collapse

Auteur Topic: Zijn aanzoek  (gelezen 6985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

olli

  • Gast
Zijn aanzoek
« Gepost op: 23 februari 2014, 11:41:49 »
Ik moet zeggen dat ik na 10 jaar samen destijds niet meer dacht dat het er ooit nog van zou komen, en had het dus ook helemaal niet aan zien komen, maar meneer wilde afgelopen zomer graag een keer met me picknicken. Nou doen we dat wel vaker, op de hei of bij het water, dus ik dacht er  niet al te veel van  :blush:

Dus hij zei dat ie graag eens wilde picknicken met me, omdat we weinig samen hadden gedaan afgelopen weekenden, dus dat leek me wel een leuk plan ;)

's ochtends was hij wel heel stil en zenuwachtig, maar hij had het heel druk op z'n werk, dus ik dacht dat het daaraan lag ha ha. Toen verdween ie even om het eten te halen en kwam thuis met een luxe picknickmand vol vega hapjes  :applaus: en zei dat we direct wegmoesten omdat ie een leuk plekje had, maar we moesten er wel echt om 11 uur zijn.

Ik dacht nog van  "wat raar, picknicken heeft toch geen tijd nodig?" (yep, soms ben ik nogal dom, dat blijkt  :confused: )

Dus wij op pad, naar een weiland langs de randmeren hier in de buurt, vol met ponys'. Daar liep hij doorheen, naar het einde van het weiland, aan het water en we legden een kleedje neer en de picknickspulletjes; heerlijke salades, italiaanse broodjes, zelfs een fles wijn (om 11 uur 's ochtends pfff....). Supergezellig was het en hij keek wel steeds om zich heen en met zijn verrekijker naar boven, maar dat ben ik gewend, want hij is een vogelaar, dus sleept dat ding altijd overal mee naar toe.

En toen ineens kwam er een vliegtuig over, met spandoek "he sloerie trouw met me"  :biggrin: (ik had schijnbaar ooit gezegd dat ie niet met zoetsappige aanzoeken moest komen ), kijk ik naast me, zat ie daar ineens met een ring :D

Ik was echt totaal verbaasd en toen op hetzelfde moment ook nog 5 pony's besloten om over ons picknickkleed te walsen en alles op te eten , terwijl het vliegtuigje maar rondjes bleef cirkelen en m'n vriend met z'n ring wachhte, lag ik echt helemaal in een deuk, waardoor ik bijna vergat  "ja " te zeggen  :blush:

We hebben er ook foto's van gemaakt, die zal ik nog wel posten :), maar het was iig. echt een superleuk aazoek vond ik, en iets dat ik echt nooit had zien aankomen  :applaus:

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Re: Zijn aanzoek
« Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2014, 12:22:07 »
Gefeliciteerd!
Maar echt.... sloerie?....dat zou ik niet waarderen!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zijn aanzoek
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2014, 12:24:14 »
Lol, klinkt als een echt persoonlijk aanzoek. :D
Gefeliciteerd!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zijn aanzoek
« Reactie #3 Gepost op: 23 februari 2014, 12:29:42 »
Haha wat een grappig aanzoek. Leuk ook dat de pony's kwamen meedelen in de feestvreugde

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zijn aanzoek
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2014, 14:30:17 »
Hij heeft er in ieder geval over nagedacht !
Gefeliciteerd  :applaus:

E Maria

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 36
Re: Zijn aanzoek
« Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2014, 16:38:01 »
Leuk hoor :)

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: Zijn aanzoek
« Reactie #6 Gepost op: 28 mei 2014, 23:32:55 »
Hahahahaha helemaal geweldig! Ik vind dat sloerie juist een hele goede comeback als jij zegt dat het niet zoetsappig mag worden. Enne... je weet wie het zegt en waarom ;)

Gefeliciteerd!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards