collapse

Auteur Topic: Trouwliedjes - muziek om naar het altaar te lopen  (gelezen 8532 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lioness71717

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Trouwliedjes - muziek om naar het altaar te lopen
« Gepost op: 20 mei 2017, 02:35:22 »
Hoi allemaal, ik ben nieuw op het forum, heb mij niet elders voorgesteld of wat. Ik kom hier even binnenvallen. Ik zag geen topic in dit subforum over muziek, dus als er wel elders een topic is; excuses!

Ik vroeg mij af wat jullie zoal voor muziek om naar het altaar te lopen (in gedachte) hebben.

Zelf heb ik al jaren een lange afstandsrelatie, waarbij wij elkaar dus maandenlang moeten missen. Ik vond voor ons 'Tracy Chapman - The Promise' zo toepasselijk, zo emotioneel (ik moet hem nu wel 100 keer gehoord hebben, iedere keer janken haha). Hoe vinden jullie dit nummer om naar het altaar te lopen? En wat hebben jullie voor niet-traditionele nummers in consideration/gebruikt?


bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwliedjes - muziek om naar het altaar te lopen
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2017, 10:55:02 »
Wat een prachtig nummer en volgens mij heel geschikt zeker omdat het zoveel voor jullie betekend. Wij hadden Pachabel - Canon in D (in de kerk) en Shanai Twain - From the Moment (burgelijk huwelijk) toen we naar het altaar liepen. Dat was erg mooi. Ik zou wel muziek doen, dat 'vult' de ruimte (als je snapt wat ik bedoel) en wat ik heel fijn vond was dat je een ritme hebt om op te lopen, anders ging ik echt veel te snel ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards