaltje, smakelijk vanavond! ;-)

He bah Marielle dat wilde ik nou net niet lezen, haha. Vorig jaar was ik vooraf heel stoer toen hij ging, dat ik dat niet erg vond en wel lekker even alleen wilde zijn... maar daar kwam ik heel erg van terug en heb toen echt een paar dagen nauwelijks kunnen eten. Zie er nu dan ook echt tegenop... Dus hopelijk valt t mee...  vorig jaar was het wel heel bevestigend voor beide dat we elkaar zo mistten, ondanks dat we toen pas een jaar bij elkaar waren (woonden al snel samen). Wel benieuwd hoe dat nu dan gaat.

Voor mij duurt t ook minder dan drie maanden trouwens, leuk leuk!!

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #219 Gepost op: 19 maart 2015, 12:32:08 »
Plan wat leuke dingen, nodig vriendinnen uitm of ga daarheen. Ga keer uit eten, bios, weet ik het. Blijf het gezellig hebben. Juist in het begin, dan komt het best goed joh!! Niet nu al de problemen  zien die er nog niet zijn! Dat kan juist maken dat het inderdaad heel moeilijk wordt! Hou lekker contactm app, bel regelmatig en ga niet alleen op de bank wegkwijnen! Dat is nooit gezellig! X

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #220 Gepost op: 19 maart 2015, 14:38:39 »
sorry lenn-nn
Was niet de bedoeling, maar 3 weken is inderdaad een heel ander verhaal dan maanden weg zijn en hij was infanterist (eerste linie bij gevechten) dus ja er was ook een groot risico op t moment dat hij weg ging.
Moesten ook begrafenis etc op papier hebben staan.

Mocht hij nu 2 weken weg moeten dan zou ik dat wel makkelijker doorstaan dan toen al zou ik hem ook wel gigantisch gaan missen.



Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #221 Gepost op: 19 maart 2015, 16:15:54 »
Ach nee joh Marielle, was ook als grapje bedoeld. Dat van jou klinkt nog een heel stuk heftiger zeg. Blij dat de mijne gewoon in een fabriek een machine gaat monteren!

Ja hoop echt Judst dat dat contact houden lukt. Vorig jaar was er een slechte wifi verbinding in zijn hotel, dat was echt minder.

Maar dit is een leuk topic, dus zullen we t maar over iets leuks hebben? ;-)
Hebben afgelopen weekend proefdrukken van 3 mogelijke kaartjes besteld. De eerste twee zijn binnen, de derde komt morgen. Ze lijken qua stijl allemaal op elkaar, maar zijn natuurlijk toch allemaal anders. En kan niet kiezen, haha! Wordt er wel heel gelukkig van als ik ze zie. Maakt het allemaal nog echter...

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #222 Gepost op: 27 maart 2015, 10:37:29 »
Jeej, heb zojuist de kaarten ontvangen! We versturen ze toch maar als AS terug is, werd me allemaal te kort dag. Nu heb ik tijd zat van enveloppen schrijven... ;-)
Nog maar 2 maanden en 16 dagen... t komt nu wel echt dichtbij hoor, vind t wel heel spannend. Vorige week nog gesprek op de trouwlocatie gehad en de zaal bekeken, hij is echt erg mooi.. We trouwen in een horecagelegenheid met diverse (vergader)zalen erbij. Ze vroegen daar of we na de ceremonie nog wilden proosten met de gasten. Doen jullie dat ook? Of is dat zonde van t geld eigenlijk?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #223 Gepost op: 27 maart 2015, 16:29:12 »
Wij brengen wel een toost uit met prosecco.
Taart snijden wij na het diner aan.
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2015, 07:19:03 door Karin s »

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #224 Gepost op: 27 maart 2015, 23:24:48 »
Wij hebben na de ceremonie met onze een daggasten een toast met prosecco in de tuin bij de trouwlocatie.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards