collapse

Auteur Topic: Betaalbare bruidsmakeup en kapsel?  (gelezen 8873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Betaalbare bruidsmakeup en kapsel?
« Gepost op: 22 mei 2016, 19:09:28 »
Hoi iedereen,

op 14 oktober gaan mijn vriend en ik trouwen en wij houden een hele simpele bruiloft voor rond de €2000. Nu ben ik op zoek naar iemand die mijn haar en makeup kan doen en ik ben echt geschrokken van de prijzen. Ik heb nog niets in de buurt van Arnhem kunnen vinden voor onder de €200. Ik vind het leuk om er mooi uit te zien die dag, maar ik vind het gewoon erg veel geld.

Weet iemand een goedkopere manier om je bruidsmakeup en haar te laten doen of weet iemand een adres in de buurt van Arnhem. Mijn max ligt toch wel echt bij de €150.

Groetjes!

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Betaalbare bruidsmakeup en kapsel?
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2016, 23:28:45 »
Google is op visagie/visagist. Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die je kunnen helpen zonder dat het 200 euro kost.

Ik was voor mijn make-up 20 euro kwijt (betaalde per half uur dat ze er was) en voor mijn haar gok ik rond de 60 euro. Dit weet ik niet precies omdat ze mijn zus en moeder ook heeft gedaan, was in totaal 110 euro kwijt

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Betaalbare bruidsmakeup en kapsel?
« Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2016, 06:56:33 »
Ja bruidsmake up en haar is prijzig. Alles waar je trouw of bruid voor zet wordt de prijs stuk hoger. Als je niks kan vinden zou je ook kunnen kijken of er een kappersopleiding bij je in de buurt zit en misschien iemand van die opleiding het zou willen doen.
En inderdaad een visagist kan ook stuk schelen.

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: Betaalbare bruidsmakeup en kapsel?
« Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2016, 08:04:17 »
Make-up heb ik zelf gedaan, en mijn haar door een vriendin dir handig is en ook altijd voor iedereen het haar doet met gala's. Kostte dus niks. Misschien heb jij mensen!in de buurt die handig zijn? Je kan het altijd een keer proberen!en als het niet naar je zin in alsnog een professional zoeken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards