collapse

Auteur Topic: Sieraden  (gelezen 16302 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Sieraden
« Gepost op: 8 maart 2015, 23:08:20 »
Ik ben even nieuwsgierig naar de sieraden die jullie hebben voor de grote dag. Zelf draag ik een vrij drukke jurk dus mijn sieraden moeten dan niet te opzichtig zijn denk ik.
Normaal gesproken draag ik altijd vrij grote en grove sieraden (Budha to Budha) dus ik wil het ook niet te fijntjes.

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sieraden
« Reactie #1 Gepost op: 9 maart 2015, 08:35:03 »
Mooie jurk Bruidje2015! Volgens mij heb ik die ook aangehad bij het passen.
Ik denk inderdaad dat je het vooral qua ketting rustig mag houden, omdat jouw jurk zo'n bijzondere halslijn heeft. Zelf heb ik een jurk met steentjes op mijn schouderbandjes, dus dat is voor mij genoeg bling op mijn bovenlichaam en ik hoef geen ketting. Ik zit wel te denken aan een haarspeld met veel bling, bijvoorbeeld dit: http://www.dressfirst.nl/Prachtige-Legering-Kammen-Haarspeldjes-042026827-g26827

Misschien is dat ook iets voor jou?

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sieraden
« Reactie #2 Gepost op: 9 maart 2015, 11:56:39 »
Een ketting doe ik inderdaad ook niet met deze halslijn, daarbij heb ik nog een piercing boven mijn borst dus dat is al genoeg bling. Ik denk dat ik alleen voor oorbellen en een armbandje ga. Maar wat voor iets is de vraag dan...

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Sieraden
« Reactie #3 Gepost op: 9 maart 2015, 12:00:36 »
ik heb een armband die rondom bezet is met grote stenen. Vrij veel bling maar niet superdruk.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Sieraden
« Reactie #4 Gepost op: 15 april 2015, 11:35:37 »
Dit is het enige waar ik echt nog niet uit ben. Ik ben gisteren wezen kijken en heb dit gezien:

http://www.xsasashop.nl/bruidsaccessoires/sieraden/colliers/abrazi-collier-kdalf-detail

Ik vind het wel mooi, het past bij mijn jurk, denk ik. Wat vinden jullie?:
« Laatst bewerkt op: 17 april 2015, 13:15:14 door Judst »

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sieraden
« Reactie #5 Gepost op: 15 april 2015, 13:09:10 »
Dat is een heel mooie ketting Judst! Heel mooi met zo'n groot kristal. Wel een beetje druk dat hij twee rijen parels heeft misschien, maar ik denk wel dat hij bij je jurk past. Ook een heel mooie jurk trouwens :).
Hebben ze een bijpassende armband/oorbellen?

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Sieraden
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2015, 12:40:13 »
Nee, kan het matchen met gewone parelarmband en oorbellen met eenzelfde maat parels.... Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het zoveel geld waard vind. Ik vind de ketting erg mooi omdat hij zo goed bij mijn jurk past, ik denk niet dat ik hem daarna nog snel om zal doen...

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Sieraden
« Reactie #7 Gepost op: 17 april 2015, 05:49:40 »
Mooie ketting, maar ik denk dat de twee rijen parels te druk is.
Daar is je jurk veel te mooi voor, die moet eerst opvallen (denk ik).

Het is inderdaad veel geld, zeker als je het erna niet meer draagt.
« Laatst bewerkt op: 17 april 2015, 05:51:32 door Senty »

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Sieraden
« Reactie #8 Gepost op: 17 april 2015, 13:16:49 »
Gisteren dit online gevonden, heb de dame gemaild die dit gemaakt heeft. Hoop dat ze nog zo'n set wil maken, is stuk betaalbaarder, en dan ben ik klaar :) inderdaad eenvoudiger, daardoor zou ik het ook makkelijker nog een keer om doen, vult mijn jurk aan, maar is niet te druk :) Nu maar duimen dat ze terug gaat mailen!

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/83/92/b0/8392b096e353c8af2494e3dfc75a4220.jpg

BrendaJ

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
Re: Sieraden
« Reactie #9 Gepost op: 17 april 2015, 20:26:03 »
Wat een mooi setje, ik vond sieraden uitzoeken nog bijna lastiger dan de jurk zelf :biggrin:

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Sieraden
« Reactie #10 Gepost op: 18 april 2015, 12:30:08 »
Ja, ik dus ook, de jurk ging prima :) Heb nog geen reactie, maar hoop echt dat er voor mij ook zo'n setje gemaakt kan worden :)

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Sieraden
« Reactie #11 Gepost op: 18 april 2015, 15:53:27 »
Ik heb een reactie,  dus ga waarschijnlijk vrijdag naar die mw.  Toe om mijn setje definitief te bepalen en bestellen! :)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sieraden
« Reactie #12 Gepost op: 18 april 2015, 16:26:23 »
Wat fijn Judst! Tis ook een mooi setje!

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Sieraden
« Reactie #13 Gepost op: 24 april 2015, 15:16:12 »
Het wordt het setje zoals in de link. Kan het denk ik dinsdag ophalen. Ben er blij mee! Het is subtiel, maar toch wel iets om, en wit linkt met de jurk, maar het is wel zodanig dat ik het gewoon kan dragen ook na de builoft. Wel echte pareltjes, en echt zilver, maar bij elkaar nog veel goedkoper dan alleen die ketting bij de Honeymoonshop!  :applaus:

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sieraden
« Reactie #14 Gepost op: 24 april 2015, 15:24:19 »
Jeej! Moet vast goed voelen! En dinsdag.. das al lekker snel!

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Sieraden
« Reactie #15 Gepost op: 24 april 2015, 16:19:24 »
Ja, ze had de parels en zilveren kralen al geregen, dus ging echt om de lengte, en zodat ik het kon zien hoe het er dan uit ziet. Ik twijfelde of ik niet steeds 3 parels en dan een zilveren kraal wilde. Maar omdat het zoetwaterparels zijn, is 1 kant van de parel meestal vrij plat. Ze heeft heel mooi de platte kanten van de 2 aan 2 geregen parels tegen elkaar aan. Daardoor valt het niet op en is het echt een geheel. Ze deed er een 3e bij, en ik dacht gelijk dat is het niet! Dus lekker zoals op de foto, oorbellen vind ik ook echt super. Armbandje maakt ze 1 cm langer, dan valt hij lekker los om mijn pols. Ja, helemaal blij mee! En kan ik lekker doordragen, dus dan is de 125 euro oid ook prima prijs! Zeker voor echte parels en echt zilver :) En vind het ook wel heel leuk, ringen hebben we ook zelf laten maken, jurk wordt iets aangepast. Twordt echt helemaal ik zo alles bij elkaar :)

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Sieraden
« Reactie #16 Gepost op: 10 juni 2015, 11:04:54 »
Ik had mijn set uiteindelijk dus van PB Jewels http://www.pbjewels.nl/ Naar eigen wens gemaakt, echt helemaal super!

Lily5701

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Sieraden
« Reactie #17 Gepost op: 3 oktober 2016, 15:55:11 »
Ik heb mijn sieraden gekocht bij www.baunat.com, een online webshop. Zeer vriendelijke mensen en snelle levering!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards