collapse

Auteur Topic: biancatjuh's bruiloft  (gelezen 8382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
biancatjuh's bruiloft
« Gepost op: 18 september 2014, 21:00:25 »
Nou hier is dan mijn verslag van mijn bruiloft.
Na een nacht zeer goed geslapen te hebben, ben ik zo rond half 10 mijn bed uitgekomen. Degene die mijn haar en make-up deed zou pas om 12 uur komen, kon dus lekker rustig aan doen.
Heb toen gezellig ontbeten met mijn moeder en op dat moment had ik totaal geen last van zenuwen. Het ging allemaal zo relaxed op dat moment. En zo bleef het eigenlijk ook totdat ik moest gaan wachten op Fabian.
De kapster/visagiste stond mooi op tijd om kwart voor 12 al voor de deur. Dus terwijl ik nog een broodje naar binnen aan het werken was, werd mijn haar gedaan.

Toen mijn haar klaar was, heeft ze alvast een deel gedaan van de make-up. Toen dit klaar was, werd het haar van mijn moeder gedaan en kon ik ondertussen nog een keer mijn tandenpoetsen en verder opfrissen. Heb toen ook voorbereidingen getroffen voor het aantrekken van mijn jurk.
En ja toen kwam het spannende moment, paste mijn jurk nog steeds. Gelukkig was dit het geval, ondanks het feit dat mijn buik toch flink gegroeid was in een week tijd. Maar met wat kleine aanpassingen tijdens het dichtsnoeren, is mijn jurk dicht gegaan.

Om 14 uur was ik helemaal klaar en toen was het wachten op Fabian. Die toen een berichtje stuurde dat hij wat later zou zijn, want hij was de ringen vergeten( zucht)
Afbeelding
Dat was het moment dat de zenuwen kwamen, ondertussen kwam de fotografe, een vriendin van mij en mijn schoonouders met (pleeg)zwager. Na 3 kwartier te hebben moeten wachten kwam daar eindelijk de auto, en kwam Fabian. Toen was het snel even wat foto’s maken en daarna heel snel de auto in ( het regende toen heel hard).

Rond kwart voor 4 kwamen we op de locatie aan en mochten wij bij wijze van uitzondering met de auto tot aan de zaal rijden. Daar werden we via een zijingang naar binnen gesluisd en was het wachten totdat alle gasten zaten. Toen werd eerst Fabian naar binnengestuurd. Daarna was ik aan de beurt. En ja ik was heel zenuwachtig op dat moment.

Om 16 uur begon de ceremonie, en ik moet zeggen dat die compleet aan mij voorbij is gegaan. Voor mijn gevoel heeft die maar 5 minuten geduurd, was in werkelijkheid ongeveer 45 minuten. Dus wat er toen allemaal gezegd is, geen idee. We hebben in ieder geval allebei ja gezegd :D.

Wat mij wel is bij gebleven en ook altijd bij zal blijven is dat het de hele tijd geregend heeft, maar op het moment dat wij allebei ja hadden gezegd ging de zon schijnen. En omdat het toen droog bleef, konden we toch nog de duiven oplaten. Dus na de ceremonie moest iedereen naar buiten toe.


Na het duiven oplaten, was het tijd op de foto’s te maken. Eerst met ouders, broers/zussen en de neefjes.
Daarna zijn wij met de fotografe en onze partybegeleider van de locatie het park in gegaan om de rest van de foto’s te maken. En er zitten ook een paar hilarische tussen.

Na de foto’s was het nog aan mij of ik mijn jurk aan hield of dat ik mij om ging kleden. Ik voelde mij toen nog goed en had totaal geen last van mijn buik, dat ik het voor gekozen heb om mijn bruidsjurk aan te houden.
Zo rond half 7 waren wij weer terug in de zaal en hebben wij het buffet geopend. En toen kon het eten en drinken en praten beginnen.

Zo rond 22 uur waren de laatste gasten weg en konden wij onze spullen pakken om naar onze bruidsuite te gaan. Daar hebben wij heerlijk in de jacuzzi gelegen met een glaasje (alcoholvrije) champagne.
Ik heb die nacht daarna amper geslapen. Deels omdat het bed totaal niet lekker lag, maar ook van alle indrukken en een klein wezentje in mijn buik die even liet weten dat zij er ook nog bij was.

De volgende dag na ons ontbijt op bed, hebben we onze spullen ingepakt en in de auto geladen. En na het uitchecken zijn we nog even het park in geweest. Zo rond half 1 hebben we de laatste cadeaus opgehaald en zijn we naar huis gegaan.
Om vervolgens weer richting het huis van mijn moeder te gaan en vervolgens naar de begraafplaats om onze corsages naar mijn vader te brengen. Eenmaal op de begraafplaats kwamen bij mij alle emoties los en heb ik flink staan huilen.

De dinsdag na de bruiloft zijn wij voor 4 dagen naar berlijn geweest, daar hebben we heerlijk genoten. Om daarna weer over te zijn gegaan op de orde van de dag en voorbereidingen voor de baby.


junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: biancatjuh's bruiloft
« Reactie #1 Gepost op: 18 september 2014, 21:05:39 »
Klinkt als een heerlijke dag en jullie zagen er prachtig uit!
Mooi dat jullie de corsages naar het graf van je vader hebben gebracht.

Riba

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1017
Re: biancatjuh's bruiloft
« Reactie #2 Gepost op: 18 september 2014, 21:14:24 »
Nogmaals van harte gefeliciteerd biancatjuh! Prachtige foto!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: biancatjuh's bruiloft
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2014, 08:43:13 »
Gefeliciteerd! Mooi hoor! Hopelijk heb je het op film zodat je de 45 min kan naluisteren?!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards