collapse

Auteur Topic: Keepertje getrouwd op 22 april!  (gelezen 20897 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Keepertje getrouwd op 22 april!
« Gepost op: 9 mei 2016, 13:56:34 »
Zo weer terug van de reis en dus tijd voor een verslag!

We hadden beide de dag voor de bruiloft vrijgenomen om alvast wat spullen klaar te leggen en wat laatste dingen te kopen. We hadden binnen een mum van tijd de spullen die we moesten hebben en hebben we de rest van de middag in de zon op een terras gezeten. 's Avonds hebben we de laatste spullen voor de reis ingepakt. Uiteindelijk 23 uur in bed, prima. De dag erna ging de wekker pas om 08.00 , heerlijk!. Mijn ouders, zusje en vriend kwamen om 9 uur ontbijten. Tegen 10 uur kwamen ook de ouders en zusje van AS en een vriendin die mijn haar ging doen. We hebben eerste onze ouders/getuigen hun cadeau gegeven: een pen met zwarte inkt en de tekst: 22-04-2016, thnx voor de krabbel! Zodat ze daarmee konden gaan tekenen.

Tegen kwart voor 11 was mijn haar gedaan, had ik mijn jurk aan en zat mijn make-up. Mijn plan was eigenlijk nog even te wii-en met de vriendin die mijn haar deed, alleen werd ik door mijn schoonouders op een stoel gezet (je gaat toch niet op de bank zitten :O :O!) en kwam dat er niet van. Om 12 uur kwam de fotograaf en was mijn vriendin ook eindelijk klaar. Ik kon dus mooi onder aan de trap staan om haar naar beneden te zien komen. Prachtig! Eerst elkaar een halve minuut aangestaard :) (omdat we elkaar zo mooi vonden dus ;) ).

Daarna hebben we onze ouders het huis uit geschopt naar de locatie toe zodat wij even rustig foto's konden maken bij het huis. Daarna zijn we naar onze voetbalclub gegaan om daar foto's te maken. Fantastisch, lekker met die trouwjurk over het gras rennen. Vervolgens naar het park waar ook de trouwlocatie was en daar nog wat foto's gemaakt. Om half 3 waren we bij de locatie en daar hebben we meteen wat verplichte familiefoto's gemaakt zodat we dat vast gehad hadden.

Daarna zijn AS en ik boven gaan zitten en hebben we lekker zitten kijken hoe iedereen aan kwam. Om 4 uur begon de ceremonie. We hoorden wel muziek maar het was niet de goede dus we vertikte het om naar beneden te gaan. Uiteindelijk toch het goede nummer. Eerst ging AS naar beneden waar haar vader onderaan de trap stond te wachten om samen naar de ambtenaar te lopen. Daarna kreeg ik een seintje van de huwelijksassistent en ging ik naar beneden. Fantastisch! Iedereen stond en klapte, zo gaaf!

Vervolgens de ceremonie, de ambtenaar deed het leuk. Daarna hadden wij dus ons stukje om te vertellen 'waarom de ander zo leuk was'. Gelukkig had ik mijn zenuwen goed onder controle :), en mijn vriendin ook alhoewel die wel met tranen in haar ogen stond, heel schattig :3. Daarna nog het officiƫle ja-woord(ze zei ja!), ringen (ze pasten!), tekenen en weer terug naar boven.

De locatie had het trouwens voor elkaar gekregen om de muziek compleet te ver***ten, op het moment vond ik het niet zo heel erg maar achteraf ben ik wel pissig over, hoe moeilijk is het om 3 nummers op het goede moment af te spelen? Er stond zelfs een 1, 2 en 3 voor, zucht.

Toen wij boven waren werd bij iedereen prosecco ingeschonken, wij kwamen weer naar beneden kregen wij ook prosecco en hebben we geproost. Vervolgens uiteraard de felicitaties en 50x wat ben je mooi en/of heel veel geluk. Op een gegeven moment werden we er een beetje melig van. Als dan iemand zei: "wat een mooie en leuke ceremonie" dan gaven we als antwoord: ja zouden we vaker moeten doen! of: Volgend jaar weer?. Maar goed, er werd even geborreld en nog wat foto's met vrienden (we hadden bewust geen receptie) en al snel kwam het diner. Tapas, lekker!

Met het diner spraken beide onze vaders nog over onze jeugd, met bijbehorende foto's uiteraard. Na het eten tijd voor het feest!
Eerst weer netjes even felicitaties ontvangen van de avondgasten en kregen we nog een stukje van mijn tante en een liedje van het voetbalteam. Heerlijk op het randje maar echt super leuk.

Toen was het alweer tijd voor de openingsdans! Het leek er in het begin op dat mijn jurk toch echt te onhandig was. In het eerste stuk heb ik hem dan ook omhoog gehouden maar daarna ging het eigenlijk als vanzelf. Hele positieve reacties ontvangen op de dans, veel mensen wisten blijkbaar niet dat we beiden dansles hebben gehad (ik 10 jaar, waarvan 3 met inmiddels mijn vrouw). 

Daarna was het feesten, feesten, feesten! Ik heb veel rondgelopen, zoveel mogelijk met iedereen gepraat en gedanst. Inmiddels was het 1 uur en toch echt afgelopen. Mijn vrouw en ik werden in het midden van de zaal gezet om nog te schuifelen. Alle gasten stonden in een grote kring om ons heen, met de armen om elkaar geslagen en meezingend met 'you never walk alone' misschien dat dat nog wel het tofste moment van de hele dag was. Wij in het midden van die groep die over de muziek heen zongen :wub:

We werden thuisgebracht, hebben even snel wat opgeruimd en de cadeautjes bekeken. Ik kwam echt totaal niet in slaap van alle adrenaline, lag alleen maar een beetje naar het plafond te slapen met een giga grijns op mijn gezicht!. Die nacht dus misschien 3 of 4 uur slaap gehad om vervolgens in het vliegtuig te stappen en daar verder te slapen :).

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Keepertje getrouwd op 22 april!
« Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2016, 14:51:31 »
Wauw het klinkt echt als een super dag :D Balen van de muziek, zeg, maar zo te horen was de dag verder helemaal perfect :)

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Keepertje getrouwd op 22 april!
« Reactie #2 Gepost op: 9 mei 2016, 15:35:37 »
Leuk verslag! Klinkt als geslaagde leuke dag. Jammer van de muziek maar ja de rest ging super toch? Dus maar niet meer aan  de muziek denken dan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards