collapse

Auteur Topic: Waar vind ik een decorateur voor buitenlocatie  (gelezen 3906 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trouwen4Love

  • Gast
Waar vind ik een decorateur voor buitenlocatie
« Gepost op: 24 februari 2014, 23:13:22 »
In september gaan wij trouwen. Inmiddels is de plek van de ceremonie, kerk en feest geregeld. Nadat we in de kerk trouwen, willen we dineren (om 18:00) in een park gelijk naast de kerk. Ons thema is rustiek, vintage. Nu hebben we al een bedrijf gevonden die tafels, stoelen, decoratiespullen ect levert en een grote tent mocht het gaan regenen en hebben we een cateraar inclusief servies. Ook de vergunning van de park is aangevraagd. Nu missen we alleen een 'decorateur'. Iemand die de tafels en stoelen netjes zet en die de decoratie (bloemen in glazen vasen) op de tafels zet. Ik heb inmiddels meerdere stylisten benaderd, maar die willen alleen 'grotere' opdrachten aannemen waarbij ze zelf voor meer decoratie zorgen. Wij dineren in een park, met mooi uitzicht op de kerk en een nabijgelegen plasje. Weet iemand hoe of waar ik iemand kan vinden in regio Rotterdam die dus zorgt voor de aankleding van de geleverde materialen en het neerzetten van decoratie? De verhuurbedrijf bouwt zelf al af. Ik kan nergens iets vinden.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Waar vind ik een decorateur voor buitenlocatie
« Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2014, 06:25:09 »
Onze cateraar deed dit.  In overleg met ons zette hij alles op zijn plek.
Wij hielden de kerk De receptie en de bbq in deze volgorde bij mijn ouders in de tuin en terwijl wij bv taart aten zette hij alles met zijn personeel op de juiste plek

Is dat geen optie voor je?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar vind ik een decorateur voor buitenlocatie
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2014, 07:27:09 »
een professioneel ceremoniemeester misschien? Die kunnen dit soort zaken ook voor je regelen

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar vind ik een decorateur voor buitenlocatie
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2014, 08:18:21 »
Ik wou net zeggen een Weddingplanner kun je vaak ook voor gedeeltes in huren, zoals decoreren, ceremoniemeester zijn etc. Onze Weddingplanner heeft in elk geval de decoratie gedaan en was ceremoniemeester. Decoreren stelde bij ons niet heel veel voor.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards