collapse

Auteur Topic: Binnenlocaties fotoshoot rond Utrecht/Bunnik  (gelezen 8092 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hilde93

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 11
Binnenlocaties fotoshoot rond Utrecht/Bunnik
« Gepost op: 28 oktober 2015, 22:53:17 »
Hoihoi,

Ik weet niet of er een andere plek is voor dit onderwerp maar ik kon niks vinden ;). 26 Mei 2016 ga ik trouwen op de locatie Mereveld in Utrecht. We willen foto's maken in een bos of park maar we moeten ook een aantal binnenlocaties achter de hand hebben in het geval van regen, zoals bijvoorbeeld de Metaal Kathedraal. Weet iemand trouwens of je moet betalen om daar foto's te kunnen maken?

Anyway, heeft iemand tips of ideeën voor mooie binnenlocaties?

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: Binnenlocaties fotoshoot rond Utrecht/Bunnik
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2015, 16:40:12 »
Metaal kathedraal is verbouwd, weet niet of dat nog leuk is.
Ik volg dit topic even want ik zoek ook nog een binnenlocatie in de omgeving Utrecht :)

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Binnenlocaties fotoshoot rond Utrecht/Bunnik
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2015, 21:53:44 »
Wat leuk dat je gaat trouwen in Mereveld, daar zijn wij twee jaar geleden ook getrouwd.. prachtige locatie!
Wij hadden als binnenlocatie voor foto's het spoorwegmuseum. Niet dat we daar veel mee hebben maar de dag voor ons trouwen heeft het heel hard geregend en het was op onze trouwdag daardoor echt niet mogelijk om buiten foto's te maken. We hebben overigens hele leuke foto's gemaakt daar.
Waar je nog aan zou kunnen denken is het pandhof. Dat is een tuin naast de domkerk. De tuin zelf is niet overdekt maar eromheen wel. Ik weet niet of je hier een link maar plaatsen maar als je in google pandhof utrecht intikt zie je foto's. Wij hadden daar naar toe gewild als 'overdekte' locatie maar helaas was dat al lang van tevoren gereserveerd. Een andere locatie zou ik eigenlijk niet weten in Utrecht. Succes met zoeken!

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Binnenlocaties fotoshoot rond Utrecht/Bunnik
« Reactie #3 Gepost op: 4 november 2015, 10:36:09 »
vlinder75, kost het (veel) geld om foto's te maken in het spoorwegmuseum? Lijkt me best leuk...

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Binnenlocaties fotoshoot rond Utrecht/Bunnik
« Reactie #4 Gepost op: 6 november 2015, 20:31:12 »
Je betaald de entree voor het museum, geen idee wat dat was maar dat zal misschien wel op hun site staan. En parkeerkosten ook. Dat was gek want wij hadden daar niet op gerekend.  Misschien naief maar ik dacht ach dat hele even en de chauffeur blijft erbij maar goed. We hebben erg leuke foto's gemaakt, daar ging het om hihi.

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Binnenlocaties fotoshoot rond Utrecht/Bunnik
« Reactie #5 Gepost op: 9 november 2015, 10:43:47 »
Oh maar geen extra kosten verder dus. Bedankt, ik hou dit zeker in mijn hoofd! Heb verder ook nog niet echt iets kunnen bedenken in de omgeving.

pietervanlierop

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
    • trouwfotograaf Imagine Fotografie
Re: Binnenlocaties fotoshoot rond Utrecht/Bunnik
« Reactie #6 Gepost op: 25 november 2015, 21:20:44 »
Het Pandhof is inderdaad mooi, zoals hiervoor al is gezegd. Je bent overdekt, maar toch buiten en het (dag)licht is heel mooi. Daar is een trouwfotograaf altijd blij mee!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards