collapse

Auteur Topic: dagprogramma als je s`avonds wil trouwen  (gelezen 9531 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Missmuis

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
dagprogramma als je s`avonds wil trouwen
« Gepost op: 10 maart 2016, 11:56:41 »
Hallo,

Wij gaan dit jaar begin september trouwen.
Nou kreeg ik het geniale idee om s `avonds met alle gasten erbij de ceremonie te doen.
Dit idee sprak mijn aanstaande ook erg aan alleen lopen wij nu vast op een programma/ dagindeling ook vanwege de fotograaf omdat deze dus vrij prijzig is en per uur rekent terwijl we van het eten geen foto`s willen dus dan zouden ze dus 2 uren niets doen...

we hadden het volgende bedacht
15.00 foto`s maken op locatie familie komt hier ook heen ( 1.5 uur de tijd hiervoor)
17.00 eten (2 uur de tijd om te eten)
19.00 even opfrissen baby oplaten halen
19.30 trouwen
20.15 feest beginnen

Is het raar om te vragen aan de fotograaf of ze in 2 delen willen werken ? want dat zou wel een hoop schelen...

Zijn er nog meer koppels die s `avonds gaan trouwen of zijn getrouwd ?
Hoe hebben jullie dit gedaan.

Wij vinden dit best lastig... en er moeten nu toch wel een keer keuzes gemaakt worden  :blush: 


pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: dagprogramma als je s`avonds wil trouwen
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2016, 11:58:54 »
Wij hebben de fotografen gewoon erbij gehouden tijdens het eten. Misschien kan je het gewoon anders aan hun voorleggen.
Omdat wijzelf een pakket afkochten van een x aantal uur, was het niet anders. Maar ook van het eten / taart aansnijden (was ons toetje) hebben we nu leuke foto's.

Missmuis

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: dagprogramma als je s`avonds wil trouwen
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2016, 12:04:35 »
Ik doe mijn jurk uit tijdens het eten als we s `avonds gaan trouwen
Ik ben zo'n knoeier dat ik het voor elkaar krijg om de achterkant onder te smeren... dus ze hoeven echt geen foto`s te maken  :biggrin:

we gaan het denk ik toch vragen of ze het kunnen splitsen en dan even kijken wat dit financieel betekent

PG89

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
Re: dagprogramma als je s`avonds wil trouwen
« Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2016, 02:41:39 »
Wat een orgineel idee om savonds te trouwen. Maar hebben jullie al gekeken bij de gemeente of dit ook wel mogelijk is?

Bruidje:)

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Re: dagprogramma als je s`avonds wil trouwen
« Reactie #4 Gepost op: 14 mei 2016, 01:50:57 »
Hallo!

Wij gaan ook in de avond trouwen, onze fotograaf is vanaf ongeveer 10 uur in de ochtend tot 9 uur in de avond aanwezig. Vanaf dan mogen de wegwerpcamera's en telefoons zijn werk overnemen, foto's van de feestavond leken ons anders toch erg eentonig als hij tot het einde zou blijven. Maar zo hebben we van het eerste uur feesten met de belangrijke momenten als de openingsdans sowieso goede foto's! :biggrin:

Wij hebben de dag zo ingepland dat hij bij ons beide foto's van de voorbereiding/aankleed momenten kan maken.
10.30 uur: voorbereiden bruid
12.00 uur: voorbereiden bruidegom
13.00 uur: bloemen ophalen fotograveren en bij de bruidegom thuis nog wat foto's van het opdoen van de corsages enz.
14.00 uur: het ophaalmoment
14.15 uur: gaan wij met de fotograaf naar de fotolocatie, onze naaste familie en getuigen gaan dan naar de woning van een oom en tante waar wij dan rond 16.00/16.30 ook weer aansluiten. Vanaf dat moment is het buffet daar ook, zodat iedereen relaxt wat kan eten en tussendoor maken we dan nog wat familie kiekjes.
19.00-19.15 uur: naar de trouwlocatie
19.30 uur: trouwceremonie
20.00 uur: openingsdans en feest!  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards