collapse

Auteur Topic: vrijgezellefeest wie neem je mee  (gelezen 12130 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
vrijgezellefeest wie neem je mee
« Gepost op: 3 februari 2015, 07:42:03 »
Ik zit met een dilemma.
Ik had eigenlijk besloten dat ik mijn moeder en schoonmoeder niet mee zou nemen naar het vrijgezellefeest.
Echter nu kreeg ik van mijn schoonzusje (die mijn vrijgezellefeest organiseert) de vraag of ik mijn moeder en schoonmoeder niet mee neem.
Nu ben ik heel erg gaan twijfelen wat ik meot doen. Ik weet dat ze tegenwoordig vaker worden meegenomen. Al weet ik dat mijn moeder een aantal jaren geleden heeft gezegd dat ze het raar vond als ouders erbij waren...
Wat doen jullie met je vrijgezellefeest nemen jullie ze wel of niet mee?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2015, 08:03:20 »
Bij mij waren ze niet mee.. Het is juist heel leuk om dat met je vrienden te delen.. En er worden toch dingen verteld waarvan mijn moeder ze niet hoefde te weten

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2015, 08:30:41 »
Bij mij waren ze niet mee en denk dat mijn moeder en schoonmoeder ook niet zo van alle activiteiten hadden genoten dus dat ze het zelf niet erg vonden. Ik werd opgehaald van mijn werk en in een konijnenpak gehesen, dat wilde mijn moeder niet missen dus ze stond 's ochtends voor de winkel en heeft ons gewoon trots een fijne dag gewenst :)

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #3 Gepost op: 3 februari 2015, 08:40:40 »
Bij mij waren ze ook niet mee maar hebben ons uitgezwaaid en gezorgd voor een heel lekker ontbijt de volgende morgen voor iedereen die bleef slapen

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2015, 08:53:26 »
Ik neem ze niet mee, heb ze in ieder geval niet op t lijstje staan. Zou het eerlijk gezegd ook wel heel raar vinden als ze mee zouden gaan, plus daarbij komt dat ik met m'n schoonmoeder niet zoveel heb.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2015, 09:14:34 »
Ze kunnen ook een deel van de dag mee als je dat zelf leuk vind, dus dat ze bijvoorbeeld voor het eten of de middagactiviteit wel mee zijn, maar voor het feestje achteraf niet (afhankelijk van wat er georganiseerd word)

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #6 Gepost op: 5 februari 2015, 09:24:10 »
Bij mij gaan ze allebei mee. Mijn moeder is eigenlijk een van mijn beste vriendinnen dus ik heb daar geen seconde over getwijfeld om ze mee te nemen, en vanzelfsprekend heb ik toen oook mijn schoonmoeder meegevraagd. Tevens ook mijn beide schoonzussen, hier kan ik  niet omheen als mijn (schoon)moeder erbij is.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #7 Gepost op: 6 februari 2015, 07:34:28 »
ik heb besloten om mijn moeder en schoonmoeder niet mee te nemen. Gezellig met de meiden onder elkaar :)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #8 Gepost op: 6 februari 2015, 07:59:09 »
Bij mij waren de moeders er niet bij, was ook niet echt gepast geweest en ik vond het super leuk dat het met de meiden alleen was. (maar goed burlesque dansen had ik de moeders ook nog niet zien doen)

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #9 Gepost op: 11 februari 2015, 14:01:13 »
Burlesque dansen, wauw Spacekitten! Dat zal vast erg gaaf geweest zijn! :wub:

Ik neem mijn moeder en schoonmoeder sowieso niet mee. Mijn moeder zou zich met mijn vrienden/vriendinnen wel vermaken en kan overal wel om lachen, maar mijn schoonmoeder is compleet het tegenovergestelde van lol maken. En om mijn eigen moeder er nu wel bij te hebben maar mijn schoonmoeder niet, vind ik niet helemaal netjes.

Ik twijfel wel heel erg over twee schoonzussen.
Twee zussen van AS kan ik het erg goed mee vinden en die wil ik dan ook graag meehebben met het vrijgezellenfeest. De derde zus van AS daarentegen heb ik niet zoveel mee (eerder wat tegen) en die is ook redelijk wat ouder dan dat ik ben (16 jaar verschil). Kan ik het maken om haar niet op het lijstje te zetten, maar de twee andere zussen wel?
En dit geldt eigenlijk voor hetzelfde bij mijn eigen familie. Met de vriendin van mijn broer kan ik het wel goed mee vinden (ook 16 jaar ouder dan dat ik ben), maar zij zou dan weer niet goed in het groepje passen wat ik bij het vrijgezellenfeest erbij wil hebben. Moet ik het aan de organisatie laten om haar wel of niet uit te nodigen, of moet ik dit zelf beslissen?
Iemand tips?

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #10 Gepost op: 11 februari 2015, 15:45:04 »
lastig is dat wie jewel en niet mee wilt hebben.
Bij mij is gevraagd door iegene die het vrijgezellenfeest organiseert wie ik er bij wil hebben Die ik er niet bij wil hebben worden ook niet uitgenodigd.

Ik zelf zou er denk ik toch voor kiezen om diegene met wie je het minder kunt vinden erbij uit te nodigen. Je krijgt nogal scheve gezichten als e niet mee mag. Je kunt haar ntuurlijk gewoon wat links laten liggen tijdens het vrijgezellefeest en het gewoon gezellig met de rest hebben. Blijft lastige keuze gelukkig heb ik niemand die ik er absoluut neit bij wil hebben.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #11 Gepost op: 11 februari 2015, 16:30:00 »
Ik ken je dilemma RCB, ik kan niet geweldig met mijn schoonzussen, maar omdat ik geen zin had in gedoe heb ik ze wel gevraagd - het zijn tenslotte wel de zussen van mijn AS. Ik had toch een grote groep meiden en ik dacht nou ja toe maar misschien wordt het best nog wel gezellig met hen erbij. Nu heeft het zichzelf 'opgelost' dat ze allebei niet zijn komen opdagen (eentje zonder ook maar ergens op te reageren). Moet zeggen dat ik dat ergens niet leuk vond hoor, omdat ik me lichtelijk genegeerd voelde. Maar ik zou ze wel uitnodigingen je laat heel duidelijk zien dat je iemand niet aardig vind, dat deden mijn schoonzussen ook naar mij door niet op mijn vrijgezellenfeest te komen. Je hoeft niet de hele dag heel close met hen te zijn. En ik was zo druk met al mijn vriendinnen op die dag dat het echt niet uitmaakt als er twee mensen zijn die je niet 100% mag. Dat merk je niet eens, ik heb ook niet met iedereen evenveel kunnen praten.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #12 Gepost op: 11 februari 2015, 17:13:27 »
Ik heb heel lang zitten dubben. Ik kreeg ge horen dat ik 7 man med mocht nemen.
Dan us het lastig kiezen.
Heb nu gekozen voor:
3 zussen
2 schoonzussen
2 goede vriendinnen.


littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #13 Gepost op: 11 februari 2015, 17:33:37 »
@Bruidoponderzoek:Sorry dat ik het zeg maar lekker aso van je schoonzus om helemaal niets te laten horen! Wat vind je as daarvan?

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #14 Gepost op: 11 februari 2015, 22:40:17 »
Nou die was niet blij. Die voelde zich eerlijk gezegd behoorlijk gekwetst en dat zit me nog wel het meeste dwars :S

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: vrijgezellefeest wie neem je mee
« Reactie #15 Gepost op: 12 februari 2015, 10:28:27 »
Nou dat kan ik me goed voorstellen wat voor je as! Voor hem is het wel zijn eigen zus die zo doet. He bah! Ik hoop dat jullie een met zijn alle dit goed kunnen uitpraten!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards