collapse

Auteur Topic: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar  (gelezen 8707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Gepost op: 31 mei 2014, 11:49:19 »
Jawel, daar gaan we elkaar voor het eerst zien. M'n vader geeft me weg en zodra ik naar hem toeloop zien we elkaar voor het eerst.

Overal lees ik dat de bruidegom de bruid is komen halen, maar dat gaat bij ons niet gezien de gasten dan al op de locatie zijn en ik net er wat later ben door de planning. Nu ben ik bang dat ik echt ga huilen als ik hem voor het eerst zie :')

Kan dat elkaar voor het eerst zien bij het altaar of ?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2014, 13:01:59 »
Ukkie, natuurlijk kan dat, helemaal wat jullie willen. Ik was blij dat hij mij op kwam halen want ik barstte inderdaad ook in tranen uit en dit heeft wel een paar minuten geduurd voordat ik er weer bij was.
Maar in het buitenland zien ze elkaar ook vaak pas voor het altaar, dus het kan goed :)

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2014, 13:10:00 »
Het is maar net hoe erg je het vind om bij het altaar te huilen denk ik;-)
Gewoon doen waar jij je fijn bij voelt of wat je leuk/mooi vind.
Misschien is er bij de kerk nog wel een ruimte waar jullie elkaar eerst nog even kunnen ontmoeten? Dan kun je even je eerste emoties uiten, even kletsen etc.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2014, 14:42:22 »
Ukkie, manlief en ik zagen elkaar ook pas voor het eerst bij binnenkomst (niet bij altaar, want was een zaal bij de feestlocatie). Ik vond het echt geweldig!!! Ik wilde juist dat moment van elkaar voor het eerst zien delen met alle belangrijke mensen om ons heen, en nog belangrijker, ik wilde graag weggegeven worden door mijn allerbeste vriend. Ja, ik heb staan huilen, maar van geluk met een glimlach om mn mond! Als ik het over mocht doen, zou ik het zo weer doen! Dat gezicht van mijn man vergeet ik ook nooit meer.......

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2014, 19:01:48 »
Wat ontzettend leuk!!

Wij trouwen pas om half drie, en ik vond dat te laat om elkaar dan pas te zien want ik wilde dat ook graag doen. Wij willen voor die tijd de foto's al maken. Wij hebben er nu voor gekozen om elkaar voor het eerst te zien in een groot park, onze fotolocatie. Dan staat dat eerste 'elkaar zien moment' ook op de foto. Lijkt mij heel speciaal!

Droopy

  • Gast
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2014, 19:27:46 »
Wij gaan elkaar ook pas op het moment daar zien.
We zijn een dag van te voren al op de locatie en dus van ophalen is bij ons zoiezo niet van toepassing,
Op de dag naar het ontbijt gaan we naar aparte ruimtes om ons klaar te maken en we zien elkaar pas weer op het moment daar.
Ik laat me ook door m'n vader weggeven.
Vind het traditioneel en daar hou ik wel van.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2014, 19:49:23 »
Gelukkig ben ik niet de enige! Ja, we trouwen niet bij de kerk of gemeentehuis, maar echt in de tuin/op de boerderij van m'n schoonouders. Pas 's middags gaan we foto's e.d. maken. Daarnaast zijn max. 50 mensen er, waarvan de meesten wel weten dat ik overgevoelig ben, haha. Dus wat dat betreft vind ik huilen niet erg. Droogt wel weer en mijn visagiste is een goede vriendin van mijn AS, dus die kan het eventueel snel bijwerken. Voel me stuk geruster nu en idd, ook wel mooi...

Leuk om al jullie verhalen ook gelezen en hoe iedereen zijn/haar eigen invulling heeft!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2014, 20:06:07 »
Ik vind het hardstikke mooi dat jullie het zo doen!!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2014, 21:18:51 »
Ik vind het hartstikke mooi dat jullie het zo doen!!
+1

Super romantisch!!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #9 Gepost op: 2 juni 2014, 10:12:49 »
Wij hebben het ook zo gedaan Ukkie. Ik moest wel huilen, maar ik ben dan ook een zachtgekookt ei. Mijn man kon het ook niet drooghouden toen ik aan kwam lopen. Ik vond het echt een heel mooi, maar ook heel spannend moment.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Elkaar voor het eerst zien... Bij het altaar
« Reactie #10 Gepost op: 2 juni 2014, 13:15:45 »
Super tof plan!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards