collapse

Auteur Topic: Hoe de collega's uitnodigen?  (gelezen 4549 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Hoe de collega's uitnodigen?
« Gepost op: 26 mei 2015, 15:55:04 »
Wij hebben op het laatste moment besloten om toch de collega's uit te nodigen, maar nu hebben we te weinig kaarten.. dom!
Hoe kunnen wij deze alsnog uitnodigen?
Het zijn collega's van meerdere afdelingen dus een kaart op een memobord werkt ook niet. Wel hebben we de mogelijkheid om bij iedereen iets in het kluisje te doen, maar dan nog blijft het gebrek aan kaarten.. help!

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: Hoe de collega's uitnodigen?
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2015, 16:01:43 »
Misschien flyers printen van een kwart A4tje?

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Hoe de collega's uitnodigen?
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2015, 20:10:16 »
Kaart inscannen en doormailen? Is dat een idee?

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe de collega's uitnodigen?
« Reactie #3 Gepost op: 26 mei 2015, 21:20:24 »
Mijn idee was idd ook inscannen en mailen. Het is niet mogelijk om de kaarten bij te bestellen?

Nodig je alle collega's uit of maar een aantal van elke afdeling? Anders zou je wel evt naar een kaart op t memobord kunnen verwijzen, voor diegenen die de echte kaart hebben willen zien..

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Hoe de collega's uitnodigen?
« Reactie #4 Gepost op: 27 mei 2015, 10:34:00 »
Wij hadden de collega's die we ook bij het feest Savonds wilde hebben een uitnodiging gegeven.
Wij hadden 2 "algemene" kaarten laten drukken die hadden we op ons werk op gehangen.

Maar omdat jullie te weinig kaarten hebben, zou ik de kaart of inscannen of kijken of je ze nog bij kunt bestellen? Even contact opnemen met de drukker.

Succes!

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe de collega's uitnodigen?
« Reactie #5 Gepost op: 27 mei 2015, 16:50:29 »
Bijbestellen redden we niet meer en een memobord is geen optie aangezien ze allemaal op verschillende afdelingen werken, en we willen niet iedereen er bij hebben hihi.
Misschien moetnik toch maar zelf watnin elkaar draaien  :cry:

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Hoe de collega's uitnodigen?
« Reactie #6 Gepost op: 27 mei 2015, 18:36:36 »
Als je nou een kaartje2go-kaartje speciaal voor collega's ontwikkeld? Die heb je volgens mij een dag later al in huis en als ze kaarten onderling vergelijken, hebben ze gewoon dezelfde :)

Nijntje-29

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 37
Re: Hoe de collega's uitnodigen?
« Reactie #7 Gepost op: 2 juni 2015, 16:14:38 »
Hadden wij ook, ik heb overal proefafdrukken aangevraagd :) (ook op adres van ouders en broer en zus)
zo hadden wij er wel genoeg hahaha (tekst drukte wij zelf dus ging alleen om de kaart)

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe de collega's uitnodigen?
« Reactie #8 Gepost op: 4 juni 2015, 06:18:48 »
Wij hebbeb gezegd geen collega's. Ik heb 2 oud collega's/ vriendinnen maar die zijn alleen bij de ceremonie welkom. Mijn AS moest een kaart inleveren anders kreeg hij zn vrije dagen niet. Hij krijgt namerlijk 4 dagenvan de baas 1 met ondertrouw en 3 met het huwelijk. Ik krijg echter gen dagen hier voor. Wij hebben tegenwoordig een verlofmandje en daar zit alles in dus het kost mij gewoon mijn vakantie.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards