collapse

Auteur Topic: Trouwen Juli 2015  (gelezen 13868 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen Juli 2015
« Gepost op: 30 december 2014, 23:20:15 »
Dag lieve Juli 2015-bruiden,

Ik heb me een tijdje geleden voorgesteld in het Juni 2015 topic, maar helaas is door omstandigheden onze datum verschoven. Hij staat nu definitief vast op 24-07-2015.

Wij hebben de trouwlocactie, diner en feestlocatie vast staan.
De DJ is geboekt, de fotograaf heeft een rood kruis in zijn agenda en ook de taart staat vast.

Wanneer gaan jullie trouwen en hoe ver zijn jullie met de planning?

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2015, 15:47:43 »
wij gaan ook in juli trouwen.
Wij zijn pas 3 weken bezig met de voorbereiding maar zijn wel al een heel eind.
Jurk is gekocht, gemeentehuis is besproken, maandag afspraak bij de feestlocatie om het laatste gedeelte door te bespreken en dan staat die ook vast. Fotograaf al geregeld. kapster/visagie al geregeld.
We zijn druk bezig geweest in 3 weken. Nu focussen we ons voornamelijk op de auto en de ringen.

Pieny

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2015, 23:19:11 »
Hallo juli2015-bruidjes,
juli wordt dé maand om te trouwen in 2015 ;-)
Onze grote dag staat gepland op 10 juli...
Gr.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #3 Gepost op: 3 februari 2015, 06:44:28 »
gezellig pieny dezelfde dag als dat wij gaan trouwen. Al veel geregeld?

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2015, 23:49:02 »
Wat leuk! Wij lopen momenteel even vast.
We kunnen geen keuze maken wat betreft de muziek tijdens de ceremonie en ook de voor de uitnodigingen is veel te veel keuze.
Ik vind de 'grote' dingen veel makkelijker dan de afwerking / details. Ligt dat aan mij of vinden jullie dat ook moeilijker?

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #5 Gepost op: 4 februari 2015, 06:46:07 »
wij zijn nog niet bezig met de details. Hebben maandag net de locatie getekent. vrijdag gaan we kijken voor trouwauto. 14 feb gaan we kijken voor trouwkaarten. Al hebben we wel op de site gekeken en al een paar leuke gezien. Liedjes uitzoeken gaat ook nog lastig worden denk ik. Ergens die dag wil ik het nummer van robbie williams, angels laten draaien. Ik ben helemaal gek op dat nummer. Mijn kat heet ook angel en ik vind het jammer dat ik geen foto met haar in mijn jurk kan maken maar ben te bang voor haar nageltjes.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #6 Gepost op: 22 februari 2015, 10:13:11 »
En, is het gelukt met de trouwkaarten?
Wok hebben gister gekeken en vinden beiden het kraftpapier erg mooi en past erg goed bij de stijl van de dag.
Maar die kaarten vind ik allemaal erg simpel dus we zijn er nog niet uit hihi.

Vandaag gaan we op pad voor trouwringen. Wij hechten daar niet zo veel waarde aan en AS wil niet eens een ring. Hij heeft hele dikke knokkels maar wel hele smalle vingers waardoor de ring altijd te groot zal zijn. Waarschijnlijk neemt hij een simpele ring, just for the moment en hangt hem daarna aan zijn sleutelbos.
Hebben jullie wel al de ringen?

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #7 Gepost op: 22 februari 2015, 15:35:07 »
bij ons is het gelukt met de kaarten. We hebben een kaart die past bij ons thema (strand). Of althans we willen wat strandtinten erin aanbrengen. Wij hebben elkaar ontmoet in curacao en ik bentenhuwelijk gevraagd op het strand van costa rica en we willen dat toch een beetje terug laten komen.

ringen zijn bij ons nog een lastig probleem. Die we mooi vinden zijn telkens te duur. We hebben een offerte liggen voor ringen die we zelf ontworpen hebben en waarbij we ook mee mogen helpen met maken. Maar we willen nog even hier in de stad kijken of we niks anders vinden. Ik shcrok een beetje van de prijs van de ringen maar ja je draagt ze wel de rest van je leven. Mijn vriend is op zich ook al tevreden met titanium ofzo. Ik wil wel graag goud. en het liefste wil ik de trouwring van mijn moeder erin verwerken.

Hier een heel eind met de voorbereiding. Vandaag een klem voorin de haren gekocht en mijn schoenen (online) hopelijk gaan ze passen maar de prijs was een stuk gunstiger dan in de winkel. Nog 4.5 maand ik kijk er echt naar uit.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #8 Gepost op: 22 februari 2015, 20:16:42 »
Super! Welke datum gaan jullie exact trouwen?
Heb je echte trouwschoenen besteld, of geen een leuke pump o.i.d?
Ik wil namelijk een paar hele gave hoge pumps maar ik vind de echte trouwschoenen te truttig.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #9 Gepost op: 23 februari 2015, 06:51:30 »
wij gaan 10 juli trouwen.
Ik heb gewoon trouwschoenen besteld. Ik wilde eerst ook pumps in een kleurtje ofzo eronder maar in mijn jurk zit ook al kleur word dan teveel van het goede.

http://www.dressfirst.nl/Vrouwen-Satijn-Cone-Heel-Closed-Toe-Pumps-Met-Strass-047036485-g36485 dit zijn de mijne maar voor jou te tuttig. Op die site hebben ze ook hele leuke gekleurde schoenen.

Moeten jullie nog veel regelen voor de bruiloft. Bij ons gaat het best snel we zijn een maand bijna dagelijks mee bezig geweest maar hebben nu toch wel bijna alles geregeld op de ringen na.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #10 Gepost op: 23 februari 2015, 15:03:28 »
Leuke schoenen, maar voor mij inderdaad te tuttig  :biggrin:
Ik wil geen gekleurde schoenen, gewoon hetzelfde als mijn jurk.
Wil gewoon een stoere pump met plateau en niet te dunne hak, al deze eisen maken het vrij lastig  :cry:

Wij moeten nog heel veel regelen;
- Uitnodigingen
- Ringen
- Decoratie
- Alternatief voor openingsdans
- Overnachtingen boeken voor gasten
- Gastenboek
- Bedankjes
- Schoenen
- Sieraden
- En al het andere wat ik vergeten ben  :blush:

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #11 Gepost op: 24 februari 2015, 06:47:26 »
het meeste hebben we wel al geregeld.
Wij moeten ook nog de ringen gaan we van de week weer voor kijken. We hadden wel al gekeken maar nog niks specifieks uitgekozen. Wel een offerte liggeno m ringen zelf mee te maken maar we willen eerst nog kijken naar andere opties.

Bedankjes en kaarten hebben we vorige week geregeld

gastenboek moet ik ook nog spullen voor kopen hetzelfde als decoratie maar dat gaan we zelf maken.

Wij gaan wel een openingsdans doen gewoon schuifelen :)

Met schoenen nog een maandje wachten dan zijn hopelijk voor jou de zomercollecties er in de winkel

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #12 Gepost op: 10 maart 2015, 15:12:42 »
En Angel83, zijn jullie geslaagd voor de ringen?
Wij wel! Ik ga voor een hippe zilveren ring van Ti Sento, en mijn AS voor een hele mooie stalen ring.
Niet standaard dus, maar ik vind de echte trouwringen zo lelijk, sorry!
Bijkomend voordeel is dat zilver niet levenslang mee gaat, en daarom hebben we besloten om bij elk jubileum nieuwe ringen te kopen  :applaus:

De trouwkaarten ben ik nog niets mee verder, ik ontwerp ze zelf maar hang nu sinds 2 weken vast.
Ook schoenen heb ik inmiddels 40.000 paar aan gehad, maar nog steeds niet DE schoenen gevonden.
Heb wel leuke gezien op LITB maar met de verzendkosten en invoerrechten worden ze weer absurd duur. Op zich niet zo'n punt maar dan nog de kans dat het niet past en onderin de kast beland (bij 70 paar andere schoenen) vind ik dan ook weer zonde :dry:

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #13 Gepost op: 10 maart 2015, 19:17:27 »
Het is uiteindelijk gelukt wel boven budget en helaas zonder de ring van mijn moeder maar we zijn er verliefd op geworden. Het is een grijsgoud met geel goude ring. Bij mij zitten 5 diamanten op een rij. Ik wilde er al 3 doen om kosten wat te drukken maar as zei als we deze kiezen komen er ook 5 in.

Is ook wel leuteren andere ring.

Wij hebben kant en klare trouwkaarten uitgekozen voornamelijk omdat dat gewoon makkelijk was. Mij  moeder wilde wel helpen met maken maar mij teveel gedoe

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #14 Gepost op: 13 juli 2015, 22:54:17 »
83Angel, als ik me niet vergis heb jij afgelopen vrijdag jou grote dag gehad. Vertel, hoe was het? Nog tips & trics voor me? :)

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #15 Gepost op: 14 juli 2015, 11:50:53 »
ja vrijdag getrouwd en ik heb een geweldige dag gehad. er is een post waarin de hele dag beschreven staat :)

veldhuizen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Trouwen Juli 2015
« Reactie #16 Gepost op: 15 juli 2015, 14:40:09 »
wij trouwen vrijdag 15 juli het schiet al op nog een paar dagen te gaan en dan is het zover het beloofd ook mooi weer te worden dan daar zijn we erg blij mee vooral voor de foto,s en zo .

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards