collapse

Auteur Topic: Cadeau voor a.s op trouwdag  (gelezen 7465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Cadeau voor a.s op trouwdag
« Gepost op: 29 juni 2015, 23:45:21 »
Ik wil mijn a.s graag 's morgens verrassen op onze trouwdag met een lief kaartje en een klein cadeautje. Hebben jullie dit ook gedaan, en wat/hoe dan?

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2015, 07:48:53 »
Ik heb het zelf niet gedaan.. maar mss iets van een geurtje? Armband?(mits hij dat draagt) hihi of een tegoedbon voor de mooiste dag van z'n leven.. die kan hij meteen die dag inwisselen!
Nee zonder gekheid hoor, ik kom niet verder dan een geurtje of sieraden. Oh mss iets van gepersonaliseerde sokken of ondergoed voor die dag? Met een (eigen) toepasselijke tekst erop?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2015, 07:59:12 »
Ik wil met de band die wij hebben een verassing voor A.S versieren.
Hij staat altijd voor me klaar door dik en dun, en hij staat achter me en steund me waar nodig. Hij is er altijd voor me en heeft mij laten zien dat ik ook liefde mag geven en ontvangen. Ik het een kut tijd gehad met mijn ex waardoor ik heel onzeker was en bijna niet in liefde meer kon geloven.

Dus zat te denken aan angel by my side van do

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2015, 12:02:59 »
Ik heb dit ook gedaan.
Had vanaf 19-6-2014 een jaar lang elke dag een foto gemaakt en in een fotoalbum geplakt met daarbij een stuk tekst waarom die foto (herinnering)
Dat gaf ik de avond van te voren zodat hij wat te doen had als hij alleen was.

En op de trouwdag had ik shirts geregeld van de voetbal club en dan op 1 shirt zijn naam en 19 en op de mijne mijn naam en 6

Dus er stond uiteindelijk onze namen en trouwdatum als we naast elkaar stonden

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2015, 13:41:37 »
Wij hadden 's avonds (na het feest) voor elkaar een kadootje. Mijn inmiddels man is gek op koffie drinken en dan liefst met melk en suiker erin. Ik had een lepeltje voor hem met daarin onze namen en de trouwdatum gegraveerd.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #5 Gepost op: 30 juni 2015, 15:09:05 »
Sieraden en parfum heeft hij meer als geld haha en z'n outfit heeft hij al compleet. Ik kan meestal zonder moeite wel een leuke verrassing bedenken maar voor deze gelegenheid vind ik het lastig..

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #6 Gepost op: 30 juni 2015, 22:07:44 »
Ik had de avond van te voren een boekje gegeven met 100 redenen waarom ik met je wil trouwen. Daar stonden ook heel veel foto's bij die te maken hadden met die redenen. Er is hier een ander topic over, heel wat tf-bruidjes hebben dat toen gedaan (ik denk een jaar of 2 terug). Vraagt alleen wel wat voorbereidingstijd denk ik...

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #7 Gepost op: 5 juli 2015, 23:16:49 »
Ja de voorbereidingstijd heb ik dis helaas niet meer, 24-7 is al onze grote dag  :applaus:
Ik heb net nog even gespeurd op internet.. maar ik weet het deze ronde echt niet.. lastig lastig :(

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #8 Gepost op: 7 juli 2015, 19:37:25 »
Bedacht me opeens nog iets. Heeft ie toevallig een overhemd met manchetgaten? Kan je gepersonaliseerde manchetknopen laten maken die hij op die dag kan dragen.. Kan een tekstje of fotootje op. Heb ik voor m'n vader gedaan, waren erg mooi.

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #9 Gepost op: 9 juli 2015, 09:51:06 »
Dat is inderdaad een super leuk idee maar zijn blouse is daar niet geschikt voor helaas..

CasaLuisa

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 34
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #10 Gepost op: 28 augustus 2015, 16:30:40 »
Ik wil graag een boek die uit de productie is gehaald willen kopen voor hem. Het is eigenlijk een box met vier boeken, voor ieder seizoen 1 en zijn gedichten en tekeningen/kunst samengevoegd. We geven elkaar wel vaker aparte boeken en deze lijkt me echt heel mooi! Jammer genoeg is het erg lastig te verkrijgen nog dus ben hard op zoek.

Lietske

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Vrouw
  • Live your dreams!
    • Huwelijkscadeau
Re: Cadeau voor a.s op trouwdag
« Reactie #11 Gepost op: 4 december 2015, 11:17:04 »
Zelf vind ik het altijd leuk om een cadeau persoonlijk te maken. Ik heb hier laatst zelf ook al eens een vraag over gesteld op dit forum. Hoewel het moeilijk blijft, kom ik toch altijd weer terug op een gepersonaliseerd cadeau. Voor de bruiloft van mijn buren heb ik hier een leuk huwelijkscadeau gescoord.

Overigens kon je een tijdje geleden ook een krant van iemands geboortedag bestellen, al weet ik niet of dat nog steeds bestaat. Vond dat toen wel heel leuk in ieder geval. Veel succes.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards