collapse

Auteur Topic: Locatie gezocht Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht  (gelezen 7623 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vanessa1980

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Locatie gezocht Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht
« Gepost op: 27 juli 2015, 10:49:58 »
Ik ben voor onze bruiloft in aug 2016 (nog geen exacte datum) op zoek naar een buitenlocatie (met uitwijkmogelijkheid in geval van regen) in het bos, duinen, bloementuin of weiland, het liefst alles op 1 plek. Ik doe niet aan onderscheid dag- avondgasten. Er zullen 40-50 gasten zijn voor ceremonie, champagne&taart, bbq of bv indiaas buffet en feestje. De locatie mag niet naast de snelweg of provinciale weg liggen, hoe minder autoverkeer in de buurt hoe beter. Zelf catering is een goede optie om binnen het budget van €4500,- te blijven of een niet dure locatie.

Wie heeft tips voor een locatie en hoeveel waren jullie daar kwijt?

Leuke Babs

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Locatie gezocht Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2016, 16:51:05 »
Misschien is Samaya in Werkhoven of camping De Boomgaard in de gemeente Bunnik iets voor jullie?

Roses&Jasmine

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Locatie gezocht Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2016, 12:09:13 »
Hi Vanessa,

Heb je landgoed Te Werve al bekeken? Die leek mij erg leuk maar helaas boven mijn budget. En ik zal dit bericht volgen, wij zitten namelijk in een soortgelijke situatie;)
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2016, 14:47:52 door Roses&Jasmine »

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: Locatie gezocht Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht
« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2016, 14:54:04 »
Ik trouw bij Anafora in Utrecht/Vleuten , middenin een park, je kan buiten trouwen aan het water, maar ook binnen.
Lopen naar de parkeerplaats is 5-10 minuten (eventueel golfkarretje te gebruiken voor de mindervaliden), en dat is aan een weg die je alleen gebruikt om binnendoor te sneaken. Wel een snelweg in de buurt dus goed te bereiken maar geen grote weg bij de locatie zelf.

Wij doen hier alles: trouwen, eten en feest.
Bij ons is even grof geschat 70 ceremoniegasten , 100 feestgangers en 40 eters.
Huur locatie grote zaal (van 15:30 tot 01:00) + eten + kleine snack voor ceremonie + prosecco voor het proosten  + bittergarnituur feest + drank (nacalculatie: feest 5 p.p en bij ceremonie gasten ook geloof ik, dus ruim zat). Totaal 5000 euro
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2016, 14:57:27 door Keepertje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards