collapse

Auteur Topic: probleem jurk/trike?  (gelezen 4472 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

inah

  • Gast
probleem jurk/trike?
« Gepost op: 7 april 2014, 10:04:57 »
Hallo allemaal
Mijn dochter gaat 4 juli trouwen,heeft haar jurk al en de trike is ook al besproken..MAAR: de jurk heeft een hoepel. Zij maakt zich nu zorgen dat het niet gaat lukken. Ik kan nergens anders info vinden over dit "probleem"., wie weet of het gaat lukken?
Bedankt alvast!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: probleem jurk/trike?
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2014, 11:00:56 »
De hoepel is vaak een beetje flexibel en kan redelijk gebogen worden. Ook kan je hem wat omhoog doen.
Ik neem aan dat ze achterin de trike op een bankje zal komen te zitten? Dan is het in mijn ogen net als achterin een auto.
En dat past ook altijd ;).

Succes! En vergeet niet, overal is een oplossing voor, het komt vast goed.

inah

  • Gast
Re: probleem jurk/trike?
« Reactie #2 Gepost op: 7 april 2014, 11:05:27 »
super .. ik wist niet dat die hoepels flexibel waren :blush: ( zelf ooit getrouwd in spijkerbroek )
ik ga het doorgeven aan haar..
Dank je wel!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: probleem jurk/trike?
« Reactie #3 Gepost op: 7 april 2014, 12:44:17 »
Die van mij bewaarde je in een dubbelgebouwen achtje. Dus dan was hij de helft zo groot.
Snap je wat ik bedoel? Ik frotte hem ook gewoon tussen het bankje en mijzelf en dan paste het prima!

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Re: probleem jurk/trike?
« Reactie #4 Gepost op: 7 april 2014, 13:04:55 »
Ik ben zelf ook getrouwd in een jurk met een hoepel en er was als verassing een trike geregeld. Ging met een beetje proppen prima! Zie hieronder de foto. Ik vond het fantastisch haha!

inah

  • Gast
Re: probleem jurk/trike?
« Reactie #5 Gepost op: 7 april 2014, 13:32:01 »
haha dat is dus echt proppen! ik zei al tegen mijn dochter dat ze binnenkort maar even met die hoepel moest spelen, kan ze alvast wennen!  :biggrin:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: probleem jurk/trike?
« Reactie #6 Gepost op: 7 april 2014, 14:29:42 »
Je past verbazend makkelijk overal in en tussen hoor met een jurk met hoepel :)

mamamikado

  • Gast
Re: probleem jurk/trike?
« Reactie #7 Gepost op: 7 april 2014, 15:09:38 »
Wat een leuke foto's Inge. Zeer bijzonder trouwvervoer. Fijne dag voor je dochter en voor jou inah!

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Re: probleem jurk/trike?
« Reactie #8 Gepost op: 7 april 2014, 17:06:02 »
@Inah Ik denk echt dat ze zich geen zorgen hoeft te maken of het wel past hoor. Het enige wat ik lastig vond is dat die rok zo gaat wapperen en dat ik bang was dat hij ergens tussen bewegende delen zou komen. Ik heb hem gewoon onder mijn billen gepropt en toen ging het prima, maar wellicht is een dekentje of iets wat je er overheen kunt doen wel praktisch.

Het wordt vast een prachtige dag!

@mamamikado thnx voor het compliment over de foto's, wat hebben we een schik gehad toen! Is nu alweer bijna 3 jaar geleden haha.

inah

  • Gast
Re: probleem jurk/trike?
« Reactie #9 Gepost op: 8 april 2014, 07:45:18 »
Bedankt allemaal! Ik weet nu zeker dat het goed komt! Alleen begon bridezilla nu over " wat als het gaat regenen?"  Aarrgghhh! :biggrin: dan bestaan er altijd nog taxi's!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards