collapse

Auteur Topic: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd (nu met foto's)  (gelezen 32686 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nijntje-29

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 37
Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd (nu met foto's)
« Gepost op: 2 juni 2015, 16:08:02 »
20 mei 2015 was het onze dag, na een jaar alles regelen was het eindelijk onze dag  :biggrin:

Het was een dag om nooit meer te vergeten, het vliegt voorbij.
Ik ben ook zo blij dat we alles hebben laten filmen want een hoop heb ik niet mee gekregen.
Het zou volgens de weerberichten niet z'n mooi weer worden, maar dat was 100% meegevallen :)
om 7.15 uur was ik bij mijn moeder en om 7.30 uur was te kapster er om om mijn haar in de krullers te zetten, om 8.00 uur kwam de visagiste die mij meteen opmaakte, zodat als zij klaar was de kapster kon beginnen.
Het zonnetje scheen toen ik werd opgehaald, heel de buurt en een aantal klanten van de winkel waar ik werk stonden daar ons op te wachten en natuurlijk onze ouders en broer en zus.
Wat een heerlijk moment is het om dan nog je vriend met tranen in zijn ogen in een prachtig pak voor je te hebben staan, wat straalde wij op deze dag.
Vervolgens zijn we in de auto gestapt (gepropt hahaha) om naar de locatie te gaan om foto's te maken (kasteel heeswijk)
Hier waren kinderen aan het tekenen voor school, en die vonden het prachtig om dan ook nog eens een bruidspaar te zien en jullie snappen het al er werd niet meer getekend hahahaha.
Ook was er een kindje met syndroom van down die ons heel mooi vind (een echte prins en prinses) en de begeleidster vroeg of ze met ons op de foto mocht omdat ze ons een echte prins en prinses vond, natuurlijk mocht ze dat en ze was zo blij, wij dus ook.

Na de foto's zijn we snel weer in de auto gestapt om te wachten op onze gasten zodat we aangereden kwamen toen alle gasten er waren, een half uur later dan de bedoeling was (want een tante en oom waren ruim 25 min te laat grrrr) alles is daardoor uitgelopen grrrrr maar ja.
Wat een leuk moment was het om aan te komen rijden en alle daggasten stonden daar, we hadden een go pro camera in de auto en dat is zo leuk om terug te zien hoe wij daarop reageerde.

De ceremonie was ook heel leuk en persoonlijk.
Ons bruidsmeisje (ons petekind) van bijna 2 deed het zo goed in haar prachtig jurkje met haar mandje met rozenblaadjes die je keurig gooide, wij zijn zo trots op haar.
De ambtenaar deed het ook heel spontaan en had een mooi verhaal gemaakt, en toen het ja woord en de ringen die ook gebracht werden door ons bruidsmeisje, het was geweldig, ook onze getuigen hadden iedereen een eigen stukje geschreven die ze deden voordragen, heel mooi.

Na de ceremonie hebben we buiten de taart aangesneden, deze was zo leuk, wij hebben zelf 2 konijntjes en daar zijn wij dol op en als topper hadden wij een konijnenbruidspaar  :biggrin:
Mijn man heeft toen nog een fles champagne gesabreerd, het ging ook nog eens goed ;)
Toen wij de taart hadden aangesneden en getoost hadden gedaan, hebben we toch besloten om naar binnen te gaan omdat de wind net te koud was en mensen het koud kregen, dit was geen probleem en binnen 5 minuten stond alles binnen.

Na het taart eten zijn wij nog foto's gaan maken omdat de zon toen echt door kwam.
En de gasten kregen een rondleiding door het kasteel.

Daarna hebben we heerlijk een 3 gangen diner gegeten, en aan het einden hier van deed mijn moeder een eigen geschreven liedje voor ons met de gasten, deze was heel erg leuk.

En na het eten hebben we een super feest gehad met heerlijke hapjes en drankjes.
En nog een levensloop an schrik niet 45 minuten van de ouders van mijn man. (ja duurde wel erg lang)
De Dj was top en kan hem iedereen aanraden.

Toen het feest was afgelopen heeft iedereen ons uitgezwaaid op de brug met sterretjes.
Dit was geregeld door de locatie, heel erg leuk.



Helaas heb ik van onze ceremoniemeester wat dingen gehoord over onze gasten waar ik echt een vieze nasmaak van heb  :angry: o.a dat mijn zwager (man van mijn zus) tussen de gasten met iemand anders heeft staan blowen en zo stoned was als een kanarie  :angry: gelukkig heb ik er op de avond zelf niks van gemerkt omdat ik de hele avond op de dansvloer heb gestaan, want anders was er ruzie geweest, ik vind dat je zoiets gewoon niet doet, en de mensen praten er over  >:( maar die man heeft nog nooit fatsoen gehad waarom op onze dag dan wel grrrrrrrr (zus had er op de avond ook niks van gemerkt)
Ook leer je op deze dag je echte vrienden kennen, en heb ik van sommige afscheid genomen, maar dat mag de pret niet drukken wij hebben genoten van onze dag en dat is het belangrijkste

Iedereen die nog moet trouwen kan ik zeggen, geniet van elke minuut want het vliegt voorbij.
En laat het filmen als je die mogelijkheid heb.

Foto's die ik er nu op zet hebben onze gasten gemaakt, foto's van fotograaf krijgen we volgende week.
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2015, 22:04:06 door Nijntje-29 »

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2015, 23:07:38 »
Het klinkt als een heerlijke dag! Gefeliciteerd!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd
« Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2015, 10:31:43 »
Geweldig die konijntjes! De hele taart ziet er prachtig uit! Gefeliciteerd met jullie huwelijk, erg jammer van die zwager, dat sommige mensen geen fatsoen hebben blijkt maar weer. Gelukkig heb je er niets van gemerkt op de dag zelf, zo heb je lekker kunnen genieten

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd
« Reactie #3 Gepost op: 5 juni 2015, 21:15:06 »
Gefeliciteerd Nijntje! Wat zag je er mooi uit!!

Nijntje-29

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 37
Re: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd
« Reactie #4 Gepost op: 5 juni 2015, 21:17:58 »
 :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2015, 16:15:33 door Nijntje-29 »

Nijntje-29

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 37
Re: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd
« Reactie #5 Gepost op: 5 juni 2015, 21:20:27 »
De taart
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2015, 15:24:58 door Nijntje-29 »

Nijntje-29

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 37
Re: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd
« Reactie #6 Gepost op: 5 juni 2015, 21:21:51 »
Net getrouwd  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2015, 16:01:20 door Nijntje-29 »

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd (nu met foto's)
« Reactie #7 Gepost op: 6 juni 2015, 07:39:31 »
Gefeliciteerd!

Klinkt echt als een heerlijke dag!

Nijntje-29

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 37
Re: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd (nu met foto's)
« Reactie #8 Gepost op: 23 juli 2015, 15:58:39 »
N
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2015, 16:17:48 door Nijntje-29 »

Nijntje-29

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 37
Re: Nijntje-29 20-05-2015 getrouwd (nu met foto's)
« Reactie #9 Gepost op: 23 juli 2015, 16:20:17 »
 :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards