collapse

Auteur Topic: Herenpakken omg Tilburg  (gelezen 7256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Herenpakken omg Tilburg
« Gepost op: 20 februari 2016, 14:55:00 »
Wanneer ik mijn jurk gevonden heb is het tijd voor mijn aanstaande om op zoek te gaan naar een pak. Nu heeft hij normaal altijd een t-shirt en simpele broek aan, dus een pak is iets dat hij nog nooit gekocht heeft.
Nu hebben we al een heel aantal winkels gevonden waar we terecht kunnen, maar de vraag is welke zaken raden jullie aan omgeving Tilburg (of iig Brabant). Hij wil geen standaard pak zoals mijn collega's dagelijks naar het werk aan hebben, maar ook geen smoking of jaquet. En wil eigenlijk ook niet naar meer dan 1 winkel  :blush:
Ben heel benieuwd of jullie op basis van ervaring ons iets kunnen aanraden.

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Herenpakken omg Tilburg
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2016, 17:43:44 »
Tailermadesuits is een goede tip.

Mijn man heeft daar zijn pak laten maken. Alles wordt op maat gemaakt en ze hebben heel veel keuze.

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Herenpakken omg Tilburg
« Reactie #2 Gepost op: 21 februari 2016, 12:25:04 »
Tailermadesuits is een goede tip.

Mijn man heeft daar zijn pak laten maken. Alles wordt op maat gemaakt en ze hebben heel veel keuze.

Dat was een van de zaken die we op het oog hadden, goed om te horen dat jullie er een positief gevoel bij hebben. Mag ik vragen in welke prijsklasse het pak uiteindelijk viel?

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Herenpakken omg Tilburg
« Reactie #3 Gepost op: 21 februari 2016, 12:51:18 »
Wij waren rond de 700 euro kwijt, hebben niet via hun het overhemd gedaan.
Ze hebben verschillende prijsklassen waar je uit kan kiezen, en voordeel is dat je alles zelf kan bepalen. De kleur van de knopen, de kleur van de knoopsgat, voering van het jasje. Mijn man heeft ook onze initialen en trouwdatum in het pak laten voeren

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Herenpakken omg Tilburg
« Reactie #4 Gepost op: 24 februari 2016, 20:01:26 »
Dat valt me nog mee, dank je. Maar hoe hebben jullie dat met het overhemd gedaan dan? Gewoon bij een andere herenmodezaak een overhemd gekocht?

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Herenpakken omg Tilburg
« Reactie #5 Gepost op: 25 februari 2016, 12:10:38 »
Wij hebben inderdaad bij een andere zaak een overhemd gekocht, toen zijn pak klaar was heeft hij die mee gehad bij 't passen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards