collapse

Auteur Topic: trouwen juni 2015  (gelezen 136328 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #225 Gepost op: 28 maart 2015, 01:44:02 »
Wij hebben na de ceremonie taart en koffie/thee en daarna mag er gedronken worden wat je maar wil. Wij vinden het wel jammer geld want niet iedereen lust het en met +-40 gasten zaten wij hier al aan zo'n €100 en vind het jammer dat ik ervoor betaal en maar een paar mensen drinken het... Na de koffie/thee kunnen ze zelf bepalen wat ze willen, meer koffie, fris, een biertje of alsnog dat glaasje champagne/prosecco ;)

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #226 Gepost op: 28 maart 2015, 07:18:22 »
Pinkrose, betaal je niet per fles??
Wij betalen per fles. Wij hebben gezegd van doe eerst maar 2 flessen mocht het nodig zijn mag er een nieuwe geopend worden.

Wij krijgen de rekening van de drank achteraf. Er word geturft en na de bruiloft krijgen wij de drank rekening, wijn gast bij ins per fles, en koffie en thee per kan.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #227 Gepost op: 28 maart 2015, 21:53:40 »
Nee alles per glas Karin daarom is het bij ons niet handig. Koffie en thee zijn gratis bij de taart en vanaf dan hebben we onbeperkt tm het einde van de avond. Ik twijfel nog wel of we niet voor turfen tot aan het feest moeten doen, dan drink je toch meer dan overdag.. Maar aanstaande vind het makkelijker gewoon een bedrag per uur voor onbeperkt.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #228 Gepost op: 30 maart 2015, 10:34:03 »
Ja per uur kop je het af. Wij hebben er idd voor gekozen om te turven, zo dat je het totaal bedrag krijgt en niet een schatting dat je of bij moet betalen of te veel hebt betaald voor dingen die er niet zijn gedronken bv..


Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #229 Gepost op: 30 maart 2015, 11:45:41 »
Wij zaten dan idd ook te denken aan proosten met een biertje, wijntje of colaatje hoor omdat lang niet iedereen prosecco drinkt...
 Na de ceremonie gaan we de familiefotos maken en dan pas han we naar de feestlocatie. Hier drinken we koffie of thee met taart, borrelen we en hebben we ons avondeten. Daarbij wordt inderdaad geturfd wat er gedronken wordt. Voor het avondfeest hebben we een vaste prijs pp afgesproken, om inderdaad niet helemaal voor verassingen te komen te staan.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #230 Gepost op: 30 maart 2015, 13:40:47 »
Wij kiezen wel voor prosecco maar we hebben afgesproken dat gasten ook kunnen kiezen voor koffie, thee, sinaasappelsap of wat dan ook als welkomstdrankje.
We betalen per glas en niet per fles.

Na het welkomstdrankje hebben we de drank afgekocht. We betalen 18.50 pp en dan zit daar bij Koffie/thee, bier, wijn, rose, frisdrank en mixdranken.

Vanavond mogen we onze ringen ophalen, ik ben zo ontzettend benieuwd wat het eindresultaat is geworden

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #231 Gepost op: 30 maart 2015, 14:56:26 »
Wij hebben na het burgerlijk huwelijk een lunch met de daggasten, en daarna het kerkelijk huwelijk. Daarna is de receptie, dus we gaan niet 's ochtends om 11:45 al een alcoholproost doen :D

Ik heb net nog een hopelijk laatste mail voor de kaarten gestuurd, wij krijgen onbeperkt digitale proefdrukken, zodat we rustig alles hebben kunnen aanpassen.

Ik heb nog een 3e tekst aangeleverd, om zo toch wat collega's een kaart te kunnen geven, zij kunnen dan aanwezig zijn bij het kerkelijk huwelijk. Maar nodig ze verder niet uit voor de receptie e.d..

Ik wil ze eind deze week ophalen, moet lukken, en dan kunnen we de meesten volgend weekend, met pasen uitdelen....

Alleen.... Ik trouw in mei, haha, ik ga even terug naar het goede topic  :biggrin:

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #232 Gepost op: 30 maart 2015, 16:12:58 »
Wij betalen drank op afkoop €5,50 pp pu en kinderen 50% korting. Per glas betalen we ong €2,20 dus weet niet wat voordeloger zou zijn voor overdag, jullie een idee?
Op het feest hebben we een 'heerlijk avondfeest' geboekt. Hiervoor betalen we €22 pp en kan iedereen onbeperkt alles drinken en worden er 3x hapjes geserveerd en afsluiter met een patatje mayo :D lekkerrrr

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #233 Gepost op: 30 maart 2015, 16:14:58 »
Oh spannend Marielle! Ik ben ook heel benieuwd :D
Hahaha Judst ja dat is een beetje vroeg :P Ooh leuk van de kaarten dat ze bijna af zijn :D handig dat je zo vaak als je wil een proefdruk kan krijgen!

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #234 Gepost op: 30 maart 2015, 20:02:46 »
Zo de kaarten zijn vandaag op de post gedaan.

Morgen geef ik ze op kantoor aan een aantal collega's.

Wij hebben qua drinken betalen we per fles. Omdat we zelf ook drank mee mogen nemen en toch liever het door de locatie laten regelen betalen we per fles.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #235 Gepost op: 5 april 2015, 11:12:38 »
Fijne paasdagen iedereen!

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #236 Gepost op: 5 april 2015, 13:34:42 »
Fijne Pasen!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #237 Gepost op: 7 april 2015, 21:01:16 »
Hoe zijn de ringen geworden Marielle?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #238 Gepost op: 8 april 2015, 15:40:31 »
Lief dat je het vraagt!

Ze zijn echt perfect, precies wat we graag wilde! Zal kijken of ik binnenkort even een foto kan maken.

-----

Vandaag weer weg voor bruidsboeket, gisteren de eerste avond huwelijksvoorbereiding gehad in de kerk. Was echt ontzettend leuk, ipv jezelf voor te stellen moest je je partner voorstellen vond ik echt leuk om te horen. Hele boeiende diepgaande gesprekken ook gehad met elkaar en ook met de andere bruidsparen.
Kijk nu al uit naar de volgende avond haha.

Hoe staat het hier met de voorbereidingen? Nog ongeveer 2 maandjes!!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #239 Gepost op: 13 april 2015, 09:59:16 »
Fijn dat de ringen perfect zijn voor jullie Marielle! :D
Wat leuk dat je de ander moest voorstellen! Is weer heel wat anders..

Vrijdag zijn we in ondertrouw gegaan! En het was zulk mooi weer, echt heerlijk! Hopelijk een goed voorteken ;) De dag erna regende het namelijk alweer hier! We hadden een 4 gangen diner cadeaubon gekregen van mijn schoonouders en het was echt heerlijk! Zo lekker even eruit met mijn lief :wub:
Oh! Kwamen we in de middag thuis na de ondertrouw en nadat we ons zoontje bij opa en oma hadden gebracht lees ik op Facebook ook nog dat ik een 'als-beste-getest' boormachine heb gewonnen voor AS! Was echt helemaal onze dag dus ;)

Wij hebben gisteren de uitnodigingen voor de daggasten op de post gedaan!
Van de avondgasten moet nog afgemaakt worden *oeps haha* lopen iets achter op schema maar na een foutje van de drukker moet dat kunnen.. We zijn nog op tijd :P

Nog maar 2 maand en 2 dagen! Kan niet wachten :wub: Nog maar 8 weken werken.. Dan begint mijn vakantie en loopt mijn contract ook af.. Heb mij vorige maand al aangemeld voor een opleiding, maar hoorde er steeds niks van. Telefoontjes werden niet beantwoord of teruggebeld, mails werden niet beantwoord.. Krijg ik nu eindelijk een mail terug dat mijn aanmelding is doorgestuurd naar de juiste vestiging.. Nu maar hopen dat ik er nog op kan komen! Pff vind dat maar niks als ik er zo lang op moet wachten.. Het is wel weer een zeker 'inkomen' wat ik nu misschien misloop.. Beetje extra stress nu..

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #240 Gepost op: 15 april 2015, 11:30:21 »
Hier ondertussen geslaagd voor de kleding van de kids :-)

Eerste doorpas van mijn jurk gehad, die nu wel gewoon dicht ging ( nu zorgen dat ik niet aankom haha )
19 mei voor de tweede en hopelijk laatste keer naar Almere :-)

Hier denken ze heel stiekem bezig te zijn om een vrijgezellenfeest te organiseren voor me ( valt totaal niet op hoor als je ineens vragen krijgt die je normaal niet stelt haha )
Zit niet echt op een vrijgezellenfeest te wachten maar goed, is totaal mijn ding niet.

Hoe is alles bij jullie?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #241 Gepost op: 15 april 2015, 12:13:16 »
Hier begint de pre wedding stress toe te slaan hoor!

Vanavond 3e avond huwelijksvoorbereiding met de pastoor. We gaan vanavond de mis maken en de trouwbelofte schrijven. Met hulp van de pastoor gelukkig.
Morgen pre wedding shoot met de fotograaf zodat ze ons leert kennen. Overmorgen mijn proefkapsel.

Bedankjes zijn bijna af en draaiboek begint ook vorm te krijgen! Volgende week zondag gaan we voor de bruidsmeisjes weg! Heb er nu al zin in haha.

Over vrijgezellenfeesten. Die van m'n AS is 9 mei en de mijne 6 juni ze denken dat ik het niet weet maar we weten eigenlijk al best veel haha vind het wel leuk zo.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #242 Gepost op: 24 april 2015, 15:56:56 »
Pff het komt dichtbij hoor dames!
Vanavond gaan de kaarten de deur uit. Hele dag aan het schrijven en uitsnijden (inlegvel met adressen) geweest...
En preweddstress? Haha al een paar bijzondere dromen gehad deze week... van levende kippen als cadeau (doodsbang voor!!!) tot ipv mijn trouwjurk een lelijk zomerjurk met legging...

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #243 Gepost op: 5 mei 2015, 17:05:29 »
Oh my, levende kippen! hahaha nee die hoef ik ook niet als cadeau hoor! :P

Nachtmerries heb ik ook al gehad.. Dat ook werkelijk alles fout ging.. Mijn haar en make-up was niet gedaan en zag er dus niet uit, we waren 2 uur te laat, daarna weer in de middle of nowhere, we hadden geen fotoreportage en uiteindelijk bleek AS ook nog vreemd te zijn gegaan whahahaha maar.... Ik had wel de hele dag mijn jurk aan! Dus die past hahaha :P

Wij zijn afgelopen zondag met de fotografe een rondje fotolocatie gelopen.. We wilden eerst bij een landgoed door de tuinen gaan, daar mochten we dan even gratis naar binnen om te kijken. Nou dat word hem niet hoor.. Het enige wat er te zien is waren bomen, gras, bomen en 6 bruggetjes naar een eiland met.. bomen!
En buiten de tuin staat er een watermolen, brug, parkje met bank, een trappetje, mooi groot ouderwets hekwerk, een grasveldje en ook bomen :P dus veel meer dingen! We gaan dus niet door de tuin maar er lekker omheen. Scheelt even €75! Dat moesten we betalen om foto's te maken in de tuin, belachelijk!

Aanstaande zondagavond komt onze zangeres met haar gitarist langs, bespreken welke nummers er gezongen gaan worden.
17 mei heb ik mijn proefkapsel en 22 mei mijn proefmake-up. Ah en dan is het al bijna zo ver!

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #244 Gepost op: 5 mei 2015, 17:39:44 »
Voor mij nog precies een maandje tot onze grote dag.

Zaterdag mijn vrijgezellenavond, gaan gezellig uit eten en that's it.

19 mei de tweede en hopelijk laatste doorpas van mijn jurk.

23 mei proefkapsel en make-up en mijn lief heeft dan zijn vrijgezellendag.

Agenda staat dus nog wel vol de laatste maand haha.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #245 Gepost op: 5 mei 2015, 18:33:49 »
*breekt in*

Lol om de levende kippen :lol2:

*breekt uit*

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #246 Gepost op: 11 mei 2015, 21:01:39 »
Haha ja lach er allemaal maar om... levende kippen zijn echt mijn worst-nightmare..  ;)
Maar goed  gelukkig al een poosje geen kippendromen meer gehad. Hihi.

Heerlijk pinkrose dat jullie een mooiere fotolocatie hebben gevonden. Hij klinkt iig al prachtig!

Hoe was je vrijgezellenavond Bengaaltje?

Inmiddels schieten we flink op met alle voorbereidingen :applaus: :applaus:
Bedankjes zijn besteld, pak van AS is uitgezocht. Nu alleen mijn lingerie en schoenen nog en dan hebben we volgens mij alles geregeld.
Oh nee alleen de muziek nog voor tijdens de ceremonie, dat blijft een lastige.
Maarrrr.... morgen over precies een maand is onze dag!!! Keileuk!!
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2015, 21:04:17 door Lenn-nn »

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #247 Gepost op: 16 mei 2015, 12:43:57 »
Hier gisteren mn jurk gepast, AS is meegeweest en vind me mooi  :applaus: :applaus: :applaus: hihi dat viel ook wel te verwachten natuurlijk maar vond t toch spannend! Gisteren vier weken te gaan... Spannend!!!
Hihi, krijg steeds van (vooral) oudere dames die ik niet ken (in de winkel, kennissen van oma etc) het advies om echt te genieten. de meeste dames gaven aan zelf zo gespannen te zijn dat ze de helft niet meegekregen hadden dus ik moest vooral genieten. Dus dames, bij deze: geniet allemaal! Over 2 weken is de eerste van ons aan de beurt en over 7 weekjes hebben we t er allemaal al opzitten!

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #248 Gepost op: 16 mei 2015, 13:11:05 »
Na lang weggeweest te zijn ben ik weer eens online!
Gatsie, wat klinkt dat vervelend Lenn-nn, over 7 weken hebben we het er allemaal al op zitten! Haha! Maar je hebt helemaal gelijk hoor! Hier was het gister nog 6 weken...time flies! Heb er ontzettend veel zin in, maar vind de tijd wel een beetje té snel gaan!
Hoe is dat bij jullie?

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: trouwen juni 2015
« Reactie #249 Gepost op: 17 mei 2015, 00:00:00 »
Haha ja akelig he Maiky!
De laatste 2 maanden gaan idd wel heel snel nu vind ik. Had lange tijd zon gevoel dat we nog tijd genoeg hadden, Inmiddels is dat wel anders haha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards