Alles over trouwen > Muziek en bands

muziek ceremonie

(1/4) > >>

sunshine1987:
Even gezocht maar kan hier nog niets echt iets over vinden of kijk er over heen??

Maar wie weet mooie nummers voor tijdens de ceremonie. (binnenkomst, tekenen, weggaan)

sunshine1987:
Niemand??

Sneeuwvlokje:
Ik denk dat dat heel persoonlijk is, tenminste voor mij is het het belangrijkst, dat je muziek kiest die voor jullie beide iets betekent. De tekst/toepasselijkheid komt pas op een tweede plek voor mij. Dus ik vind het lastig tips te geven!

Wij hebben tot nu toe nog maar 1 liedje gekozen, dat is een instrumentaal lied dat we beide gewoon erg mooi vinden, we wisten al heel snel dat dat mooi bij onze bruiloft zou passen.

We overwegen verder "Have I told you lately" van Van Morrison (of misschien voor openingsdans).
Vrienden hadden laatst "How long will I love you" uit de film About Time. Ook heel lief liedje.
Anderen die ik ken hadden o.a. You are so beautiful (Joe Cocker), Can't help falling in love (Elvis Presley), Just say yes (Snow Patrol), Alles is liefde (Blof), Fields of gold (Sting).



Herdertje:
Wij hadden Canon in D van Pachelbel tijdens het binnenkomen in de kerk. Werd door een meneer op de piano gespeeld, erg mooi!
(achteraf bleek niet heel erg origineel want schijnt vaak gebruikt te worden, maar ach, als het maar mooi is haha!)

Keepertje:
Dezelfde die ik hier http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,23240.0.html heb neergezet :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie