collapse

Auteur Topic: Spacekitten getrouwd! **foto's bijgevoegd**  (gelezen 8940 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Spacekitten getrouwd! **foto's bijgevoegd**
« Gepost op: 25 juni 2014, 10:08:36 »
Het heeft even geduurd voor mijn verslag er is :applaus: maar ik was heerlijk op huwelijksreis :biggrin:

Hieronder mijn dag!

Donderdag bleef mijn beste vriendin bij mij slapen en mijn nu AS was naar zijn ouders gegaan om daar te slapen.

Het duurde echt super lang voordat ik in slaap viel.
Maar gelukkig lukte het uiteindelijk wel. Vrijdag ochtend om half 8 ging de wekker, ikzelf was al om 7 uur wakker.
Na het wakker maken van mijn vriendin deden we op ons gemak een bakje koffie en een sigaretje. Na een fijne douche werd het wachten op de kapster die om half 10 zou komen. Gelukkig was ze er op tijd!
Mijn beste vriendin was nog even vlug panty's halen, dus toen ze terug kwam was ik al voorbereid om in de krullen gezet te worden. Langzaam aan druppelde de andere mensen binnen. De cm's, daarna mijn moeder en zus.

Het was tot 1 uur een hele relaxte sfeer. Daarna kwam het seintje dat mijn toen nog AS eraan kwam en moest ik snel mijn jurk en alles aan gaan doen. Even een stressmoment en een sigaret later stond ik klaar en was mijn lief ook gearriveerd.
Ik deed de deur open en was weer compleet over mijn oren verliefd toen ik hem zag, zo mooi in pak! We waren allebei eigenlijk vooral stomgeslagen door elkaar.
Na de eerste foto's thuis en natuurlijk even een moment voor ons 2e gingen we op weg naar het stadhuis! Daar aangekomen waren alle vrienden en familie er al en meteen werd er oplos geschoten met de camera's.
De fotograaf was er ook ondertussen. Bij stadhuis werd eerst iedereen op zijn plek gezet en kwamen wij op ons nummer naar binnen. De ceremonie was heel mooi. We hadden buiten elkaar wat over elkaar gezegd en dat vertelde de ambtenaar ook. Gelukkig hoefde ik alleen maar ja te zeggen want ik was zo emotioneel dat er niet meer uitkwam. Mijn moeder las net voor het tekenen nog een gedicht voor wat voor mijn doop was geschreven. Zo mooi!

Op het stadhuis nog foto's gemaakt en iedereen stond bellen te blazen :)
Na de ceremonie gingen we foto's op locatie maken. Tijdens de autorit hadden we champagne en onze cm's hadden een cd opgenomen (bridal radio) en die was hilarisch!
Na het maken van de foto's was het naar de feestlocatie. Heerlijk eten en het was super mooi versierd. Zo leuk al je diy terug te zien!!

Na het eten sneden we de super sized Bossche bol aan en was het tijd voor de speeches. Het was allemaal zo leuk en mooi gedaan!! Op het einde hield mijn man(!) nog een speech en mocht ik eindelijk aan iedereen ons 'oefen filmpje' voor de openingsdans zien (hierin proberen we verschillende stijlen, eindigend met een mislukte poging van de lift). En toen was het dansen, zingen en geinen met de glowsticks en wegwerpcamera's.

Het mooiste moment was dat mijn man en ik op ons echte nummer (metal) stonden te slowen en iedereen in een kring om ons heen stond.

Het was echt de dag van mijn dromen. Ik ben nog steeds emotioneel als ik er aan terug denk. Aan alle lieve woorden, mooie momenten en geweldige mensen die er waren.

Helaas moet ik even op de echte foto's wachten, dus 2 telefoon foto's in de tussentijd :)
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2014, 06:27:38 door Spacekitten »

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spacekitten al weer bijna 3 weken een mevrouw!
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2014, 11:07:55 »
Leuk om te lezen!! Klinkt ook weer als een onvergetelijke dag!!
DIY is inderdaad leuk om terug te zien!

MCwedding

  • Gast
Re: Spacekitten al weer bijna 3 weken een mevrouw!
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2014, 11:25:04 »
Leuk verslag om te lezen!

Jullie straalden helemaal!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Spacekitten al weer bijna 3 weken een mevrouw!
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2014, 13:16:06 »
Leuk verslag Spacekitten! En de dag klinkt zo heel relaxed en mooi!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spacekitten al weer bijna 3 weken een mevrouw!
« Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2014, 13:20:19 »
Klinkt als een heerlijke dag, gefeliciteerd!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Spacekitten al weer bijna 3 weken een mevrouw!
« Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2014, 13:30:29 »
Gefeliciteerd, SpaceKitten! Het klinkt al een heerlijk dag! Ik hoop dat jullie ook een heerlijke huwelijksreis hebben gehad :D

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Spacekitten getrouwd! **foto's bijgevoegd**
« Reactie #6 Gepost op: 8 juli 2014, 10:07:43 »
Aangezien ik ze niet in mijn begin post krijg gezet hier de foto's :)
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2014, 06:28:06 door Spacekitten »

Jorien26

  • Gast
Re: Spacekitten getrouwd! **foto's bijgevoegd**
« Reactie #7 Gepost op: 8 juli 2014, 10:14:29 »
wat kijken jullie heerlijk vrolijk :D Leuke jurk ook! Een keer wat anders

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: Spacekitten getrouwd! **foto's bijgevoegd**
« Reactie #8 Gepost op: 12 juli 2014, 15:50:37 »
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een leuk verhaal en jullie straalden echt helemaal, cute koppel :sleep: :biggrin:

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Spacekitten getrouwd! **foto's bijgevoegd**
« Reactie #9 Gepost op: 14 juli 2014, 11:16:57 »
dank lafarina :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards