collapse

Auteur Topic: Aanbod vrijgezellenfeesten uitgekauwd. Originele ideeën?  (gelezen 8426 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koolbrink

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Aanbod vrijgezellenfeesten uitgekauwd. Originele ideeën?
« Gepost op: 3 maart 2015, 22:06:55 »
Hallo,

als ceremoniemeester van de bruiloft van mijn zus organiseer ik haar vrijgezellenfeest.
Nu is mijn zus niet het 'meisje meisje' type dat van high tea's houd. Daarnaast vind ik de opties die te vinden zijn op de vrijgezellenfeestjes websites te uitgekauwd (Wie is de mol, Lipdub, Gooische vrouwen dag etc.)
Het liefst kiest ze iets avontuurlijks of sportiefs (maar geen stormbanen etc.) We zijn met 8 personen in totaal en we willen er niet te veel aan uitgeven. Ik vind het geen probleem om het grootste gedeelte zelf te organiseren, dit bevorderd vaak ook de originaliteit van een activiteit.

Mijn vraag: hebben jullie originele ideeën voor een vrijgezellenfeest?

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanbod vrijgezellenfeesten uitgekauwd. Originele ideeën?
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2015, 10:40:27 »
Ik heb afgelopen zondag met een groepje een escape room gedaan. Je wordt opgesloten in een kamer en hebt een uur om eruit te komen door puzzels en raadsels op te lossen. Echt heel leuk en spannend! Wij gingen naar die in Nijmegen, maar je hebt ze door heel Nederland en er komen er steeds meer. Ook heel leuk is het dan afwisselend te doen: eerst het ene groepje en dan het andere en wie het snelste is wint. Maar volgens mij is het niet zo goedkoop.

Een paar jaar geleden heb ik met datzelfde groepje outdoor gelasergamed. Wel de spanning van het bos en de hindernissen, maar zonder de blauwe plekken van paintballen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards