collapse

Auteur Topic: gran canaria of tenerife??  (gelezen 13019 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
gran canaria of tenerife??
« Gepost op: 20 december 2015, 06:22:51 »
We zijn beetje bezig met de huwelijksreis. Nu is nog vroegboekkorting te krijgen scheelt dan toch weer. We gaan in oktober. Zitten nu te twijfelen tussen tenerife en gran canaria.
iemand ervaring, tips? Welke plaats is leuk of nog handiger welk hotel??
Reisbureau heeft wel deze 2 eilanden als advies gegeven voor die periode ivm weer. Op de andere heb je al wat meer kans op bewolkt of zelfs regen in die periode. En dat zouden we wel erg jammer vinden.


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: gran canaria of tenerife??
« Reactie #1 Gepost op: 20 december 2015, 18:22:43 »
Wanneer gaan jullie?

Wij zijn op beide eilanden geweest.
Zou zelf gran canaria aanraden!

Wij waren afgelopen jaar begin juni op Tenerife en hebben 2 weken slecht weer gehad , bewolkt en 2 dagen zon.
Terwijl de mensen die toen de zelfde dagen op gran canaria waren geweest 12 dagen schitterend weer hadden gehad.

Ik vind zelf gran canaria ook mooier :)

De plaats puerto Rico heeft het mooiste strand van het eiland!
Zitten ook mooie hotels. Wij zaten toen in Gloria palace Royal! Schitterend hotel.



Succes met de keuze!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: gran canaria of tenerife??
« Reactie #2 Gepost op: 21 december 2015, 19:21:24 »
We gaan in oktober staat er ;)

We willen niet alleen maar aan strand of zwembad liggen elke dag maar ook wat op eiland doen/bekijken.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: gran canaria of tenerife??
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2015, 05:23:07 »
Verder niemand tips??

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: gran canaria of tenerife??
« Reactie #4 Gepost op: 26 december 2015, 14:57:11 »
ik ben alleen een keer op gran canaria geweest, maar ik vond het tegenvallen. Misschien kwam het ook door mijn gezelschap, dat was namelijk mijn game verslaafde ex ;)

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: gran canaria of tenerife??
« Reactie #5 Gepost op: 30 december 2015, 13:17:41 »

We willen niet alleen maar aan strand of zwembad liggen elke dag maar ook wat op eiland doen/bekijken.

Dan zou ik in reisgidsen kijken wat er waar te doen is en dan kiezen wat je het leukst lijkt ;)

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: gran canaria of tenerife??
« Reactie #6 Gepost op: 30 december 2015, 16:06:31 »
Worst gran canaria zoals nu uit ziet. Daar erg mooi hotel gevonden. Van de week al even naar reisbureau geweest. We willen morgen heen om hem echt te boeken.
Alleen zijn de vliegtijde zoals nu lijkt erg beroerd vanaf Eindhoven. En Amsterdam is stuk verder voor ons en niet handig dan met brengen en halen want dat is dan wel op beroerde tijden.. Dus we gaan toch maar op eindhoven gokken en hopen dat tijd nog positief veranderd haha.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: gran canaria of tenerife??
« Reactie #7 Gepost op: 30 december 2015, 18:39:12 »
Is het niet een mogelijkheid om vanaf Duitsland te vliegen voor jullie? Idd jammer van de vliegtuigen. Soms wil een dag eerder of later nog wel verschil uitmaken?

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: gran canaria of tenerife??
« Reactie #8 Gepost op: 30 december 2015, 20:17:19 »
Duitsland is ook nog doen rijden. Dag eerder of later wil niet want vliegt op woensdag en zaterdag van Eindhoven naar gran canaria. Nou ja we hopen maar dat de tijd iets beter nog wordt haha. De vakantie zal er niet minder om worden tijdens de vakantie denken we dan maar.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards