collapse

Auteur Topic: 83angel getrouwd  (gelezen 19654 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
83angel getrouwd
« Gepost op: 14 juli 2015, 11:29:33 »
Om 6 uur ging de wekker en is Jelger opgestaan om het ontbijt te maken. Om kwart over 6 ben ik gaan douchen en daarna konden we gaan ontbijten. Allemaal verschillende broodjes en beleg.

Om half 8 stond kelly op de stoep voor de haren en make up. Jelger is toen naar zijn ouders gegaan. Toen bijna alle rollers erin zaten stond de fotograaf op de stoep. Er zijn wel 100 spelden in en een bus haarlak. Om half 10 kwamen mijn schoonzusje en moeder om me te helpen met de jurk aan doen. Dit ging al meteen mis en zat er lippenstift op mijn jurk. Mijn schoonzusje weer naar huis gereden om billendoekjes op te halen. In de tussentijd ook besluiten dat ik de panty's toch niet fijn vond zitten in de schoenen. Die weer uit gedaan en een kort wit broekje aangedaan. Lippenstift ging er met de billendoekjes gewoon weer uit.

Om kwart over 10 ben ik bij ons thuis weggereden richting de Efteling. We zouden elkaar voor het eerst zien bij het efteling theater en Jelger zou er iets eerder als ons zijn zodat we elkaar niet zouden zien. Op het moment dat we de parkeervak in rijden denk ik van hey die auto lijkt wel op die van de ceremoniemeester en ik zie Jelger en zijn vader uitstappen (er zat 1 auto tussen die van hun en die van ons). Ik bukken in de auto maar helpt natuurlijk niet echt. Mijn schoonzusje snel een deken over de vooruit zodat ik niet te zien was. Hij had gelukkig niks gezien en ik alleen zijn gezicht.

Het eerste moment elkaar zien was erg mooi. Ik zou de trap aflopen bij het efteling theater en Jelger zou beneden wachten hij was alleen zo enthousiast dat hij de trap kwam opgerend smile emoticon. Hij had een prachtig bruidsboeket voor me uitgekozen. Hierna zijn we door het sprookjesbos gelopen en hebben we daar foto's gemaakt. ook zijn we nog even de draaimolen in geweest. We hadden nog tijd over en dachten dan gaan we de pagode in. Helaas was deze gesloten maar we kregen van de mensen die stonden te wachten bij de bootjes wel een staande ovatie. Was wel heel erg gaaf. Ik heb het totaal niet als vervelend ervaren. Ik zag er stiekum wel een beetje tegenop. Om 1 uur werden we door de trouwauto opgehaald bij de Efteling. Onderweg even een stop gemaakt bij het kanaal om foto's samen met de auto te maken en even wat te eten en drinken.

Om half 3 kwamen we aan in den bosch voor de ceremonie. Hier was mijn broer helaas nog niet aanwezig. Die hadden ruim 1 1/2 uur in de file gestaan vanwege een ongeluk waarbij de hele snelweg dicht zat. Uiteindelijk zijn hun gaan lopen naar de afrit en daar stond iemand ze met een andere auto op te wachten en hij is in de file gaan wachten. Mijn broer kwam oververhit binnen toen wij net naar binnen wilden lopen en mijn schoonzusje heeft de auto weggezet en heeft daardoor het begin helaas gemist. Mijn neefje en Jelger zijn nichtje hebben de ringen gegeven dat ging echt super. Bij het voorlezen van de stukjes aan elkaar hield ik het bijna niet meer droog maar het ging net goed. Het was een erg mooie ceremonie waar we ook vaak bij gelachen hebben.

Nog foto's gemaakt op het bordes van het stadhuis en hierna vertrokken naar de locatie. Daar foto's gemaakt met de familie. Bij het toasten kregen wij 2 mega glazen die elkaar zaten. Taart aangesneden endaarna was het tijd voor de stukjes die de familie's in elkaar gezet hadden. De familie van Jelger had een liedje gemaakt en mijn familie had een quiz gemaakt hoe goed we elkaar kenden.

Om 6 uur zijn we gaan eten. Een heerlijk 3 gangen diner gehad. Daarna hadden we nog even tijd om ons op te frissen waarbij de zaal gereed gemaakt werd voor savonds.
om half 9 kwamen de avondgasten binnen en om kwart over 9 hadden wij de openingsdans. Hierna was het feest geopend. Klein negatief puntje toen gehad dat niet echt de muziek gedraaid werd die ik leuk vond. Maar kwam doordat mijn familie met de kaartjes die op tafel lagen allemaal nummers aanvroegen die ik niet leuk vond. hier heeft de ceremoniemeester melding van gemaakt en daarna is het feest goed los gegaan.

Om 1 uur was het feest ten einde en om half 2 zijn wij naar het efteling hotel gegaan. Nog even in de yakuzi gezeten en alle 100 spelden uit mijn haar gevist. Daarna naar bed gegaan. s'ochtens een prima ontbijt op bed gehad met champagne fruit en verschillende broodjes. Daarna laatste dingen op de locatie opgehaald en hebben we met de ouders nog een high tea gedaan om de dag door te spreken. Sávonds naar de efteling toe aangezien we toch kaartjes hadden maar om 11 uur zei mijn lichaam toch echt van nu is het genoeg:)

We hebben een superdag gehad. Wat ik wel fijn vond is dat we veel rustmomentjes hadden zodat we even tijd hadden voor elkaar. We hebben volop genoten.
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2015, 11:46:38 door 83angel »

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: 83angel getrouwd
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2015, 11:45:07 »
Gefeliciteerd! Klinkt als een prachtige dag!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: 83angel getrouwd
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2015, 08:18:12 »
Gefeliciteerd! Wat een mooie dag! En wat goed dat je broer iemand kon regelen die in de file wilde gaan zitten voor hem!
En wel leuk, een staande ovatie! Alleen dat moet niet te vaak gebeuren natuurlijk.

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 83angel getrouwd
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2015, 12:58:25 »
Gefeliciteerd 83angel! En wat leuk dat jullie bij de Efteling geslapen hebben :). Dat moet wel een sprookjeshuwelijk worden ;).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards