collapse

Auteur Topic: huwelijkscadeau van vriendengroep - suggesties?  (gelezen 12331 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
huwelijkscadeau van vriendengroep - suggesties?
« Gepost op: 26 mei 2014, 12:02:19 »
Hallo allemaal,

Vrienden van ons gaan trouwen. Nu willen we met de vriendengroep gezamenlijk iets aanbieden.
Het paar heeft gevraagd om geld en dat krijgen ze dus ook, maar we willen wel ook een cadeau geven ter herinnering.

Opties zijn:
1) Collage met fotos (leuk, maar realistisch gezien wellicht te weinig tijd voor, of iemand moet hier meer over weten)
 2) Ballonvaart (leuk, rel. duur: 100pp.)
3) Live Paint: schilder maakt op de dag zelf schilderij van de trouwerij (www.livepaint.nl - offerte opgevraagd)
4) ..... inspiratie is op, nog iemand ideeen?

Nu vind ik optie 1 zelf niet leuk omdat dit bij het huwelijk van vrienden vorig jaar al is gegeven en niet meer zo origineel is.
en bij de andere 2 opties werd ook niet iedereen bijster enthousiast. Nu zie ik hier altijd de meest geweldige ideeen langs gekomen dus ik hoop eigenlijk wat inspiratie te kunnen opdoen...

Ze hebben een geweldige huwelijksnacht op de trouwlocatie (incl ontbijt) dus hier kunnen we niks doen.
Ze willen niet op huwelijksreis. (en wij vinden het moeilijk om dan toch zoiets aan te bieden als in weekend weg..)
en ze hebben een zoontje van een maand of 3 oud... Wellicht dat we daar nog iets in kunnen?
Hopend op veel ideeen!! Alvast bedankt dames!!

(ow als ik dit in de verkeerde rubriek heb geplaatst dan laat het me even weten aub...)

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: huwelijkscadeau van vriendengroep - suggesties?
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2014, 12:04:41 »
gegraveerde spiegel?

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: huwelijkscadeau van vriendengroep - suggesties?
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2014, 12:52:42 »
Slapen ze de nacht ervoor samen? Misschien een champagne-ontbijt op de grote dag om de dag goed te beginnen?

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: huwelijkscadeau van vriendengroep - suggesties?
« Reactie #3 Gepost op: 26 mei 2014, 15:20:55 »
Ja, ze slapen ervoor en erna op de locatie met familie en vrienden..
Alles is wat dat betreft al goed geregeld. Het gaat echt meer om een cadeau erna.
Iets fysieks of iets leuks om te gaan doen

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: huwelijkscadeau van vriendengroep - suggesties?
« Reactie #4 Gepost op: 26 mei 2014, 15:41:00 »
Hun zoontje is pas 3 maanden... Anders waren kaartjes voor een pretpark of zoiets misschien ook wel leuk geweest. En anders gewoon een dagje weg met z'n tweeën aangezien ze niet op huwelijksreis willen. Een dag is nog wel te overzien denk ik... Bij de kruidvat/hema hebben ze van die arrangementskaarten. Misschien kun je daar inspiratie op doen?.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: huwelijkscadeau van vriendengroep - suggesties?
« Reactie #5 Gepost op: 26 mei 2014, 16:47:30 »
Is er misschien een pretpark of uitje wat ze helemaal te gek vinden? Of zijn het niet zo van die dagje-uit-types? Want een aantal dierenparken/attractieparken hebben ook VIP arrangementen.. Misschien dat dat dan iets voor ze is? Een dagje achter de schermen kijken, dieren voeren ofzo of met voorrang in de attracties :)

En ik weet niet of jullie met de vriendengroep regelmatig samen leuke dingen gaan doen (dagje paintballen/karten enz) want anders kun je ze misschien een "tegoedbon" geven dat als jullie zo'n activiteit hebben dat zij op jullie kosten dan meegaan.

Misschien dat er nog graag dingen zijn die ze willen doen? Skydiven, bungeejumpen, parachutespringen, dagje sauna of wellnessresort, dag survivallen, quad/autoracen enz? :)
Zou je zelfs nog wel een balletje bij ze op kunnen gooien onder het motto van "Wat zou jij voor je 30ste/40ste nog eens willen doen?"

Pooh

  • Gast
Re: huwelijkscadeau van vriendengroep - suggesties?
« Reactie #6 Gepost op: 27 mei 2014, 14:28:22 »
Wij hebben een heel leuk boompje gehad voor buiten, het hing helemaal vol met geld.

Van mijn vriendinnen heb ik een soort glossy gehad, ze hadden allemaal iets over hun vriendschap met mij opgeschreven en foto's erbij geplakt. Vond ik ook erg leuk en bijzonder om te krijgen en te lezen!

fabiancool

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: huwelijkscadeau van vriendengroep - suggesties?
« Reactie #7 Gepost op: 27 september 2016, 14:19:16 »
Waarschijnlijk zijn Veroo vrienden al lang getrouwd, maar ik zelf ga binnenkort trouwen. We zitten te denken aan het volgende cadeau. Wat vinden jullie van dit concept: http://www.huwelijks-cadeau.nl/

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards