collapse

Auteur Topic: MCwedding  (gelezen 11123 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MCwedding

  • Gast
MCwedding
« Gepost op: 18 juli 2014, 10:24:19 »
Zondag zou ik bij mijn moeder gaan slapen, daar was ik pas om half 12 ’s avonds.
We moesten nog de ballondecoratie maken voor de volgende dag.
Voor op de tafels tijdens het diner hadden we stof gekocht en moesten we alleen nog knippen.
Dat dachten mijn AS en ik tenminste, maar dat ging dus heel erg rafelen. Mijn schoonmoeder heeft toen nog 2 van de 4 lopers (van 8 meter) zitten omzomen op een naaimachine die ook nog een vast liep ze was rond half 1 pas klaar.
Ik was ontzettend moe en ben gelukkig naar mijn moeder gebracht rond 11 uur.
Daar moesten ook nog 2 ballonpilaren heen.

Natuurlijk niet kunnen slapen en vroeg weer wakker. Ben wel lekker in bed blijven liggen tot half 9.

Even gegeten, wat heel moeilijk ging en daarna douchen.
Om half 10 stond de visagiste op de stoep en ook de moeder en zus van mijn AS en de vriendin van zijn broer.

Toen begonnen met de make-up voor m’n schoonzusje, daarna mijn haar in de krullers gezet en mijn nagels gelakt. Daarna mijn moeder  en toen was het eindelijk tijd voor mij.
Om half 12 begonnen en om half 1 klaar, wachten tot 1 uur om eindelijk mijn jurk aan te trekken.

Om half 2 was ik klaar en hoorde ik mijn AS aankomen 
Eindelijk mocht ik naar beneden.... Wat zag hij er mooi uit!!!!

Toen ik beneden stond had ik wel een zakdoekje nodig.

Even in de gang gestaan met z’n tweeën en toen naar buiten om iedereen die er was te begroeten.
De gasten gingen vast vooruit naar de locatie en wij gingen in de tuin nog even foto’s maken.
Helaas ging het regenen en gingen we weer naar binnen. Even wat gedronken en toen maar naar de auto toe.

Gelukkig was het een klein buitje en is het de rest van de dag droog gebleven.
Een heel gedoe om in de auto te komen, maar het is gelukt 

Toen de andere kant op gereden dan we normaal doen, maar de Lamborgini was niet zo gemakkelijk te keren en we moesten ervoor zorgen dat mijn moeder en haar partner voor ons aan kwamen.

Heel rustig gereden (vooral voor de drempels) en veel reacties gehad onderweg.
Buschauffeur die gefeliciteerd gebaarde en mensen die foto’s wilden maken enz..

Bij de locatie aangekomen helaas nog wat problemen van het evenement van de dag ervoor 

Toen onder het poortje door naar onze gasten.... dat voelde echt heel speciaal, iedereen die staat te wachten voor jullie. Met moeite de traantjes binnen weten te houden.

Ja en toen moest ik weer de auto uit.... is gelukt maar moest wel 2 personen hebben die me hielpen 

Foto’s gemaakt natuurlijk door de gasten en fotograaf.... glas water... AS naar de wc....

En toen werd iedereen naar het prieeltje geleid en bleven mijn vader en ik over.

De muziek werd gestart en wij gingen over de rode loper.
Ik stond steeds op mijn jurk helaas, maar gelukkig ben ik niet gevallen.
Aangekomen bij het prieeltje gaf mijn vader me aan mijn AS met de tekst: Je mag d’r hebben.

Er stonden twee stoelen voor ons klaar waar we op mochten plaats nemen.
De ambtenaar begon haar verhaal, daarin verwerkt ons huiswerk : waarom wij met elkaar wilden trouwen.

Toen moesten we gaan staan en konden we elkaar het Ja-woord geven.
De ringen werden aangevlogen door Dexter een woestijnbuizerd.
Echt super gaaf!!

Elkaar de ringen gegeven en daarna het tekenen van de trouw akte.
We hadden voor de getuigen een pen met daarin hun naam en de datum laten graveren.
Na het tekenen het trouwboekje in ontvangst genomen en afgesloten.

Tijd voor de felicitaties, iedereen kwam naar ons toe om ons te feliciteren.
Daarna liepen we hand in hand de rode loper af door een zee van bellenblaas bubbels.
Aangekomen aan het eind kregen we een vruchtencocktail om te toosten met iedereen.

Hierna zijn we de foto’s gaan maken.

Na het maken van de foto’s van ons  samen en samen met de dag gasten was het tijd voor het eten.

2 Lange tafels in het zonnetje 
En toen moesten wij als eerste opscheppen, terwijl we dat meestal als laatste doen.

Lekker gegeten en van mijn moeder nog een boek gekregen waar alle dag gasten iets in hadden geschreven en foto’s hadden aangeleverd.

Daarna was het bijna tijd voor de taart en het feest, maar eerst “even” naar de wc.
Mijn moeder en schoonzusje waren mee, maar het ging niet heel makkelijk.

Goed ongeveer  een half uur verder kwam ik tegelijk met mijn man de wc weer uitgelopen, dat was echt grappig.

Samen naar de feestzaal en de gasten gedag zeggen die inmiddels aangekomen waren.

Taart aangesneden met z’n tweeën, was niet helemaal goed afgemeten :$ en was dus een behoorlijk stuk. Terwijl ik had gezegd dat ik eigenlijk niet zo veel trek meer had.

Na de taart was het tijd voor de openingsdans.
Het ging redelijk, alleen heel jammer dat ik steeds op m'n jurk ging staan.

Iedereen was erg verbaasd, mijn man heeft nooit gedanst.
Veel leuke reacties gehad daarop!

Daarna was het party time, alleen jammer dat de dansvloer niet zo gevuld was als we hadden gedacht.
Stoelen uit de naastgelegen bar in de danszaal gezet om toch de mensen een beetje bij elkaar te houden.
Rond half 11 kwamen de hapjes, toen heeft mijn man met zijn vrienden nog een dansstukje gedaan.
Daarna gingen de meeste mensen weg, omdat ze de volgende dag moesten werken.
Daarna kwamen dus nog 2 of 3 schalen met hapjes terwijl we nog maar met 13 man over waren 

Met mijn vader gedanst op: http://www.youtube.com/watch?v=XRuDQ6aYeD0 .

Elke dag zit dat nummer wel een paar keer in m'n hoofd en heb ik moeite om de traantjes binnen te houden :$

Rond half 1 hebben we met het overgebleven  clubje nog heliumballonnen opgelaten.
We hoorde de volgende dag van de broer van mijn man dat het eigenlijk niet mocht.

Daarna zijn man en ik naar het hotel gebracht door m'n vader.

Schoenen uit........ dat was het eerste dat we deden 
Daarna de speldjes uit m'n haar halen..... wat was dat nog lastig 
De curlies waren door mijn schoonzusje eruit gehaald en dat viel nog mee.

Daarna lekker slapen, we waren echt op!

Foto's van de fotograaf hebben we nog niet gekregen, maar hier alvast een voorproefje :)

Sorry voor het lange verhaal  :blush:

MCwedding

  • Gast
Re: MCwedding
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2014, 10:32:05 »
nog wat foto's

MCwedding

  • Gast
Re: MCwedding
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2014, 10:34:24 »
.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: MCwedding
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2014, 10:42:58 »
Wat een leuk verhaal en prachtige foto's. Ik vind die foto bij de trap echt ontroerend! Mooi hoor! Goed dat je je niet in de weg hebt laten zitten door je jurk! Gefeliciteerd!

Lietje88

  • Gast
Re: MCwedding
« Reactie #4 Gepost op: 19 juli 2014, 18:06:44 »
Gefeliciteerd!
En idd die trap foto... Prachtig!

steenboky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • Geslacht: Vrouw
Re: MCwedding
« Reactie #5 Gepost op: 20 juli 2014, 21:47:06 »
Heel mooi die trapfoto.
De emotie is zo mooi zichtbaar.
Het is ook net of die vloerbedekking speciaal was neergelegd voor de foto haha.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: MCwedding
« Reactie #6 Gepost op: 20 juli 2014, 23:30:49 »
Gefeliciteerd! Wat zagen jullie er stralend uit!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: MCwedding
« Reactie #7 Gepost op: 21 juli 2014, 09:27:48 »
Gefeliciteerd meid!

Die traploos is heel lief, maar de allereerste foto vind ik ook erg mooi: hij kijkt zo liefdevol naar je, heerlijk!

Jammer dat de dansvloer niet helemaal vol stond, maar dat hebben jullie goed opgelost. Lieve foto's!

MCwedding

  • Gast
Re: MCwedding
« Reactie #8 Gepost op: 24 juli 2014, 11:27:02 »
Gister de foto's van de fotograaf binnen gekregen.

Wat een feest moet zijn om te kijken, hebben wij ons alleen maar boos zitten maken.

De foto's waren niet scherp/gefocust op 1 persoon op de voorgrond en de rest was wazig.
Foto's waar we onze ogen dicht op hebben, waar we niet helemaal op staan.
Foto's die wel mooi zijn, zijn diagonaal gemaakt dus kunnen we niet gebruiken om neer te zetten of uit te vergroten op canvas.

Foto's van ons twee sta ik er vaak scherp op maar mijn man dan weer vaag of niet helemaal (mist een deel van z'n haar)

De foto's die mijn stiefvader heeft gemaakt zijn nog mooier dan die we van hem hebben gekregen  :cry: :cry: :cry:
Ook de foto's via mobiel zijn mooier :cry: :cry: :cry:

Had me zo verheugd op de foto's, maar voel me nu echt verdrietig en niet lekker.

Vooral omdat ik de fotograaf ken van vroeger.
De foto's op zijn website en die we vooraf hebben gezien waren wel mooi

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: MCwedding
« Reactie #9 Gepost op: 24 juli 2014, 11:34:29 »
Oh meid! Wat super de super naar voor jullie!!! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat jullie hier erg verdrietig van worden! Is het niet zo dat de bewerking van sommige foto's gewoon niet goed is gegaan en dat het misschien uiteindelijk nog wel meevalt? Heb je al met de fotograaf gesproken?

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: MCwedding
« Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2014, 11:38:42 »
Ai, dat is dan echt heel k* !

Wat raar dat het allemaal zo slecht is, zeker omdat de foto's op zijn site wel mooi waren. Wat gaan jullie nu doen? Het met hem bespreken oid?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: MCwedding
« Reactie #11 Gepost op: 24 juli 2014, 14:44:03 »
O wat vervelend zeg!

Heb je de fotograaf er al over gesproken? Zoals B_o_O al zegt: kan het niet een fout in het bewerken zijn? Hoop het heel erg voor jullie!

MCwedding

  • Gast
Re: MCwedding
« Reactie #12 Gepost op: 24 juli 2014, 16:05:54 »
Bedankt voor jullie reacties :)

Ik heb een e-mail gestuurd en gevraagd of we de onbewerkte foto's konden krijgen.

Nu afwachten wat we terug krijgen.


lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: MCwedding
« Reactie #13 Gepost op: 24 juli 2014, 22:07:38 »
Wat een leuk en volledig verhaal ;) hele lieve, emotionele foto's ook en wow die auto :o moooooi maar lijkt me super lastig in en uit komen met die prachtige jurk :biggrin:

Erg vervelend van de foto's, maar ook al ken je hem toch gewoon benoemen, hoor!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: MCwedding
« Reactie #14 Gepost op: 24 juli 2014, 23:03:35 »
Bedankt voor jullie reacties :)

Ik heb een e-mail gestuurd en gevraagd of we de onbewerkte foto's konden krijgen.

Nu afwachten wat we terug krijgen.



Oeh, dat s ook wel heel slim/subtiel! Kun je goed kijken of het alleen een bewerkfout is of niet

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: MCwedding
« Reactie #15 Gepost op: 25 juli 2014, 00:29:23 »
Oh wat enorm jammer dat de foto's niet zijn geworden zoals jullie graag zouden willen! Ik hoop met je mee dat het gewoon verkeerd bewerkt is!

steenboky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • Geslacht: Vrouw
Re: MCwedding
« Reactie #16 Gepost op: 25 juli 2014, 11:18:20 »
o wat balen zeg! echt een domper :cry:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards