collapse

Auteur Topic: Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!  (gelezen 14233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mamamikado

  • Gast
Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!
« Gepost op: 21 juni 2014, 20:39:29 »
Donderdag 19 juni kwam om half 4, na schooltijd, het zusje van onze oppas de haren vlechten van onze dochters. Eerst zou onze oppas het doen, maar zij kreeg woensdag te horen dat ze tot 20:00 uur moest werken....hmmmm. Wij zijn ondertussen bij onze locatie De Pannekoekenbakker gaan versierensamen met onze schoonzus (CM) en zwager. Om 18:00 uur reden we pas weg. Terwijl ik om 20:00 al bij de beautystudio moest zijn in Middelburg (zo'n 1 uur en 15 min. rijden) en ook de bloemen moesten nog gehaald worden. Deze zijn vlug gehaald door ons schoonzusje samen met onze dochters, terwijl wij alle logeerspullen in de auto legde van ons alle 5. Uiteindelijk, zonder te eten om klokslag 8 uur bij de beautystudio aangekomen, AS ging met onze dochters bij de grote gele M eten. Terwijl mijn handen, nagels en wenkbrauwen heerlijk weden gedaan, om half 10 werd ik door AS en mijn vader weer opgehaald.

De meiden waren inmiddels al bij mijn ouders, en de jongste lag al lekker te slapen met een panty over haar hoofd voor de vlechten. Bij mijn ouders nog een restje van ouders avondeten genomen, dochters in bed gelegd en afscheid genomen van AS, hij sliep bij zijn eigen ouders, weer een half uur terug. Gezellig (?!) nog met mijn ouders en oom en tante uit Canada, die ook bij mijn ouders logeerde, voetbal gekeken, toen was het voor mij ook tijd om te gaan slapen. Alleen dat slapen wilde niet lukken, dus nog geappt met AS en tegen half 2 viel ik toch in slaap.

Helaas lag ik om 6 uur alweer klaarwakker, nog wat gelegen om uiteindelijk om 7 uur toch maar uit mijn bed te gaan. Samen met mijn moeder mijn lingerie aangetrokken en wachten in ochtendjas op de styliste, precies half 8, we begonnen met het zetten van rkrullers in mijn haar en daarna de make up. Ondertussen kwam ook de fotograaf die meteen al allerlei foto's ging maken. Toen was het tijd om mijn jurk aan te trekken, in de garage van mijn ouders, dit was nl. De meest ruime ruimte net het beste lichttot grote vreugde van de fotograaf. Ze vond het geweldig, die mooie jurk, tussen allerlei rommel. Mijn moeder was zo zenuwachtig dat ze de jurk niet dicht kreeg. De styliste schoot ten hulp, samen was het ze gelukkig gelukt

Toen kwam er een appberichjtje, AS stond in de file! Dus dat werd wachten, in mijn uppie in de garage, ik hoorde steeds meer voetstappen heen en weer lopen in de gang, steeds meer stemmen buiten. Ik wilde nog niet de garage uit, want AS mocht mij als allereerste zien ;). Toen hoorde ik een brommend geluid, was hij het? Bleek het de vuilniswagen. Die werd eventjes vriendelijk verzocht eerst een ander stukje wijk te rijden, want AS zou er over 3 minuten zijn. Ding-dong....

Daar stond hij, wat was hij mooi! Wat vond hij mij mooi! We stapten samen met onze dochters de vw-bus en oppas de VW bus in, op naar onze eerste locatie, het strand van Dishoek, het waaide vrij hard, maar een hele mooie wolkenlucht, met ideaal fotografeerlicht, zo zijn we via de kustroute verder gereden en gefotografeerd, naar Renesse. Hier waren onze daggasten al getrakteerd op een heerlijke lunch met broodjes. Wij schoven hier rond 14:00 uur ook aan, even plassen en rond 14:30 uur op naar Abbenbroek, hier zouden wij om 15.30 uur ons ja-woord geven. Rond 15.20 uur reden we vlak angs het gemeentehuis, wat stonden daar al veel mensen te wachten. We besloten om via de andere kant het dorp in te rijden, want onze daggasten zijn na ons pas vertrokken, dus die waren nog niet bij het gemeentehuis. Halverwege het dorp gestopt voor nog een klein momentje met ons vijfjes, ik mijn lippen bijgewerkt, toen was het zover. Groot applaus, heel veel camera's, tranen bij de jongste door al die aandacht ;) wij werden door de ambtenaar meegenomen naar een  aparte kamer, zodat alle mensen konden gaan zitten, toen ging Belong to you aan van Eros Ramazotti en Anastacia en kwamen onze dochters, en wij binnen. Ambtenaar had er een leuk verhaal van gemaakt, waar onze dochters ook stuk voor stuk werden genoemd. Dit werd toen de middelste allemaal even te veel en barstte ook in tranen uit. Dus AS hield het ook niet meer droog. Lekker emo- gezinnetje dus ;) na het jawoord mocht de middelste de ringen brengen en deed de oudsten, na ook eerst even van alle spanning gehuild te hebben, een leuk, romantisch gedichtje opzeggen. Toen ging Kiss me aan, en mochten de aktes ondertekend worden, ook een kinderakte. Nadat wij van de jongste het trouwboekje en een mooie pen hadden ontvangen, mochten wij gaan staan en kwamen onder Alles is liefde iedereen ons feliciteren, incl. Een paar peuters van mijn werk, die een leuk cadeautje met werkjes van hun klasgenootjes hadden meegenomen. Buiten worden wij onthaald met bellenblaasbellen en nog een aantal foto's met de familie genomen.

Via onze straat, voor foto's bij ons voor de deur, lekker gegeten met de daggasten bij de Pannekoekenbakker. Ze hadden de zaal verder aangekleed met ananassen en kokosnoten, dus er was naast onze versieringen nog veel meer Tropische sferen aangebracht. Om 20.00 kwamen de eerste gasten. Wat was het druk! Wat zijn we verwend, maar gelukkig was het erg zonnig en konden we ook heerlijk buiten genieten. Om 21.45 maakte nog een Caribische brassband hun opwachting, waar ook alle genodigden bij betrokken werden, hierna ging iedereen langzaam naar huis, om half 12 was iedereen weg, wij gebroken, vlug de meeste dingen ingeladen, thuis uit de auto gegooid. Manlief en ik op naar de buren, daar zit een hotel ;) waar we heerlijk hebben geslapen. 'S ochtends kwamen de kinderen en mijn schoonouders samen met ons daar ontbijten. Morgen vertrekken we voor een paar daagjes weg.

Beetje lang verhaal, maar het was geweldig!
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2014, 13:50:10 door mamamikado »

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2014, 21:05:14 »
Hey Mamamikado, dat klinkt als een mooie dag! Heerlijk dat jullie 's avonds gewoon buiten konden genieten. Ben benieuwd naar de foto's, het klinkt alsof je tropische thema helemaal tot zijn recht is gekomen :) Waren de mensen ook verbaasd toen jullie in de VW-bus van de uitnodiging aan kwamen rijden of konden ze de link door alle pracht en praal niet meteen leggen? Lekker genieten van jullie 'vakantie'!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2014, 21:52:38 »
Gefeliciteerd Mamamikado! Klinkt als een dag zoals deze bedoeld was door jullie, dus perfect!! Ben benieuwd naar de foto's!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #3 Gepost op: 21 juni 2014, 22:22:03 »
Klinkt als een prachtige dag! Ben erg benieuwd naar de foto's! :D

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #4 Gepost op: 21 juni 2014, 23:28:32 »
Gefeliciteerd!!!
Zo te lezen hebben jullie een super mooie dag gehad!
Nu lekker genieten!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #5 Gepost op: 21 juni 2014, 23:33:50 »
Klinkt als een top dag! Nu lekker genieten samen, je hebt nu een man i.p.v. een vriend, en dat is best even wennen!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #6 Gepost op: 22 juni 2014, 02:32:57 »
Gefeliciteerd!

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #7 Gepost op: 22 juni 2014, 08:16:13 »
Gefeliciteerd!

Lietje88

  • Gast
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #8 Gepost op: 22 juni 2014, 10:28:54 »
Nogmaals van harte, leuk hier je hele verslag te lezen!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #9 Gepost op: 22 juni 2014, 19:59:35 »
Gefeliciteerd!

MCwedding

  • Gast
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #10 Gepost op: 23 juni 2014, 09:19:27 »
Klinkt als een topdag!

Gefeliciteerd!!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #11 Gepost op: 23 juni 2014, 09:58:15 »
Gefeliciteerd! haha prachtig toch zo'n emo familie op zo'n dag!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #12 Gepost op: 23 juni 2014, 10:52:11 »
Gefeliciteerd! Klinkt als een heerlijke dag, ik ben benieuwd naar de foto's!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #13 Gepost op: 23 juni 2014, 10:55:49 »
Klinkt geweldig! Gefeliciteerd.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd
« Reactie #14 Gepost op: 25 juni 2014, 10:23:18 »
Wat een super dag mamamikado :applaus:
Ben benieuwd naar de foto's!

En emo familie is niet erg, maakt het (vind ik) alleen maar mooier

mamamikado

  • Gast
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!
« Reactie #15 Gepost op: 25 juni 2014, 13:40:21 »
Pssst...heb foto's toegevoegd  :applaus: Zowel hieronder, als in mijn verslag, dus ff scrollen ;)

Gemaakt door een aantal van onze gasten ;)
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2014, 13:54:14 door mamamikado »

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!
« Reactie #16 Gepost op: 25 juni 2014, 14:25:07 »
Nog van harte gefeliciteerd! klinkt als een zeer geslaagde dag en jullie zagen er prachtige uit! En het VW busje (L) I love it

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!
« Reactie #17 Gepost op: 25 juni 2014, 14:31:41 »
Prachtig gezin zo zeg :D
Leuke jurkjes hebben jullie dochters aan!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!
« Reactie #18 Gepost op: 25 juni 2014, 14:42:44 »
Leuke foto's Mamamikado! En dat busje: super!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!
« Reactie #19 Gepost op: 27 juni 2014, 11:46:19 »
gefeliciteerd! En mega vet die bus!!

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!
« Reactie #20 Gepost op: 28 juni 2014, 10:21:19 »
Gefeliciteerd, inderdaad erg tof die bus!!

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!
« Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2014, 16:00:28 »
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een mooi stel en wat een prachtige dochters erbij. Wat lief dat ze zo emotioneel werden bij al die spannende en mooie momenten. Veel geluk voor het hele gezin!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mamamikado is 20 juni getrouwd - Nu met Foto's!!!
« Reactie #22 Gepost op: 21 juli 2014, 09:35:18 »
Wat een stralend gezin: mooi!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards