Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Ik wil geen vrijgezellenfeest

<< < (2/4) > >>

nickydiscodj:
Ik wil geen vrijgezellenfeest omdat ik heel druk in mijn hoofd ben met de laatste dingen voor de trouwdag.
Ik kan niet genieten van een feestje zo vlak voor de bruiloft omdat ik momenteel liever gewoon rustig thuis zit. 
En ik wil sowieso geen feest omdat ik totaal niet van verrassingen hou.
Inmiddels weet ik wat we gaan doen en met wie, maar nog steeds zie ik er heel erg tegenop.
We gaan naar de sauna en 's avonds samen eten.
Probleem is alleen dat ik hier thuis al bijna geen hap door mn keel krijg van de stress.
Ik vind het dus doodzonde om te gaan uit eten. 
En ook de sauna zie ik niet echt zitten. Is nou niet echt het weer om in bikini buiten te lopen.
Zul je zien, ben ik straks snotverkouden op mn bruiloft....

Maar ik heb het weekend ruzie met mijn moeder gehad omtrent het feest. Zij organiseert het.
Ik heb het nogmaals uit proberen te leggen, maar ik krijg het niet aan haar verstand.
Mijn verloofde zegt dat ik blij moet zijn dat er iets georganiseerd is. Hij zei zelfs dat ik me aanstel....
Om de goede vrede te bewaren, laat ik het feest dus maar doorgaan.
Ik heb totaal geen zin in gezeik met familie en vrienden of ruzie met mijn aanstaande.
Dat is het mij niet waard. Maar ik weet nu al dat ik blij ben als ik weer thuis ben...

sunshine1987:
Wel vervelend het zo gaat en zelfs ruzies opleverde. Dat is toch ook niet de bedoeling. Hopelijk scheelt het nu toch een beetje dat je weet wat je gaat doen en probeer die dag te ontspannen en toch beetje te genieten.
Maar vind echt sneu voor je dat het zo gaat.

sunshine1987:
Inmiddels je vrijgezellen feest gehad?  Hoe is het afgelopen?

nickydiscodj:
Ik heb inmiddels inderdaad mijn "vrijgezellenfeest" gehad.
Het bleek dat ze me de ochtend al op kwamen halen ipv de middag. Ik was dus de hele dag bezet.
Ze stonden met allerlei toeters en bellen, verkleed en wel aan de deur.
Dus precies wat ik absoluut niet wou! Was een lekker begin...
Ik heb gelijk aangegeven dat ik dit absoluut niet wilde hebben. Maar zij hielden wel hun rare hoedjes op.
Bij de sauna aangekomen, kreeg ik mee dat ze eigenlijk van plan waren geweest om al die dingen mee te nemen naar binnen!
Gelukkig zagen ze hiervan af. Binnen heb ik tegen ze gezegd dat ik dit niet wou zien als vrijgezellenfeest, maar als gewoon een dagje uit met vriendinnen.
De dag had leuke momenten, maar grotendeels heb ik toch zitten piekeren over dingen die ik eigenlijk die dag nog had willen regelen.
's Avonds met het eten wouden ze toch dat er foto's werden gemaakt met de verkleedspullen.
Doordat ze toch zo aan bleven dringen en zeiden dat ze de spullen toch hadden, heb ik uiteindelijk maar meegedaan.
Ik was blij toen ik 's avonds weer thuis was...
Sorry, maar ik ben echt blij dat ik maar 1x trouw. Nu hoef ik nooit meer een vrijgezellenfeest te ondergaan...

sunshine1987:
Aaaaaaah wat enorm jammer dat het zo gegaan is. En ze dus ook echt niet naar je wensen geluisterd hebben. En dan ook nog met verkleed dingen aan komen zetten terwijl je dar ook zo duidelijk aan gaf. Vind het echt heel sneu voor je. Jammer je nu niet terug kan kijken op een leuk en geslaagd vrijgezel feest.
Had zo gehoopt voor je dat het toch een leuke dag werd. Maar leverde dus alleen maar meer stress op.

Inmiddels getrouwd? Hoop dat dat wel een super leuke mooie dag dan is geweest of wordt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie