collapse

Auteur Topic: huwelijksdag  (gelezen 8874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jolanda1967

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
huwelijksdag
« Gepost op: 1 juni 2016, 17:49:27 »
hoi vraagje weten jullie iets leuks voor iedere gast te laten meenemen op de huwelijksdag buiten het kado om

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: huwelijksdag
« Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2016, 19:15:36 »
Een boek of boekje wat de gast doet denken aan het bruidspaar.
Bijv. Een kinderboek wat ze vroeger graag lazen, een kookboekje voor als ze graag samen koken, een reisboekje van een mooie reis samen. Kan een gekocht boek zijn, maar ook een boek uit de kast. Zo jaag je de gasten niet perse op extra kosten. Ik heb dit zelf als bruid gehad en vond dat echt super leuk en origineel. Alle gasten hadden voorin het boek een lief tekstje geschreven.

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: huwelijksdag
« Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2016, 20:07:31 »
Bij ons hadden de ceremoniemeeater van te voren iedereen gevraagd een recept in te sturen en daar is een kookboek van gemaakt

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: huwelijksdag
« Reactie #3 Gepost op: 1 juni 2016, 21:51:29 »
Iets wat bruidspaar lekker vind. Chips,chocolade, bier....

Iets om de romantiek door te zetten.... dan kunnen er ook erg leuke dingen komen.

Gasten op een briefje schrijven war ze keer gaan doen met bruidspaar. Zo kan bruidspaar met alle gasten nog keer iets doen. En dat kan zo groot of klein als de gasten zelf maar willen. Bij koffie thee drinken, taart bakken, uit eten, wandeling maken enz.

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: huwelijksdag
« Reactie #4 Gepost op: 2 juni 2016, 08:48:46 »
Op een andere bruiloft had iedereen een klein cadeautje of kaartje voor een bepaalde dag (bijv: open maken op 4 mei, of 18 juni etc), iedere gast had wel een andere dag :). En dan dus pas open maken op die dag ;)

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: huwelijksdag
« Reactie #5 Gepost op: 2 juni 2016, 23:43:15 »
Ik vind dat soort dingen altijd heel lastig bij anderen, maar ook super leuk. Ik hoop dat onze ceremoniemeesters ook zoiets leuks bedenken. Bij de 2 broers van mijn as hebben ze dit niet gedaan, dus ik denk dat ik er maar gewoon van uit moet gaan dat dit niet wordt gedaan, dan kan het ook niet tegenvallen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards