collapse

Auteur Topic: Waar op letten bij bruidsmake up  (gelezen 2870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Waar op letten bij bruidsmake up
« Gepost op: 23 april 2014, 15:27:58 »
Ik vroeg me af waar jullie op gaan letten bij de bruidsmake up.

Gaan jullie voor glamour of meer naturel. Of juist iets dat helemaal past bij je jurk.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar op letten bij bruidsmake up
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2014, 15:29:46 »
Ik heb gekeken naar wat bij mij past. Ik heb mijn make up zelf gedaan en gewoon van alles geprobeerd. Uiteindelijk voor wat meer opvallende make up gekozen.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar op letten bij bruidsmake up
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2014, 16:34:19 »
Ik was hier inderdaad ook benieuwd naar. Ik draag zelf weinig make up, dus ik denk dat ik het een beetje naturel hou. Ik moet natuurlijk wel op mezelf blijven lijken. Ik heb mijn proefmake-up nog niet gehad, maar als zij nog een idee heeft laat ik het daar ook vanaf hangen. Wat was jij een beetje van plan dan, appelsientje?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar op letten bij bruidsmake up
« Reactie #3 Gepost op: 23 april 2014, 16:37:18 »
Ik wil zeg maar mijzelf 2.0, dus wel als mijzelf maar dan iets beter. Ik let op de producten, (huidvriendelijk) en of het makkelijk is zelf bij te werken.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Waar op letten bij bruidsmake up
« Reactie #4 Gepost op: 23 april 2014, 18:12:08 »
Leuk verwoord Kirriemirrie! Ik ga bij mezelf ook voor 2.0  :biggrin: Heb al het een en ander uitgetest elke keer als ik ging afpassen. Dan zie je het meteen het beste lijkt me.

Ik doe vaak de visagie voor bruidjes, maar ik blijf naturel het mooiste vinden. Ik heb het wel eens gehad en zeker de laatste tijd dat mensen voor de totale look gaan bijvoorbeeld bij 50's. Maar zelf zou ik nooit in een thema trouwen. Uiteindelijk wil ik gewoon mezelf zijn maar dan een beetje extra.

Ergste blunder die ik ooit bij een collega van me heb gezien.....een bordeaux rode jurk en paarse oogschaduw  :jawdrop:

p.s. voor de andere ladies die ook zelf hun make up gaan doen; gebruik geen glossy of shimmers in je producten. Dit reflecteert teveel op de foto's. Owja en als je producten gebruikt met een spf erin dan kun je daar op de foto's wel eens bleker door lijken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards