collapse

Auteur Topic: Kirriemirrie is nu de vrouw van!  (gelezen 11793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Gepost op: 18 juni 2014, 23:03:25 »
Afgelopen maandag was het dan zover, na 2 jaar plannen, organiseren, annuleren en weer inplannen van onze grote dag was ik op 16 juni 2014 eindelijk de bruid.
Ik sliep bij mijn ouders, en K. sliep bij mijn schoonouders 2 deuren verder op. ( wij waren altijd buurjongen en buurmeisje voordat wij vriendje en vriendinnetje werden)
Rond 00:30 eindelijk in slaap gevallen op de bank en om 06:00 was ik alweer klaar wakker.

Mijn moeder maakte koffie en ik ging onze dochter even douchen die inmiddels ook wakker was geworden. Daarna samen even een broodje gegeten en toen ging ik mijn eigen haar en make-up doen. Ik was al hartstikke snel klaar dus ik kon mooi rustig aan doen.
Om 08:15 kwam de fotograaf, we hebben nog wat leuke foto's gemaakt van mijn jurk, van de kleine details en toen ging ik mijn jurk aantrekken.
Alles ging eigenlijk hartstikke soepel en snel dus ik kon vrij snel weer naar beneden zodat mijn vader mij ook kon bewonderen, hij was trots, ik zag het aan hem, een man van weinig woorden maar ik had van hem geen woorden nodig. Hij zegende op zijn manier nog onze dag met een kort gebed en ik gaf hem een kleine cadeautje, een sleutelhanger waar ik in had laten graveren dat hij altijd mijn eerste grote liefde zou zijn.

Toen moest ik wachten op K. de fotograaf was inmiddels 2 deuren verder gelopen naar hem toe om daar nog wat foto's te maken, en het wachten was dus op hem, ik wist al hoe hij eruit zou zijn, maar het moment dat hij aan kwam lopen was ik toch onder de indruk, mijn hemel wat is die jongen knap! Hij vond dat ik er ook mooi uit zag, ook hij is een man van weinig woorden maar van hem heb ik aan een blik al genoeg om te weten wat hij denkt, hij zei nog wel dat hij ook had bedacht dat ik er zo uit zou zien...dat had hij ook in zijn hoofd.

We gingen op pad naar het gemeentehuis, we werden keurig ontvangen door de ambtenaar en liepen langs de bezoekers van de publieksbalies van onze trouwkamer, omdat we een maandagochtend huwelijk gekozen hadden zou het een "sobere" ceremonie worden maar de ambtenaar had van ons telefoongesprek eerder die week toch een verhaal van bijna 45 minuten weten te maken, net iets te lang volgens onze dochter van 3, maar wel heel leuk en heel echt allemaal. Na de belangrijke vraag waren we dan eindelijk echt man en vrouw, we mochten zoenen en de ringen werden, na omkoping, aan ons gegeven door onze dochter. ( ze kon er schijnbaar nogal moeilijk afstand van doen ;-) )

De felicitaties van ouders volgde en we gingen naar buiten om wat foto's te maken met onze ouders (tevens getuigen) voor het gemeentehuis, daarna gingen wij door naar de door ons zorgvuldig uitgezochte foto locatie, na ongeveer 20 minuten rijden kwamen we aan bij het vervallen pand wat we hadden uitgezocht voor de gelegenheid en juist deze week had de gemeente besloten om een nieuw hekwerk te plaatsen om het terrein waardoor wij niet in het pand konden komen en ons hele foto plan dus in duigen viel, en dan...tja...dan maar even ergens een bakkie koffie halen en een nieuw plan bedenken, we hadden geen plan B voor regen of zo...want ja, deze locatie kon ook bij regen. Bij zo'n  heel schattig dorpsbakkertje zijn we gestopt, koffie, broodjes, langs de kant van de weg ergens tussen Elburg en Kampen stond een bruid, inclusief sluier koffie te drinken uit een ijsbeker en een bolletje kaas te eten. Toen spotte we een oude molen aan de overkant van de weg, dus daar maar heen gegaan, aangebeld bij het naastgelegen huis of we foto's mochten maken, en dat mocht! Onze dochter die sinds vorige week zindelijk is mocht even gebruik maken van het toilet. Uiteindelijk dus toch nog goede foto's kunnen maken (hopen we).

Toen terug naar huis, we hadden de hele middag voor ons zelf, en dat was heerlijk! Ik heb m'n spijkerbroek nog even aangedaan, nog even naar de supermarkt geweest en rond 16:00 mijn make-up bijgewerkt en mijn jurk weer aangetrokken. Om kwart voor 5 zouden we op de locatie zijn, alles zou daar klaar staan, maar helaas bleek dat niet helemaal het geval. Het springkussen was nog niet opgeblazen en stond op een totaal andere plek dan afgesproken, ons snoepbuffet was nog niet klaar gezet, dus dat snel met mijn ouders nog gedaan, de fotograaf kwam ook alweer binnen lopen en die heeft dus nog wat foto's van de details kunnen maken maar helaas door de vertraging hebben wij een aantal foto's niet meer kunnen maken waaronder de foto's van mij en K. in het springkussen en zo...maar goed...dat is gewoon jammer.
Onze gasten kwamen allemaal vrij snel binnen, de eerste ronde hapjes kwam de zaal in en ook dat was niet zoals afgesproken, hier iets van gezegd tegen de gastvrouw maar het is verder niet opgelost, ook jammer maar goed, mocht de pret verder niet drukken. We hebben gedanst, tattoo's geplakt, keihard meegezongen met paradise by the dashboard light en een top avond gehad. Iedereen heeft genoten van het snoepbuffet, van het diner, van de drank...het fotohoekje van een succes.

Om 22:00 was het afgelopen...eigenlijk te vroeg, maar ja, is het dat niet altijd? Iedereen was ook vrij snel vertrokken toen K. en ik er achter kwamen dat wij met mijn ouders meegereden waren, en die waren al met de kinderen naar huis, gelukkig had de man van mijn nichtje een bakkie teveel gehad, dus ik heb zijn sleutels gepakt (van een grote VW bus ) de spullen achterin gedaan en ik met jurk en al achter het stuur, eerst langs ons huis de spullen allemaal afzetten en toen naar hun huis, de bus nog keurig achteruit ingeparkeerd en toen onze dochter opgehaald bij mijn ouders thuis, en toen lekker samen naar huis. We waren gesloopt! Kapot ....ik weet nu waarom er meestal geen seks is in de huwelijksnacht!....het is gewoon onmenselijk!

De volgende ochtend heerlijk wakker kunnen worden als gezin, onze dochter bij ons in bed en lekker samen kunnen ontbijten. Wij zijn 's middags nog lekker gaan lunchen met z'n tweetjes en heerlijk nagenoten van die heerlijke dag die helemaal om ons draaide!

Het was een top dag, met een goed feestje en heerlijk eten maar bovenal ben ik nu getrouwd met de liefde van mijn leven en alleen al dat feitje maakt dat ik terug kijk op een enorm geslaagde dag! 

Helaas nog geen goede foto's terug gehad, dus hier moeten jullie het voor nu even mee doen!








geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2014, 23:10:24 »
Gefeliciteerd! Wat een super verhaal! En leuke foto's

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2014, 23:19:19 »
Gefeliciteerd! echt leuk! Leuke foto's ook! Fijn dat je alsnog zo'n mooie dag gehad hebt :)

MCwedding

  • Gast
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2014, 09:00:48 »
Gefeliciteerd!!

Fijn dat de dag zo goed is bevallen en de tegenslagen met de foto locatie toch goed is opgelost

Klinkt als een super dag

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2014, 10:48:58 »
Gefeliciteerd! En wat fijn dat jullie ondanks wat tegenslagen een geweldige dag hebben gehad!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2014, 10:54:03 »
Gefeliciteerd, fijn dat je een super dag gehad hebt. :)

Lietje88

  • Gast
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #6 Gepost op: 19 juni 2014, 13:14:47 »
Gefeliciteerd!! Leuk verslag, jullie zien er prachtig en stralend uit :applaus:

Riba

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1017
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #7 Gepost op: 19 juni 2014, 16:41:03 »
Gefeliciteerd! Heel veel geluk gewenst!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #8 Gepost op: 19 juni 2014, 18:26:40 »
Gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuke jurk!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #9 Gepost op: 19 juni 2014, 18:40:52 »
Gefeliciteerd en wat een leuke foto's!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #10 Gepost op: 19 juni 2014, 18:51:40 »
Gefeliciteerd! Wat goed dat je de kleine tegenslagen zo geweldig hebt getackeld! Ik vind je foto waarin je ballonnen vasthoudt heel erg stoer en gaaf, zeker met die stoere korte jurk!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #11 Gepost op: 20 juni 2014, 15:00:03 »
Gefeliciteerd!! Je zag er echt prachtig uit! Je man trouwens ook!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #12 Gepost op: 22 juni 2014, 19:58:06 »
Gefeliciteerd!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #13 Gepost op: 24 juni 2014, 20:13:54 »
Gefeliciteerd!!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #14 Gepost op: 25 juni 2014, 10:27:48 »
Gefeliciteerd :applaus: ondanks de tegenvallers hebben jullie zo te horen echt een super topdag gehad!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #15 Gepost op: 25 juni 2014, 17:40:43 »
Wat ben je mooooooi!!! Die foto met de ballonnen is super!!!!

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #16 Gepost op: 12 juli 2014, 15:52:08 »
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik vind deze foto's in ieder geval al wel helemaal geweldig en wat zagen jullie er mooi uit, hele unieke en mooie jurk ook!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kirriemirrie is nu de vrouw van!
« Reactie #17 Gepost op: 21 juli 2014, 09:41:20 »
Gefeliciteerd. De laatste 2 foto's zijn heel leuk. Die met de balonnen: top! En die allerlaatste: lekker gek. Houd er wel van!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards