collapse

Auteur Topic: Help, wil geen vrijgezellenfeest  (gelezen 11600 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Gepost op: 15 april 2015, 14:34:19 »
Dames misschien hebben jullie nog handige tips voor me.

Ik zit absoluut niet op een vrijgezellenfeest te wachten, maar dit wordt wel georganiseerd ( leuk als mensen je ineens dingen gaan vragen die ze normaal niet zo snel willen weten )

Hoe een beetje tactisch te brengen dat ik het gewoon echt niet wil.

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2015, 14:55:22 »
Hoi Bengaaltje,

Oei, ik denk dat je hierover heel duidelijk moet zijn, en het niet tactisch proberen. Ik denk namelijk dat als je het voorzichtig zegt het misschien niet serieus genomen wordt. Veel dames sputteren een beetje tegen als het gaat over dingen op het vrijgezellenfeest en vaak trekken de mensen die het organiseren zich daar weinig van aan :P.

Weet je wie het organiseert? Dan zou ik zo snel mogelijk tegen diegene zeggen dat je het niet wil.
Ik ben even nieuwsgierig: waarom wil je geen vrijgezellenfeest? En wil je dan wel iets met vriendinnen daarvoor in de plaats?

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2015, 15:00:33 »
Ik weet wie het organiseert ( onze ceremoniemeester )

Ben gewoon iemand die heel erg op mezelf is en er totaal niet een type voor is om een dag in de belangstelling te staan ( daarom houden wij de trouwdag ook lekker klein )
Maar is ook meer dat mensen die me denken te kennen en dan met allemaal " leuke" dingen aankomen om te gaan doen ( in hun ogen ) terwijl het totaal niet bij me past of dat ik het leuk vind.
Weet nu toevallig wat voor richting ze op willen en dat is echt totaal niet mijn ding.

Laat mij maar gewoon lekker thuis, wordt ik het gelukkigste van.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Reactie #3 Gepost op: 15 april 2015, 15:27:56 »
Oei, lastig Bengaaltje.  Zelf kan ik ook totaal niet tegen verassingen dus als ik t mezelf toe zou laten zou ik me ook heel druk kunnen maken, maar probeer dat zo min mogelijk te doen. Heb vrij snel aan een paar vriendinnen aangegeven wat ik wel en wat absoluut niet zou willen. Toen zeiden ze dat ze daar natuurlijk rekening mee zouden houden, maar inmiddels proberen ze me wel af en toe op de kast te jagen. Erg flauw  maar ik doe er maar niks op uit. Als ik t echt niet leuk vind ben ik vast snel thuis.. Denk dat die 'angst' voor de meeste dames wel herkenbaar is, maar begrijp uit kou verhaal dat t dieper zit dan dat. Ik zou echt het gesprek met je cm aangaan en aangeven hoe je er tegenover staat. Het is natuurlijk hartstikke lief dat ze wat willen regelen, maar alleen als jij je er goed bij voelt! Evenals je trouwdag hoort je vrijgezellendag ook om jou te draaien! Is het nog een idee dat je aangeeft wat voor activiteiten je evt wel leuk zou vinden? Dat ze toch wat kunnen organiseren, maar dan wel iets wat jij gegarandeerd leuk vind? Ik denk dan bijvoorbeeld aan een workshop koken ofzo ipv als enige verkleed Door de stad lopen.. heb je toch een leuke dag en niet zo de aandacht op jou alleen?

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2015, 06:08:38 »
Herkenbaar, ik wil ook geen vrijgezellenfeest.

Ik zou het wel leuk vinden om met een klein clubje een high tea te doen, o.i.d. en een gezellige middag te hebben.

De enige manier om dit over te brengen lijkt me door heel duidelijk aan te geven wat je we; of niet wilt.
Het gaat om jou en als je echt niet wil, hebben ze daar in mijn ogen gewoon rekening mee te houden.


bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Reactie #5 Gepost op: 21 april 2015, 11:54:50 »
We hebben de gulden middenweg maar genomen.
Heb dingen opgenoemd die ik leuk vind om dan te gaan doen, ze zaten helemaal de verkeerde kant op te denken.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Reactie #6 Gepost op: 21 april 2015, 12:31:23 »
Gelukkig dat jullie eruit zijn gekomen. Ik had helaas ook een activiteit op mijn vrijgezellenfeest die absoluut niet bij mij paste. Erg jammer dat daar niet altijd goed over na wordt gedacht. Veel plezier alvast op je vrijgezellenfeest!
« Laatst bewerkt op: 21 april 2015, 21:40:02 door daphne89 »

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Reactie #7 Gepost op: 21 april 2015, 13:35:32 »
Inderdaad zoals Daphne zegt.
Hier ook gehad.

Ze hadden veel goedkoper en veel leukere vrijgezellenfeest kunnen doen voor mij.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Reactie #8 Gepost op: 21 april 2015, 22:14:24 »
Aan de andere kant proberen ze er wel over na te denken, ik blijk voor het vrijgezellenfeest van mijn nicht ook de plank mis te hebben geslagen kwa eten... Dacht een leuke bbq te organiseren, iets wat bijna iedereen wel lust en lekker vind... Tsjah, we kwamen er tijdens het eten achter dat de bruid geen fan was terwijl we echt de hele voorbereiding hebben gedaan met de bruid in gedachten... Gelukkig was de rest van de dag meer haar ding :)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help, wil geen vrijgezellenfeest
« Reactie #9 Gepost op: 28 april 2015, 15:16:46 »
Goed van je Bengaaltje dat jullie een oplossing hebben gevonden!
Hier neemt de spanning toe. AS zaterdag is het zover. Laatst waren 2 vriendinnen wat flauw, beetje de boel opjutten. Afgelopen weekend deden ze gelukkig normaal en zeiden ze dat t een leuke dag ging worden. Hadden wel een vol programma?! Ben benieuwd...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards