collapse

Auteur Topic: Fotohokje  (gelezen 21553 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Indy Smit

  • Gast
Fotohokje
« Gepost op: 25 augustus 2014, 16:45:07 »
Ik ben bezig met de voorbereidingen van mijn huwelijk en wij zouden graag een fotohokje op onze
trouwerij willen. Nu heb ik op internet gezocht en ben ik terecht gekomen bij www.fotobox.nl
De website ziet er verzorgd uit, maar heeft iemand toevallig ervaring met deze partij? Ik ben heel erg benieuwd!

Groetjes Indy
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2014, 11:21:09 door Indy Smit »

MD0101

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotohokje
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2014, 22:33:23 »
Geen ervaringen maar ik zoek dit altijd op Google. Gewoon "Ervaringen fotobox" of "Reviews fotobox" intypen!

veraaaatje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 7
Re: Fotohokje
« Reactie #2 Gepost op: 23 oktober 2014, 15:54:23 »
Hallo Indy,

Weet je ondertussen al meer hierover?
Wij vonden het ook wel leuk eruit zien, maar ik denk dat het wel duur is.
Heb je een idee wat de prijs hiervan is ongeveer?

Groeten,
Veraaaatje

JosjevanB

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Fotohokje
« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2014, 15:03:36 »
Beste Indy en Vera,

Ik ben het zelf twee keer tegen gekomen op een bruiloft en het was wel de hit van de avond. Maar daar hangt wel een prijskaartje aan (+/- 500 euro all in): Zo vond ik deze en is volgens mij betrouwbaar en goede kwaliteit aan de reviews te zien: http://hetfotohokje.nl/photobooth-huren/

Een leuk alternatief wat ik ook eerder zag is om mensen zelf foto's te laten maken met een polaroid camera. Vervolgens kunnen ze deze zelf inplakken in een boek en er wat bij schrijven. Je moet dan wel ergens een hoekje inrichten met voldoende licht en een leuke achtergrond.

Deze verhuren polaroid camera's met speciale bruilofts pakketten erbij, snorren, brillen en andere verkleed dingen.
En dan kun je al voor 25 euro klaar zijn! http://polaroidfun.nl/ Scheelt weer iets tov de 575 euro voor een hokje.

Heel veel plezier en succes met voorbereiden,

Groetjes

Josje

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Fotohokje
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2014, 15:17:20 »
Onze fotograaf gaat alle gasten voor ons op foto zetten, we mogen zelf met ideeën komen hoe. Dus bv een fotolijst of props die je ook bij zon fotobooth huurt.

De props kun je vrij gemakkelijkl zelf maken.

Veel succes met de voorbereidingen.

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Fotohokje
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2014, 15:30:01 »
Onze ceremoniemeesters hebben met pur een roze lijst gemaakt waarin al onze gasten met een polaroidcamera op de foto zijn gezet. Props hadden we voor minder dan 1 euro bij de Action gehaald. Vervolgens zijn de polaroids in een fotoalbum geplakt met daaronder een vakje tekst met daarin een leuke boodschap van de mensen op de foto. De ceremoniemeesters hebben de bladzijden bij een drukker in laten binden en nu hebben wij in onze ogen het leukste gastenboek :)

In de feestzaal hadden we onze eigen digitale camera aan een hawaislinger gehangen zodat hij kon rouleren maar we hem ten alle tijden terug konden vinden ;)

Rovanice

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
Re: Fotohokje
« Reactie #6 Gepost op: 6 december 2014, 19:40:55 »
Wat je misschien ook kunt doen is zelf een soort hokje maken met doeken of gordijnen en een camera op statief neerzetten. Hier een afstandsbediening aan verbinden en dan kunnen mensen zelf hun foto kunnen maken. Dan ben je wel een stuk goedkoper uit denk ik.

Dit had ik zelf ook als idee, ik denk dat ik gewoon iemand inhuur (een jongere) die daar dan de avond bij kan staan om het te begeleiden. Scheelt volgens mij een hoop geld ten opzichte van zo'n hokje!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotohokje
« Reactie #7 Gepost op: 6 januari 2015, 15:43:43 »
Wij hadden een amateur-fotograaf voor een klein bedrag en ook leuke props bij de action gekocht. De foto's zijn heel leuk geworden :)

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotohokje
« Reactie #8 Gepost op: 18 februari 2015, 15:36:49 »
Wij hebben het idee om zelf een fotobooth te maken door een hokje te bouwen en een ipad op een van de wanden te plakken met. Als je dan de camera aan de voorkant gebruikt kun je jezelf zien als je de foto maakt. Je hebt dan wel een afstandsbedieninkje nodig om de foto te maken, anders moet je steeds op het scherm drukken. Wel een nadeel dat die camera aan de voorkant minder goed is.
Ik weet niet of we dit ook echt gaan doen :P.

Nog meer mensen die op een of andere manier een photobooth gebouwd hebben?

Kaatje81

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Fotohokje
« Reactie #9 Gepost op: 29 augustus 2015, 22:35:13 »
Wij willen ook graag zo'n photobooth/fotohokje.... De prijzen zijn erg hoog. Zijn er al mensen die het zelf hebben gemaakt??

krullebol81

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Fotohokje
« Reactie #10 Gepost op: 10 april 2016, 20:42:03 »
Wij hebben via de fotodoosch een 'hokje' gehuurd voor onze bruiloft. Je kan als je dat wilt zelf de achtergrond kiezen nav je eigen ontwerp.

dumpsshop

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Fotohokje
« Reactie #11 Gepost op: 6 juni 2022, 12:30:50 »
Dear friends!
Welcome to my dumps shop : DUMPS.SERVICES
Tired of buying non working product? The best quality dumps,
first Lady in the new shop! Best product !
The best assortment! Best service! Waiting you !

Shop link WEB : http://dumps.services/
*******************************************

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards