Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Ik wil geen vrijgezellenfeest

(1/4) > >>

nickydiscodj:
Ik ben nieuw op dit forum, omdat ik tegen een groot probleem (voor mij) aanloop.
Ik krijg een vrijgezellenfeest, maar dit wil ik helemaal niet!

Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik geen vrijgezellenfeest wil, maar deze wordt toch georganiseerd.
Vanaf dat ik in de gaten kreeg dat het georganiseerd werd, heb ik gelijk weer aangeven dat ik niet zit te wachten op een vrijgezellenfeestje. Hoe klein ook.
Ik zit al vol stress omdat we over 2 weken gaan trouwen, maar nu weet ik dat eind volgende week toch mijn vrijgezellenfeest plaats gaat vinden. Hoe kom ik hier vanaf?
Er wordt gezegd: "Ach, je gaat het vast leuk vinden." "We spreken je na die tijd wel." "Ach, valt best wel mee hoor, wordt leuk!". etc.
Maar ik heb er gewoon nachtmerries van... Ik zit hier echt niet op te wachten!
Maar wat moet ik nu doen? Ik weet het echt niet meer. Schijnbaar wordt er toch niet naar mij geluisterd...

Jufrommelkont:
Wat is de reden waarom je geen vrijgezellenfeest wilt? Vanwege de stress dat je niet weet wat je gaat doen?

sunshine1987:
Wat is de reden inderdaad dat je geen vrijgezellen feest wilt?
Wel erg jammer dit nu voor jou zoveel stress oplevert.
Misschien kun je nog met de gene die organiseert in gesprek gaan
Maar denk dat eerst vooral is waarom je geen vrijgezzeln feest wilt

Bruid20:
Ja, dat is helemaal niet leuk als er niet naar je geluisterd wordt! Maar inderdaad, wat is de reden waarom je het niet wil? Zou het al helpen als je weet wanneer, hoe laat en wat jullie gaan doen?  Zou je een filmavontuur bijvoorbeeld wel leuk vinden? Of wil je niet zo vlak voor jullie trouwen nog? Kost het te veel stress of ben je er echt bang voor? Wel heel vervelend hoor, ik begrijp goed dat het een groot probleem kan zijn als je het echt niet wilt!

Lenn-nn:
Ik sluit me bij de anderen aan.
Ik kan overigens zelf ab-so-luut niet tegen verassingen/dingen niet weten. Dus dat was voor mijn vrijgezellendag ook heel moeilijk. Wat mij hielp, want mijn vriendinnen wilden echt niets loslaten, was om 1 vriendin heeeeeeel duidelijk te maken wat ik wel en niet wilde. Hier hebben ze echt naar geluisterd en ik heb echt een leuke dag gehad, met leuke activiteiten.
Wellicht is het anders een idee je aanstaande op onderzoek uit te sturen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie