collapse

Auteur Topic: Puzzel als gastenboek  (gelezen 9749 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gitje85

  • Gast
Puzzel als gastenboek
« Gepost op: 31 juli 2014, 15:51:11 »
Goedemiddag bruiden (en gommen??)

Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Brigitte en ik trouw op 19 september met mijn grote liefde Sander.
We trouwen in Harderwijk. (we wonen in Brabant :P)

Nu heb ik een vraag. Ik wil graag een puzzel gastenboek. Super leuk natuurlijk, bijvoorbeeld met een foto van ons erop. Dan haal ik alle stukjes met gezicht eruit, of die leg ik alvast "klaar" in de puzzel. Dan kunnen de gasten op de andere stukjes een boodschapje schrijven (zo voorkom je tekst op je wang haha)

Maar, ik heb leuke sites gezien waar je een fotopuzzel kan maken, maar een beetje mooi formaat (50x70cm) heeft al gauw 1000 stukjes, en dan zijn ze natuurlijk VEEL te klein voor mensen om nog iets op te kunnen schrijven... Nu heb ik bij Etsy een houden puzzel gezien maar die is gelijk 180 dollar.... vond ik ook een beetje overdreven.

Hebben jullie ideƫen? Of winkel suggesties? Ik hoor het heel graag! Alvast bedankt!

Gitje

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Puzzel als gastenboek
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2014, 16:15:09 »
Ik kan het even navragen. Mijn ouders hadden zo'n puzzel geregeld voor ons. Volgens mij uit Duitsland. Ik zoek het even na!

Gitje85

  • Gast
Re: Puzzel als gastenboek
« Reactie #2 Gepost op: 1 augustus 2014, 18:24:58 »
Ik kan het even navragen. Mijn ouders hadden zo'n puzzel geregeld voor ons. Volgens mij uit Duitsland. Ik zoek het even na!

Dank je wel!!,

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Puzzel als gastenboek
« Reactie #3 Gepost op: 3 augustus 2014, 11:19:12 »
Bij de Hema kun je dit ook laten maken.
http://foto-ontwerp.hema.nl/fotocadeaus/fotopuzzels

Gitje85

  • Gast
Re: Puzzel als gastenboek
« Reactie #4 Gepost op: 3 augustus 2014, 19:18:43 »
Bij de Hema kun je dit ook laten maken.
http://foto-ontwerp.hema.nl/fotocadeaus/fotopuzzels

Had ik gezien. Er zijn meerdereshops die dit doen. Alleen met het juiste formaat stukje is je puzzel heel klein. En wanneer je het juiste formaat hebt zijn de puzzelstukjes te klein om op te schrijven....
Dus dat is het probleem  :blink:

yfke

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
  • Geslacht: Vrouw
Re: Puzzel als gastenboek
« Reactie #5 Gepost op: 15 augustus 2014, 16:19:49 »
Alleen met het juiste formaat stukje is je puzzel heel klein. En wanneer je het juiste formaat hebt zijn de puzzelstukjes te klein om op te schrijven....
Dus dat is het probleem  :blink:
Misschien meerdere puzzels met grote stukken?



 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards