collapse

Auteur Topic: Trouwen april/mei 2015  (gelezen 127175 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #100 Gepost op: 5 november 2014, 20:41:40 »
Ik ga duimen voor je jufrommelkont.

Hier gisteren muziek uitgezocht voor de kerkdienst.
Van een lijst van 50 nummers, teruggebracht naar 31 die wel geschikt zijn. Daar nu nog maar 7 van kiezen pfff.

Wat mijn vriendin betreft, ik laat het zo. Ze moet alleen niet meer uithalen, dan ligt ze eruit.
Zij wil wit, prima. Alleen zal ze zichzelf voor schut zetten, immers zal iedereen het zien.

Bruidsmeisje, jurkje is te groot en zal moeten ingenomen worden, dus daar ligt mijn kans en ga het benutten ook.

Stress schiet hier ook weer even in, toen ik me bedacht hoeveel decoratie ik nog moet maken.
Maar adem in, adem uit. Ik heb nog 4 maanden om het af te hebben.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #101 Gepost op: 12 november 2014, 09:06:40 »
 :applaus: :applaus:vandaag in ondertrouw  :biggrin:

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #102 Gepost op: 12 november 2014, 09:33:37 »
Veel plezier saphira! Speciaal moment :) maken jullie er een leuk dagje van?

Hier gisternacht gedroomd! Pff m'n jurk was veeeel te groot en zakte continue af. Ik liep de hele dag te hijsen. Nu al dromen, dat beloofd nog wat voor komend half jaar haha

Veroniqueje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #103 Gepost op: 12 november 2014, 15:32:42 »
Fijne dag Saphira!!! Begint al echt te worden dan hé.
Laat je even weten hoe het is? Ben ik wel benieuwd naar!

Ik heb het super druk gehad de afgelopen weken, dus heb af en toe gespiekt maar geen tijd gehad om iets te schrijven.

Hoe is het met de voorbereidingen bij jullie?

Ik heb net de ondertrouw vastgezet op 21 januari!
Afgelopen zondag zijn we bij een familielid geweest wat de kaart gaat ontwerpen, heel gaaf overigens! Net zoals mijn jurk, totaal niet wat ik in mijn hoofd had.

de 26e gaan we onze ringen 'passen', kijken of het in het echt is zoals we hadden gedacht.
We zitten nu binnen het half jaar, aaaah. Heb zin in de dag!! :)

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #104 Gepost op: 12 november 2014, 21:33:13 »
Spannend saphira! Laat even weten hoe het is geweest?

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #105 Gepost op: 13 november 2014, 06:09:27 »
Dank je wel allemaal.  Ondertrouw zelf stelt niet zo heel veel voor.  Het is meer voor je gevoel een belangrijk moment.  Het maakt het toch weer wat officiëler,   je moet je getuigen overleggen en je naam kiezen ( de man ook trouwens) en dan vooral betalen.  Meer is het niet,  maar voor je gevoel is dat zo anders. 
Daarna gezellig met zijn 2 naar Amsterdam geweest en daar heerlijk gegeten bij een argentijn. 

@ringen,  die zijn hier besteld,  we wachten nu nog op een telefoontje dat ze binnen zijn.  Ben zo benieuwd.  De ring die ik gepast had,  zat geen steentje in en dat zouden ze er speciaal in maken voor me. 

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #106 Gepost op: 19 november 2014, 09:37:42 »
Hoe is hoe is het met de voorbereidingen dames?
Hier de laatse dingetjes regelen voor dit jaar en dan gaan we in januari verder.
Ik krijg het de komende tijd erg druk met werken en de decembermaand,  dus we houden evem een stop.
Wat ikzelf ook wel erg fijn vind.

Nog wel een goed niews hier, mijn ex zat steeds dwars met mijn jongste en daardoor zag ik hem weinig, maar nu is er toch toe gezegd dat hij 2de kerstdag mag komen  :applaus:

Nu duimen dat het gewoon door gaat.....

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #107 Gepost op: 19 november 2014, 22:25:16 »
Hoi dames. Voorbereidingen gaan hier gestaag verder. Ik ben nu bezig met het maken van de kaarten. Zelf aan het snijden, plakken, en samenvoegen. Leuk om te doen.

En nog steeds niet uit over een kapper/visagist. :sleep:

Wat zal dat een fijn nieuws zijn saphira!

En nog even off-topic, ik heb volgende week dinsdag een sollicitatiegesprek :applaus:

Veroniqueje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #108 Gepost op: 24 november 2014, 20:40:30 »
Succes morgen Boeltje88!!

Wat mij betreft ben ik even on hold met alle voorbereidingen. Dat komt meer omdat we richting feestdagen gaan, druk op het werk is, we een puppie gaan krijgen na kerst, en we alles in januari weer op willen pakken en dan ook meteen concreet kunnen maken.
Geloof dat er nog genoeg te doen is, maar ach ben nu even in de relax modus (voor hoelang het duurt) en zie het wel.

Hoe is dat bij jullie?

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #109 Gepost op: 25 november 2014, 10:42:25 »
Succes vandaag boeltje.

Hier ook in de relaxmodus wat bruiloft betreft hoor. In januari gaan we er weer vol tegen aan. Nu veel te druk met werken, tot aan de kerst zeker, ik maak momenteel weken van 70 uur per week. Dus erg weinig tijd om voor te bereiden voor de bruiloft. Januari is een hele rustige maand, dus dan weer tijd genoeg.

Wel leuk een puppie, wat voor ras is het? Daar zitten wij ook aan te denken, maar dat zal pas na de bruiloft worden.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #110 Gepost op: 28 november 2014, 19:54:21 »
Helaas, ik ben het niet geworden. En weer verder op zoek...

Voor december alleen op de planning: kaarten afmaken (afwerking zoals een lintje/touwtje) en trouwringen uitzoeken :biggrin:. Owja en maar eens langs de kapper om een datum te prikken voor een proefkapsel en make-up.

Verder staat de voorbereiding hier ook wel tot januari op hold, pak voor AS is het eerste in het nieuwe jaar.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #111 Gepost op: 1 december 2014, 19:50:24 »
Wij zijn afgelopen vrijdag in ondertrouw gegaan. Krijgen nog een factuur thuis tegen de tijd dat we gaan trouwen. Stelde niet veel voor eigenlijk het ondertrouw. Daarna lekker een taartje gegeten :) Verder ook even op het gemakje doen. Hoofdje zit eventjes vol met andere dingen.

Rovanice

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #112 Gepost op: 6 december 2014, 17:35:56 »
Ik kom even het topic binnenvallen want ik ga 1 mei 2015 ook trouwen en ik vind het wel leuk om mee te kletsen! Ik ben op 31 oktober ten huwelijk gevraagd door mijn vriend en sindsdien is er een hoop op ons afgekomen. We wilden beide graag in het voorjaar trouwen dus dat heeft er wel voor gezorgd dat we op een korte termijn veel moeten regelen.

We hebben inmiddels al geregeld:
  • Het gemeentehuis
  • De feestzaal
  • De fotograaf
  • De jurk
  • Kapper
  • Visagist

Ik heb het geluk dat ik een kapper en een visagist als vriendin heb dus dat was snel geregeld :)
De jurk heb ik vorige week uitgezocht samen met schoonzussen en moeders. Het was een bijzondere ervaring en het is een echte prinsessenjurk geworden. Over the top met glitter en een enorme sleep, precies zoals dat bij mij past!

We hebben nog genoeg te doen maar dat komt vast helemaal goed. Ik zou het leuk vinden om hier mee te kletsen!
« Laatst bewerkt op: 6 december 2014, 17:38:50 door Rovanice »

Rovanice

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #113 Gepost op: 6 december 2014, 17:37:24 »
Veel plezier saphira! Speciaal moment :) maken jullie er een leuk dagje van?

Hier gisternacht gedroomd! Pff m'n jurk was veeeel te groot en zakte continue af. Ik liep de hele dag te hijsen. Nu al dromen, dat beloofd nog wat voor komend half jaar haha

Heftig soms he die dromen! Ik droomde van de week dat mijn vriend er vandoor ging, net nadat ik de jurk gekocht had. Zonder enige uitleg en contact, heb er heel de dag last van gehad  :blink:

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #114 Gepost op: 6 december 2014, 18:46:59 »
Wowie Rovanice, dat hebben jullie even in sneltreinvaart geregeld zeg! Welkom!

Fijn te horen dat ik niet de enige ben met van die rare dromen haha :biggrin:

Rovanice

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #115 Gepost op: 6 december 2014, 19:36:12 »
Wowie Rovanice, dat hebben jullie even in sneltreinvaart geregeld zeg! Welkom!

Fijn te horen dat ik niet de enige ben met van die rare dromen haha :biggrin:

Ja we moesten wel een beetje eigenlijk, toen ik in de winkel stond voor de jurk zeiden ze dat ik eigenlijk al te laat was. De jurk die ik uiteindelijk uitkoos zou half mei pas binnenkomen als ze hem moesten bestellen. Gelukkig was de jurk van mijn keuze precies mijn maat en hoefde hij alleen maar wat korter gemaakt te worden.

We hebben de afgelopen weken wel volgepland gestaan met afspraken met de zalen en fotografen haha :)

Maar die dromen zijn niet zo gek denk ik, je bent er zo intensief mee bezig dat je dat gaat verwerken in je slaap... Bizar soms  <_<

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #116 Gepost op: 7 december 2014, 21:11:06 »
Welkom Rovanice, 
Ik ben ook een 1mei bruidje. 
Jammer dat ze bij de bruidswinkel zo'n druk op je hebben gelegd,  want dat was echt niet nodig. 

Hier nog geen rare dromen,  ik hoop dat ik ze ook niet echt krijg. 

Rovanice

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #117 Gepost op: 8 december 2014, 21:55:30 »
Welkom Rovanice, 
Ik ben ook een 1mei bruidje. 
Jammer dat ze bij de bruidswinkel zo'n druk op je hebben gelegd,  want dat was echt niet nodig. 

Hier nog geen rare dromen,  ik hoop dat ik ze ook niet echt krijg.

Ja ik had het gezien inderdaad! Leuk hoor!

De druk valt wel mee, misschien dat ik het negatiever uitleg dan dat ik het bedoelde want zo hebben zij het niet aan mij overgebracht. Ze schrok alleen toen ik zei dat ik al zo "snel" ging trouwen en gaf aan dat ik wel wat laat was maar dat ze gingen kijken wat ze konden doen. Uiteindelijk was het met de gekozen jurk geen probleem, en anders was ik vast wel ergens terecht gekomen waar het geen probleem was. Ik ben daar nooit zo huiverig voor :)

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #118 Gepost op: 8 december 2014, 22:35:08 »
Welkom, Rovanice! Wat hebben jullie al veel geregeld in korte tijd.

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

1 mei 2015 saphira & AS
1 mei 2015 Rovanice & AS
8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
21 mei 2015 nana21 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS


Ik kruip ook weer eens onder mijn steen vandaan. Heb de laatste tijd wel continue meegelezen, maar had niets te melden dus niet gereageerd. Nu maar even een inhaalslag maken.

Saphira, jullie enveloppendoos is echt heel mooi geworden!

Joontje, geweldig dat jullie toch nog een mooie locatie hebben kunnen vinden. En helemaal mooi dat het dan weer op een andere manier juist weer heel mooi past. Het heeft gewoon zo moeten zijn ;)

Wij wilden eigenlijk op 1 december in ondertrouw gaan, maar we hebben nog steeds het kopie van het identiteitsbewijs van de getuige van AS niet, dus dat ging niet door :( Nog geen idee wanneer we het nu zullen doen..

Verder ben ik volop bezig geweest met het ontwerpen van onze trouwkaarten. Had op kaartje2go een heel leuk ontwerp gevonden, maar daar was het niet mogelijk om de achterkant te bewerken. Dus nu ben ik maar via een andere site die kaart aan het namaken :ph34r: Daar kon ik alleen geen vierkante kaartjes maken, maar uiteindelijk komt het allemaal toch beter uit op een liggende kaart. En we zullen nog eens veel goedkoper uitkomen ook, dus win-win!

Qua planning beginnen een aantal dingen nu toch wel echt te dringen, maar ondanks dat is er nog niet echt stress. Fotograaf en videograaf hebben we nog steeds niet geregeld. Ben nu een lijstje aan het maken met de belangrijke punten om ze wat makkelijker te kunnen vergelijken, want zie door de bomen het bos niet meer.
De ringen en het pak van AS moet ook nog naar gekeken worden, verwacht dat dat na de feestdagen wel zal gaan gebeuren.

Rare dromen zijn er hier ook heel veel de laatste tijd! Ik droom heel vaak over knallende ruzie met AS, terwijl we dat in 9,5 jaar samen nog nooit echt gehad hebben :blink: Kan het er dan ook echt even moeilijk mee hebben de dag erna, zo raar!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #119 Gepost op: 9 december 2014, 21:21:11 »
Hier ook weer eens een berichtje.  Aan de ene kant niet veel geregeld de laatste tijd, maar vandaag hadden we allebei het idee dat we toch is op moeten gaan schieten. Nog iets meer dan 4 maanden voor ons. Mijn gezondheid werkt alleen niet echt mee, dus dat is balen. Blijk galstenen te hebben en de pijn wordt per dag erger. Kan alleen hier in het ziekenhuis pas half januari geopereerd worden. Dus ben nu via de verzekering aan het kijken of ik ergens anders eerder geholpen wordt. Hopelijk kan ik volgende week al onder het mes.
Kleding van de bruidskinderen is zo goed als klaar. Zal de foto binnenkort eens in de mail gooien. Heb alleen nog een bolero nodig voor de meiden in de kleur ivoor/ecru. Had er besteld maar die zijn nog te licht bij mijn jurk. De jurkjes zijn trouwens rood geworden :):) Voor het bruidsjongentje is het een zwarte broek geworden, blouse in de kleur van mijn jurk en blouse AS en grijs gemêleerd colbert, erg gaaf! Schoentjes bestel ik iets van te voren ivm de maat.
Kaarten zijn zo goed als klaar. Twijfelen alleen nog even over een foto of 'ons' plaatje van het huwelijksaanzoek. Teksten zijn in ieder geval klaar.
Vrijdag bij een andere juwelier voor de ringen kijken. hebben al een goed idee wat we willen, weten alleen dat ze vanaf februari 1+1 gratis zijn. dus wil eigenlijk daarop wachten. levertijd is maximaal 4 weken dus dat moet lukken. 
Tijdens het ondertrouw iets leuks geregeld voor mijn papa. Het is niet mijn biologische vader, maar voor mij wel mijn papa. Zag er tegenop de naam van mijn biologische verwekker (hij krijgt de titel vader niet eens van me) te horen, veel mensen weten niet eens hoe het zit. Maar ze maken een voorleesakte en lezen dan de naam van mijn papa op :) Hij geeft mij ook weg, dus denk dat het een emotioneel moment wordt.
Gisteren mijn lijstje door moeten geven voor mijn vrijgezellenfeest, erg benieuwd!
Het raakt me de laatste tijd erg hoe mensen bezig zijn met mijn huwelijk. Mensen die mij hebben zien opgroeien die al vrij hebben gevraagd om bij het huwelijk aanwezig te zijn. Bij ons mag iedereen komen kijken bij het huwelijk, dus ben erg benieuwd! Zo mooi om te zien hoe iedereen mee leeft!
Afgelopen weekend gaan kijken bij ons trouwvervoer, de amerikaanse schoolbus! Ik ben verliefd! ;) Nu hopen dat hij de binnenplaats bij onze trouwlocatie op kan, dat zou perfect zijn!
binnenkort kijken voor de ballondecoratie voor de feestlocatie. Hebben besloten dat we een ringenboek willen ipv kussentje. En in de vakantie de proeftaart maken. Eigenlijk toch weer veel gedaan de laatste tijd! Over 4 maanden zit ik denk ik in de stress, dan is het nog 8 dagen!

Leuk om jullie vorderingen allemaal te lezen! En welkom nieuw bruidje!!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #120 Gepost op: 9 december 2014, 22:02:16 »
Jeetje dat is echt heel vervelend voor je, of beter gezegd erg pijnnlijk. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen.

De bruidskindjes zullen er prachtig uitzien, wat een mooie kleuren.

Vervelend zeg jasmine van je getuigen, ikhoop dat het snel geregeld is en jullie als nog deze maand in ondertrouw kunnen.

Hier niet veel gedaan, dan alleen onze bruiloftsite geupdate en de adressen gecontroleerd. 
Vrijgezellenfeest voor as zijn ze al over bezig, en vooral vissen bij ons naar details zoals hoe het aanzoek ging enz.
Voor mij geen vrijgezellen feest, er wordt niets geregeld.


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #121 Gepost op: 17 december 2014, 16:06:29 »
@saphira, wil je zelf geen vrijgezellenfeest of wordt er gewoon niets aan gedaan? Wij krijgen allebei een vrijgezellenfeest, hebben onze lijstjes al door moeten geven.

Over 4 maanden is mijn trouwdag!!!  :applaus: :applaus: :applaus:

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #122 Gepost op: 17 december 2014, 18:15:37 »
Er wordt niets aan gedaan jufrommelkont. Bij mijn as wel, daar zijn ze al vollop aan het plannen.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #123 Gepost op: 18 december 2014, 18:20:12 »
Jammer dat er niets aan gedaan wordt saphira.. wordt er ook niet strikt geheim iets geregeld?

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #124 Gepost op: 18 december 2014, 18:34:53 »
Nee, helemaal niets. Bij as is al om een lijstje gevraagd en bij mij totaal niets.  En als er al iets in het geheim geregeld wordt, dan is dat door personen die ik niet erbij wil hebben.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards