collapse

Auteur Topic: Ellendige Lange Felicitatierij!  (gelezen 84843 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #150 Gepost op: 12 mei 2013, 13:24:41 »
Bij de bruiloften van mijn ouders en ooms en tantes spraken ze standaard iets af wat iedereen zou geven.
Bij een dus inderdaad peper en zout stellen, bij een andere oom en tante gaf iedereen wc-papier en mijn ouders kregen van iedereen conserven blikken met groentes waarvan ze de labels afgehaald hadden, wisten ze dus niet wat er in zat.
Ben nu wel heel benieuwd of ze dit weer gaan doen wanneer ik ga trouwen haha

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #151 Gepost op: 12 mei 2013, 13:44:04 »
Wat cool zeg! Ik had het hartstikke leuk gevonden als ze zoiets bij ons hadden gedaan. Ik zing hem nl vaak :P

Woola

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #152 Gepost op: 11 september 2013, 10:23:37 »
Wij hebben na de huwelijksinzegening een uitgebreide receptie in de kerk. Daarna vertrekken een hoop van de gasten. Het avondprogramma is voor ons met onze daggasten, dus in een wat meer intieme setting. Omdat wij een lading aan nichtjes hebben die graag 'helpen' in hun prachtige jurken, delen zij aan het einde van de dienst satestokjes uit met daarop een hartje in onze themakleuren. Wij halen die gaandeweg de receptie op bij mensen. Met als doel dat als we ze de mensen spreken, we ze wat uitgebreider kunnen spreken en er niet nog 70 achter hun staan die denken 'wanneer zijn de volgende aan de beurt', maar iedereen de geruststelling heeft dat we ook hen genoeg aandacht zullen schenken en ze ontspannen een drankje en hapje kunnen doen. En de ingezamelde stokjes met hartjes gebruiken we later op de avond voor een quiz.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #153 Gepost op: 16 maart 2015, 19:32:38 »
Even een klein upje voor een oud topic hihi.

Ik had eigenlijk even een vraagje voor de dames die het aandurfden om de felicitatierij aan te gaan  :blush:
Ik vroeg me af hoeveel mensen de dames hier in de 'felicitatierij' hebben gehad en hoelang het ongeveer duurde om alle handjes te schudden enz. Ik zie mezelf al helemaal in een horrorscenario waarin je een uur bezig bent met handjes schudden en dat je niet kan proosten en het feest niet op gang komt enzo  :blush:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #154 Gepost op: 16 maart 2015, 19:57:29 »
Wij hadden in het gemeente huis 20 min de tijd genomen om de mensen ons te  laten feliciteren.
Savonds bij het feest was de inloop vanaf 20:00 uur. Wij hebben toen de andere gasten ons laten feliciteren, rond half 9 a 9 uur heeft de dj het feest geopend.

Dus dat valt echt mee, het feest komt wel los hoor als je zelf lekker gaat dansen ;-)

Arnhem

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #155 Gepost op: 18 maart 2015, 11:59:34 »
Wij hadden van tevoren ook niet echt nagedacht over hoe we de felicitaties zouden doen en dachten 'we zien wel'.
Toen we op de receptie kwamen en taart hadden aangesneden, kwamen de eerste mensen naar ons om ons te feliciteren. Binnen twee minuten ontstond er dus ook een heuse rij.
Precies op dat moment tikten mijn collega's me op de schouder en namen ons mee naar hun cadeau. Daar zat wat uitleg bij en toen we weer terug kwamen, was de rij ineens opgelost ha ha. We zijn op ons gemak iedereen afgegaan, hebben bij de mensen die alleen op de receptie kwamen wat langer gekletst, de rest hebben we 's avonds uitgebreid gesproken.
Maar of je juist wel of geen rij wilt, ik zou het zeker even melden bij je ceremoniemeester!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #156 Gepost op: 18 maart 2015, 12:12:21 »
Wij kiezen bewust voor de felicitatierij, van 8 tot 9 (geen receptie) zo geven we iedereen die dan binnen komt de kans om ons te feliciteren. Om 9 uur doen we openingsdans, voor zover dansen mogelijk is in mijn jurk en daarna gaan er gewoon feesten.
Zo hebben we iedereen die er was gehad en hoef ik niet te onthouden wie ik wel gezien heb en wie niet. (160 gasten)

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #157 Gepost op: 18 maart 2015, 12:42:11 »
Wij hebben ook een uurtje felicitaties gedaan in een rij. Mensen willen je toch graag even spreken, cadeautje geven. Ik vond het ook echt wel prima zo hoor. Nadien heb je alle vrijheid om te doen wat je wil.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards