collapse

Auteur Topic: Trouwen april/mei 2015  (gelezen 127174 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #150 Gepost op: 20 januari 2015, 17:33:24 »
 :jawdrop: :jawdrop: Wat een rare houding van je getuigen, ik zou haar ook ontslaan! Zou ook mijn twijfels hebben aan de vriendschap. Hopelijk vind je een nieuwe getuigen, maar met 3 getuigen mag je ook trouwen. Of wil je er zelf graag 4? Zal ik anders even mijn handtekening komen zetten ;)

Gelukkig staat er veel op de lijst waar we al mee bezig zijn, maar het moet nog wel even gedaan worden. en als dat met zoveel is, is het ineens echt veel.. Ach, nu met het draaiboek bezig. Werken jullie dit helemaal uit? Ik wil eigenlijk een soort blokkenschema maken zodat iedereen weet wat hij wanneer moet doen.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #151 Gepost op: 20 januari 2015, 17:43:43 »
Lief van je, je bent evengoed welkom hoor.

Ik werk het helemaal uit, via theperfectwedding.nl kun je online heel makkelijk een draaiboek maken en uoitwerken, wat nog heel overzichtelijk is. Je kunt het dan mailen, naar de personen die het moeten hebben of printen.


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #152 Gepost op: 20 januari 2015, 19:45:01 »
Daar heb ik hem ook eerst opgemaakt, maar wat ik lastig vond is dat ik niet voor 7 uur smorgens kon plannen, en ik het overzicht per persoon niet had, vandaar mijn 'blokkenschema'

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #153 Gepost op: 20 januari 2015, 20:55:09 »
Ja dat snap ik, ik stuur gewoon alles naar iedereen en dan met marker aanstrepen wat voor die persoon van belang is.
Ach zo heeft iedereen zijn eigen systeem, het gaat er immers om wat voor jou werkt.

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #154 Gepost op: 21 januari 2015, 16:52:12 »
Wat een houding zeg, die verdient het niet eens om getuigen te zijn.
Als ze nu al een passessie kan verpesten, dan staat je op je trouwdag ook nog wel wat te wachten vermoed ik!

Goede keuze, ik had haar ook van m'n lijstje afgehaald als het mij was overkomen.

Zijn hier nog bruidjes die een speciale opemingsdans gaan instuderen samen met je aanstaande?


Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #155 Gepost op: 21 januari 2015, 20:07:58 »
Zo dacht ik dus ook. Weg ermee.

Wij studeren onze eigen openingsdans in. We zijn beide ervaren dansers en er wordt een salsa verwacht, maar we hebben een aangepaste engelse wals met eigen cheografie.

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #156 Gepost op: 21 januari 2015, 23:43:15 »
Haha, dat is een verrassing dan inderdaad!

Mijn aanstaande en ik hebben in het verleden ook beide gedanst, maar niet samen dus we gaan sowieso nog een paar lesjes samen doen en ik twijfel nog over de rest..... Wel of geen aparte openingsdans....

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #157 Gepost op: 22 januari 2015, 11:36:50 »
Wij weten nog niet wat we doen met de openingsdans. Niemand verwacht van mijn AS dat hij danst, dus alles behalve schuifelen is al een verrassing. Wil eigenlijk graag een jive :)

Gisteren een mailtje gekregen van mijn visagist. Had haar datums gestuurd voor de proefmakeup. Maar kreeg de reactie dat ze het toch niet zag zitten. Ze kwakkelt veel met haar gezondheid dus kon me niet garanderen er te kunnen zijn. Fijn dat ze het nu al aangeeft, maar baal wel even flink! Nu een keuze maken, of opzoek naar een ander of het zelf doen. Ben handig met makeup en krijg er vaak complimenten over, maar vond het juist zo fijn op die dag het te laten doen.. dilemma!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #158 Gepost op: 23 januari 2015, 11:33:09 »
Ik zou persoonlijk kiezen voor laten doen. Je trouwdag is toch heel speciaal. En jezelf dan laten verwennen, vind ik wel .goed

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #159 Gepost op: 24 januari 2015, 13:53:35 »
Ja dat heeft ook wel mijn voorkeur hoor, dus nu kijken of ik iemand kan vinden.
Had gisteren even mijn trouwdip... Snapte even niet meer waarom we er ook alweer een groot feest bij wilden en t duizelde even met wat het allemaal kost.. Gelukkig is die dip nu over, AS zei dat hij het ervoor over had en iedereen mag zien hoe gelukkig wij samen zijn :)

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #160 Gepost op: 28 januari 2015, 15:04:33 »
Nou hier een grote dip, heb er ff helemaal geen zin meer in om te trouwen.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #161 Gepost op: 28 januari 2015, 18:56:57 »
Hoe komt het saphira?

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #162 Gepost op: 28 januari 2015, 19:24:12 »
eerst dus al een getuigen die dwars lag, nu ook nog eens een bruidsmeisje. Of beter gezegd haar moeder!
Ik had al het jurkje van haar keuze betaald, maar nu werd ook nog ff geist dat ik een kapper ging regelen voor dochter lief, zodat het haar ingevlochten kpon worden.
En ze kon toch wel met mij mee naar de kapper? Ja tuurlijk joh, ik ben gekke nhenkie. Ik betaal en regel alles wel, daar heb ik genoeg tijd voor, als ik om 8 uur zelf al bij de kapper dien te zijn.  Oh en of ze de jurk na de tijd wel thuis kon hebben, dan kon ze het nog aan als verkleed kleding.  Ja daaag.

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #163 Gepost op: 28 januari 2015, 19:28:02 »
Oei, dat klinkt allemaal niet goed. Misschien wel de tijd van het jaar?

Kom op dames, de mooiste dag van onze leven, we moeten genieten en juist genieten van de kleine dingen die de voorbereidingen met ons kunnen doen.

We hebben zo allemaal onze tegens , sommige nog minder leuk als de andere, maar we laten onze dag toch niet door iemand of iets verpesten.

@saphira, kom op meid! Hoop niet dat het iets ernstigs is.
@jufrommelkont, dat geld zal ik ook maar niet te lang over na denken..  :blink: als ik toch ga bedenken wat ik/wij daar allemaal van zouden kunnen doen.

Gisteren jurk weer gepast!!! Zo goed als af is hij en hij is geweldiggggg. Alleen de details moeten nog afgewerkt worden, maar kan al een aardige voorstelling van mijn jurk maken. (Ik heb hem laten maken door een bruidcopeuse)

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #164 Gepost op: 28 januari 2015, 19:31:03 »
@saphira, je had dus al een reactie geplaatst toen ik aan het typen was. Mensen die denken dingen te kunnen bepalen van jou dag zijn verschrikkelijk. Ze hebben niks te willen, het is JOU dag. Ze mag blij zijn dat jij haar al aankleed, als jij vind dat de haren niet door een kapster verzorgt hoeft te worden, hoef dat toch ook niet. Wil moeders dit wel, dan moet ze dat maar lekker zelf doen.


Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #165 Gepost op: 28 januari 2015, 19:33:34 »
@ Saphira; wat heb je erop gezegd tegen die moeder? Je kan misschien wel een kapper regelen voor haar dochter of dat ze inderdaad naar jouw kapper gaat, maar dat wil toch niet zeggen dat jij dat ook moet betalen? Wat een onzin. En over haar jurkje willen houden, wil je het anders weer verkopen? Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat ze deze wil houden... Ik krijg ook de grootste ruzie met mijn dochters als ik hun jurkjes zou willen verkopen. En anders... Het is graag of helemaal niet. Al pak je daar je bruidsmeisje waarschijnlijk het meest mee...

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #166 Gepost op: 28 januari 2015, 19:55:07 »
Het lag allang in mijn bedoeling om het haar te geven na de dag, maar omdat het gisteren zo geeist werd, nadat ik alles kreeg te horen, schoot het me echt in het verkeerde keelgat. Wat moet ik met zon jurkje? Ik heb zelf geen kinderen en die komen er ook niet.  Maar gewoon de manier waarop. 
Ik bedoel 2 vlechtjes in het haar maken is toch niet zoveel werk dat er een kapper aan te pas moet komen?  Ze regelt het zelf maar, en ja het meisje wordt de dupe ervan, maar als ze het niet meer mag zijn, is dat moederes keuze. Ik ga haar niet dat aan doen.  Maar moeders moet wel realizeren dat ik de bruiloft heb zoals wij het willen en niet zoals zij het wil, zij heeft haar kans gehad.

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #167 Gepost op: 28 januari 2015, 23:07:25 »
Verschrikkelijk zeg, maar kop op!
Op de dag zelf zal het allemaal wel meevallen en komt alles op z'n pootjes terecht.

Ik heb het ook mijn nichtje, die is bruidsmeisje, maar ik denk dat ik haar haar wel laat doen door de kapster die aan huis komt en dat betaal, maar dit moet een vrije keuze zijn en zodra mensen iets gaan opleggen ben ik er ook klaar mee.

Zo heeft m'n schoonmoeder ook veroorzaakt dat ze niet uitgenodigd is met haar man en de zus van m'n aanstaande ook niet met haar gezin.
Ik verwacht stiekem wel, of ik hou er rekening mee dat ze gaan proberen erbij te zijn op de dag zelf.
Dat ze bij de trouwlocatie staan ofzo en proberen of ze mee naar binnen kunnen of stennis gaan schoppen, maar hopelijk laten ze het niet zo ver komen!

Het is onze trouwdag en niemand gaat ons vertellen hoe wij deze moeten invullen!

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #168 Gepost op: 29 januari 2015, 00:07:14 »
Wow, Saphira, wat brutaal! Ik zou het al een eer vinden als mijn dochter bruidsmeisje mocht zijn. Zou het niet in mijn hoofd halen dat soort dingen te verwachten, laat staan het opeisen! Ik snap dat je op je strepen ging staan! Hier is naast mijn dochter haar nicht ook bruidsmeisje, maar hier is het eerder tegenovergesteld. Haar moeder (schoonzus) gaat er vanuit dat ze alles zelf moet betalen, ze weet nog niet eens dat ze de jurk van ons zal krijgen. Zo hoort het toch ook?
Ik maak zelf altijd, volgens haar juf, hele kunstwerken van mijn dochters haar. Maar kan me wel voorstellen dat moeders die hier minder handig in zijn dit liever door een kapster laten doen voor zo'n grote dag, dan wil je toch iets bijzonders. Maar hoe haal je het in je hoofd dat te eisen van het bruidspaar?

Hier ook een AS die lijkt te denken dat alles vanzelf wel op zijn plek valt. Vorige week leek hij dan eindelijk in te zien dat er van alles nog moet gebeuren. Had hij eindelijk afgesproken voor een pak te gaan kijken met schoonmoeder, kwam die weer in het ziekenhuis terecht :( Ze heeft een gigantische cyste in haar buik en het was even spannend of deze kwaadaardig zou kunnen zijn, maar gelukkig ziet het er goed uit. De bruiloft stond hier wel even op losse schroeven, maar gelukkig kunnen we weer aan het plannen!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #169 Gepost op: 29 januari 2015, 19:33:21 »
Pfff... Wat een gedoe allemaal dames, laten we idd niet vergeten dat het JULLIE dag is, weet hier ook dat het moeilijk is. Lieten de proefdruk aan schoonmoeder zien, die vond hem druk. Heb hem gelijk besteld zodat AS niet gaat twijfelen en het bij zijn ma goed wil doen, hihi.. Zaterdag komen ze als het goed is binnen! AS heeft het ineens heet onder zijn voeten, en bedenkt zich ineens wat er allemaal nog moet gebeuren. Tja.. Gelukkig voor hem trouwt hij met mij en loopt alles volgens planning ;) Hebben trouwens toch besloten om op dansles te gaan, enkele privelessen is toch wel fijn..

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #170 Gepost op: 31 januari 2015, 12:07:51 »
Hier ook even een *#*$&#( moment.... Kaarten zouden vandaag binnenkomen, dus net kwam de postbode, ik blij! Zitten er alleen de kaarten in van de daggasten.......  :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: Mis dus gewoon 80 kaarten!! En je raadt het al... bedrijf is vandaag natuurlijk niet bereikbaar! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #171 Gepost op: 1 februari 2015, 02:53:51 »
Dat is balen van de kaarten jufrommelkont, maar gelukkig heb je nog genoeg tijd.

We zijn er eindelijk uit, wat betreft onze huwelijksreis!
Eerst plannen gehad voor een rondreis Florida en erna een aantal dagen Bahama's, maar dit was een behoorlijk druk programma en aangezien er na onze huwelijksreis een zware periode aan zal breken als we beginnen aan ivf, hebben we gekozen voor een rust vakantie.

We hebben onze huwelijksreis geboekt, of anders gezegd... Mijn ouders hebben dat gedaan want we krijgen een droomreis naar de Malediven van hen! :applaus:

Heerlijk een huisje op het strand, all inclusive en 9 dagen lang, niet anders dan mijn eigen kersverse man om me heen en daar nog eens op de foto met onze trouwkleding!

Ik kan niet wachten.....

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #172 Gepost op: 1 februari 2015, 14:27:17 »
Ow dat klinkt heerlijk Senty!

Willen de kaarten over 3 weken op de post doen, dus ga er wel vanuit ze voor die tijd te hebben iig!

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #173 Gepost op: 2 februari 2015, 17:05:03 »
Ik kan wel janken!

Vandaag zit het totaal niet mee! We hadden de beste fotograaf die er maar te vinden was hier in de buurt en daarbij ook nog eens super met kinderen. We maken al jaren onze gezinsfoto bij haar en ti's werkelijk prachtig en nooit standaard.

Hetgeen wat mijn nachtmerries waarheid maakt, is dat deze fotograaf vandaag afgebeld heeft. Het stond al vanaf vorig jaar mei vast!!  :cry: :cry:

Dusssss, nu heeeel snel op zoek naar een goede fotograaf die daarbij nog eens goed is met kinderen...

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #174 Gepost op: 2 februari 2015, 17:16:12 »
Dat is balen Joontje!! Weet niet waar je precies woont, maar trouwdaginbeeld is een aanrader! Dat worden onze fotografen, doen ook kinderfotografie, dus goed met kids! Ze fotografen trouwens in heel nederland!

Krijg morgen alsnog het 2e pakketje binnen met de kaarten! Nu de gastenlijst nog definitief maken en dan kunnen de kaarten op de post!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards